Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kansje Ser jeg ordentlig etter kan jeg finne noe . Men vet ikke om det bare er øynene mine eller hvaVis vedlegget 42886911dpo, ser dere noe? Jeg føler i utgangspunktet ikke jeg ser noe, men så føler jeg at jeg kanskje skimter en svaaaak strek, men er redd det bare er ønsketenkning
Metode sine er som regel veldig trege … hvor mange dpo er du idag ?Noen her med erfaring med Metode tidlig? Jeg har hatt positive steker siden 9 dpo på makesure. Fikk også positiv på cb tidlig og rsfu tidlig går. Men metode tidlig er negativ. Ble plutselig bekymret for kjemisk.
11 dpo. MS var positiv, men jeg er usikker på stigningen. Vi får vente å se. Skal ikke teste noe mer før IKM som er tirsdag.Metode sine er som regel veldig trege … hvor mange dpo er du idag ?
Samme her! Jeg fikk denne i går kveldTr. her. Kom 10 DPO. Hadde ganske streke positiv streker den dagen. Enten er det noe voldsomt med skyggestreker på Make Sure testene ellers så var det kjemisk. Hadde testet ut ovitrelle på dag 9.
Men er det veldig kort lurteal fase med 10 dager? Kan man gjøre noe for å øke den? Har hatt ca 11/12 dager tidligere
Ser ut som mine gjorde de :/Samme her! Jeg fikk denne i går kveld
Vis vedlegget 428876
Og denne i dag, bildet er tatt ved 5 min
Vis vedlegget 428877
Og etter 6 min er den omtrent borte
Vis vedlegget 428878
Jeg har ikke fått tr enda pga jeg tar progesteron. 10 dpo er litt kort lutealfase, jeg ville snakket med lege/gyn om å få progesteron til neste pp
Bare tull med MS for tidenSer ut som mine gjorde de :/
Si ifra om du vil settes på gravidHer er stigning på normal sine tester fra 9-13 dpo. Håper alt fortsetter riktig vei
Heier på dere andre
Det er det, sikkert forde de fleste skrøyt de opp i skyene, inkl med selv forje ppBare tull med MS for tiden
Du som postet med en sånn her om dagen ?? Isåtilfelle er den mye sterkere nåHei.
Jeg er 13dpo i dag, tatt test de siste tre dagene - og kan skimte en svaaak strek når jeg tester.
Fortsatt en svak strek da jeg testet i dag tidlig, men skulle den ikke ha vært mye sterkere nå??
Det kan duSi ifra om du vil settes på gravid