IKM uke 8 ❤️

Spessiel temp

Vedlegg

• IMG_2698.jpeg
    IMG_2698.jpeg
    782,6 KB · Visninger: 59
IMG_0037.jpeg
11dpo, ser dere noe? Jeg føler i utgangspunktet ikke jeg ser noe, men så føler jeg at jeg kanskje skimter en svaaaak strek, men er redd det bare er ønsketenkning :shy:

Noen her med erfaring med Metode tidlig? Jeg har hatt positive steker siden 9 dpo på makesure. Fikk også positiv på cb tidlig og rsfu tidlig går. Men metode tidlig er negativ. Ble plutselig bekymret for kjemisk.

11/12 dpo i dag og negativ test :( Nå vil jeg egentlig bare at tr skal komme slik at vi kan begynne på nytt igjen og slippe å tenke på denne pp. For nå tenker jeg løpet er kjørt, men tr skal ikke komme før på søndag. Klarer jo ikke la være å teste i morgen, lørdag og kanskje søndag heller..

Tr. her. Kom 10 DPO. Hadde ganske streke positiv streker den dagen. Enten er det noe voldsomt med skyggestreker på Make Sure testene ellers så var det kjemisk. Hadde testet ut ovitrelle på dag 9.
Men er det veldig kort lurteal fase med 10 dager? Kan man gjøre noe for å øke den? Har hatt ca 11/12 dager tidligere
Samme her! Jeg fikk denne i går kveld
Screenshot_20240221_201556_Gallery.jpg
Og denne i dag, bildet er tatt ved 5 min
Screenshot_20240222_073816_Gallery.jpg
Og etter 6 min er den omtrent borte

Screenshot_20240222_073821_Gallery.jpg

Jeg har ikke fått tr enda pga jeg tar progesteron. 10 dpo er litt kort lutealfase, jeg ville snakket med lege/gyn om å få progesteron til neste pp :)

Hei.
Jeg er 13dpo i dag, tatt test de siste tre dagene - og kan skimte en svaaak strek når jeg tester.
Fortsatt en svak strek da jeg testet i dag tidlig, men skulle den ikke ha vært mye sterkere nå??

Vedlegg

• IMG_3630.png
    IMG_3630.png
    3,4 MB · Visninger: 64
Back
Topp