Prøver igjen etterpåKan ha vært feil på den du tok i går Kanskje prøve andre urin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøver igjen etterpåKan ha vært feil på den du tok i går Kanskje prøve andre urin?
Jeg skjønner deg veldig godt men ei i den gruppa som manglet en eggleder men hun var gravid eller hadde fått barnet. Og det egget var hentet fra den siden hun ikke hadde eggleder på kroppen er helt fantastiskJa, men det høres jo veldig bra ut Du har jo masse tid Det kommer sikkert til å løse seg for dere! Livsstilstilsendringer kan hjelpe mye Det stemmer at eggløsning også kan skje fra siden der jeg ikke har eggleder. Så blir ganske pessimistisk når jeg kjenner at eggløsningen er på "feil" side. Gynekologen min sa at egget kan fanges opp av motsatt eggleder, men jeg synes det høres ganske usannsynlig ut.
Jeg kan jo bare referere til meg selv … og når de har vært sånn har det vært kjemisk .. håper 2 urin er bedreHvorfor ble morgen testen 11DPO sånn?
Den så veldig grå ut , men det er enda veldig tidligSer skygger. Men tror ikke det er noe babystrek. Bare 7 dpo tror jeg, så fremdeles stoooort håp
Vis vedlegget 428427
Jeg ser!Ser skygger. Men tror ikke det er noe babystrek. Bare 7 dpo tror jeg, så fremdeles stoooort håp
Vis vedlegget 428427
Vis vedlegget 428428
Ja , jeg har hatt en kjemisk mulig to , men da har jeg hatt positiv på flere tester . Samboern ser jo ikke strek og mener jeg bare innbiller meg . Sånn var det sist også med enda sterkere strek . Han bør få seg hvit stokk snart Men det er store sjanser for kjemisk fordi jeg har polypper inni livmoren . Så skal i gang med å ta de bort .Jeg kan jo bare referere til meg selv … og når de har vært sånn har det vært kjemisk .. håper 2 urin er bedre
Prøv å ta en ny på kveldstid?Tok nr to nå å får jo bare strek syn , men ser jo at det var mer på den i går enn nå . 11DPO .
Ja. Det har gjerne vert litt fler enn bare 1, MEN en test skal egentlig ikke få strek på riktig plass uten at det er hcg i urinen .Ja , jeg har hatt en kjemisk mulig to , men da har jeg hatt positiv på flere tester . Samboern ser jo ikke strek og mener jeg bare innbiller meg . Sånn var det sist også med enda sterkere strek . Han bør få seg hvit stokk snart Men det er store sjanser for kjemisk fordi jeg har polypper inni livmoren . Så skal i gang med å ta de bort .
Så sterkere ut!Veit ikke hva jeg mener om denne streken, kanskje mer en i går kveld, men fortsatt litt for «skyggete»
Kjip dag i dag
Hva trur dere om denne?
Er jo egentlig ikke så mange timene i mellom da, så kanskje jeg ikke får miste håpet endaSå sterkere ut!
Hvor mange dpo er du ??Er jo egentlig ikke så mange timene i mellom da, så kanskje jeg ikke får miste håpet enda