IKM uke 8 ❤️

Wild yam og babyklister :) jeg pleier ha lutalfase på 10-13 dager . Er på 12 eller 13 dpo idg :) prøver wild yam en pp til , så evnt babyklister .
Wild yam må ikke tas før etter el da det kan utsette el . Også hjelper det egget feste seg .
Hvis man vil utsette el med noen dager , må det jo være fint å ta wild yam ?

Bare tull med MS for tiden :banghead:
Kan du ikke sende de en Mail . Jeg fikk svar med det samme og de er super hjelpsomme . Og de vil veldig gjerne ha tilbake mld ellers kan de ikke bedre seg eller gjøre noe med problemet . Har du hatt kjemisk ? :Heartred

Hvis man vil utsette el med noen dager , må det jo være fint å ta wild yam ?
Vil ikke utsette el . Men mensen dukker ikke opp . Og jeg får heller ikke streker på g tester . Så jeg lurer nesten på om kroppen prøvde på en ny el når jeg fikk stekende på g testene ???
Har jo ikke testet el da jeg ikke hadde el tester . Og monitor får man måle med kun så å så lenge . Vet ikke om den engang måler over lav etter den har målt Max ? :schocked028 Lutalfasen pleier være på 10-13 dager . Er på 13 dpo ifølge ff og 14 dpo Premom . Irriterer meg grønn over at jeg ikke har hatt el tester ! :banghead:

Samme her! Jeg fikk denne i går kveld
Vis vedlegget 428876
Og denne i dag, bildet er tatt ved 5 min
Vis vedlegget 428877
Og etter 6 min er den omtrent borte

Vis vedlegget 428878

Jeg har ikke fått tr enda pga jeg tar progesteron. 10 dpo er litt kort lutealfase, jeg ville snakket med lege/gyn om å få progesteron til neste pp :)
Ja det var tydelig strek på dine også. Fader, trudde MK var bra jeg. Første pp jeg prøver de, angrer! Fikk skikkelig forhåpninger jeg. Legger ved bilde v mine etter noen minutter. Veldig veldig tydelig strek i virkeligheten og etter den tørket, og veldig rosa

Vedlegg

• Screenshot_20240223_171500_Gallery.jpg
    Screenshot_20240223_171500_Gallery.jpg
    941 KB · Visninger: 82
  • Screenshot_20240223_171058_Gallery.jpg
    Screenshot_20240223_171058_Gallery.jpg
    1,1 MB · Visninger: 80
Tabletter eller krem?
Wild yam tabletter :) babyklister har jeg ikke prøvd enda ! Men blir å prøve det neste neste pp om neste på wild yam ikke funker :)

Fortsatt ikke tr her. .. kjenner det var greit med kort lutal fase , for da kunne jeg begynne på ny pp når håpet slukket :wacky: 13-14 dpo idag . Hvis egget slapp da det skulle :angelic: blir spennende å se neste dagene da . Burde jo i prinsippet skje noe snart !

Ja det var tydelig strek på dine også. Fader, trudde MK var bra jeg. Første pp jeg prøver de, angrer! Fikk skikkelig forhåpninger jeg. Legger ved bilde v mine etter noen minutter. Veldig veldig tydelig strek i virkeligheten og etter den tørket, og veldig rosa
Det er enda håp på din da ! Hvor mange dpo ?

Wild yam tabletter :) babyklister har jeg ikke prøvd enda ! Men blir å prøve det neste neste pp om neste på wild yam ikke funker :)

Fortsatt ikke tr her. .. kjenner det var greit med kort lutal fase , for da kunne jeg begynne på ny pp når håpet slukket :wacky: 13-14 dpo idag . Hvis egget slapp da det skulle :angelic: blir spennende å se neste dagene da . Burde jo i prinsippet skje noe snart !
Når sluttet du å ta wild yam? Jeg brukte woman care (progesteronkrem) denne syklusen, noe i samme sjanger som wy. Smurte siste dag på søndag og på onsdag kom tr. hadde jeg sluttet å smøre tidligere, hadde nok også mensen kommet før. Har lest at det kan utsette mensen (og også opplevd det tidligere når jeg tok progesteron i forbindelse ved ivf-forsøk).

Når sluttet du å ta wild yam? Jeg brukte woman care (progesteronkrem) denne syklusen, noe i samme sjanger som wy. Smurte siste dag på søndag og på onsdag kom tr. hadde jeg sluttet å smøre tidligere, hadde nok også mensen kommet før. Har lest at det kan utsette mensen (og også opplevd det tidligere når jeg tok progesteron i forbindelse ved ivf-forsøk).
Vet du om det forstyrrer tempen også ?
Tok en på morgenen igår, ikke tatt den siden

Okei takk :) da skal det prøves neste pp!
Ja det er den eneste fordelen med kort lutealfase. Jeg tok ovitrelle så jeg vet når egget slapp. Den testen som i mine øye var positiv tok jeg på tirsdag. Da var jeg 10 dpo. 3 timer senere kom tr for fullt! Så desverre ikke håp her denne runden.
Blir spennende for deg, krysser fingrene for deg❤️

Syns denne i praksis er veldig sterk strek til å være mensen strek . Tempen gikk ned til samma som den var på sist tr dag. Så da er det bare å vente da .
så på testene forje pp, da å hadde jeg svaaake skygger ved tr, men ikke strek ..

Vedlegg

• IMG_2830.jpeg
    IMG_2830.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 101
  • IMG_2829.jpeg
    IMG_2829.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 104
Syns denne i praksis er veldig sterk strek til å være mensen strek . Tempen gikk ned til samma som den var på sist tr dag. Så da er det bare å vente da .
så på testene forje pp, da å hadde jeg svaaake skygger ved tr, men ikke strek ..
Den se faktisk defekt ut. Vill tatt en ny, mangle farge på både C og T.

Den se faktisk defekt ut. Vill tatt en ny, mangle farge på både C og T.
Burde ikke være det da alle de smilereader testene er sånne til nå.både el og g testene . Så jeg kommer ikke til å kjøpe fler av de . Men den er litt skev forde jeg så ikke den ikke lå rett :joyful:

Her er eltesten fra igår kveld . Både bp og smilereader testen . Og begge lå flatt . Så de suger …

Vedlegg

• IMG_2837.jpeg
    IMG_2837.jpeg
    218 KB · Visninger: 75
Back
Topp