IKM uke 8 ❤️

Hei alle! Jeg er helt ny her i babyverden. Utrolig koslig å ha et forum med flere i samme båt
jeg lurer på noe.. Rundt 2-3 DPO hadde jeg noe som kjentes som lyn på venstre side, der livmor ligger. Det kom og gikk gjennom de dagene. Det var vondt men overkommelig. Aldri kjent sånn før.

Noen som vet hva det kan være? Utrolig merkelig følelse. Nesten som om noen stakk med ei nål gjentatte ganger..
Aner ikke hva det er, men hadde omtrent akkurat det samme. Pleier å ha smerter ved eggløsning, og har nok en del cyster som tidvis kan sprekke, men det jeg hadde kjentes ut som en type krampe/stikning i høyre side. Og det kom også tre dager etter eggløsning.

Får ikke gjort så mye annet enn å vente en uke til før jeg kan teste Men jeg har et lite håp om at det ikke var ei cyste

Håper det er postitvt for deg også

Temp og test for morgenen .. kan wild yam påvirke tempen ? Noen som vet ? :wideyed:
Tempen er like høy nå som 12 dpo forje pp. Kanskje jeg brygger på en sykdom :rolleyes: føler meg egentlig ikke syk heller :whacky059
Ser ikke noe på testen enda idag heller …men er jo bare 7 dpo da :laughing002

Vedlegg

• IMG_2060.jpeg
    IMG_2060.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 78
  • IMG_2052.jpeg
    IMG_2052.jpeg
    602,3 KB · Visninger: 77
I går kveld fikk jeg plutselig hodepine, kvalm, svimmel, nummen tunge og veldig lyd og lyssky. Trodde jeg skulle kaste opp. Måtte bare legge meg for kvelden. Er kvalm i dag også, men mye bedre. Høres vel mer ut som migrene enn noe annet. Men jeg har aldri hatt migrene før, og ikke tenkt å få det heller :arghh: noen av dere som har tanker? Kunne det vært noe 3-4 dpo? :angelic: Vet jo at egget fester seg senere egentlig, og dette er ikke vanlig pms symptomer til meg i alle fall.

I går kveld fikk jeg plutselig hodepine, kvalm, svimmel, nummen tunge og veldig lyd og lyssky. Trodde jeg skulle kaste opp. Måtte bare legge meg for kvelden. Er kvalm i dag også, men mye bedre. Høres vel mer ut som migrene enn noe annet. Men jeg har aldri hatt migrene før, og ikke tenkt å få det heller :arghh: noen av dere som har tanker? Kunne det vært noe 3-4 dpo? :angelic: Vet jo at egget fester seg senere egentlig, og dette er ikke vanlig pms symptomer til meg i alle fall.
Hørtes ut som migrene , jeg har ofte migrene …
Evnt fortsetter det ville jeg tatt det til legen. Mtp nummen tunge !

Trur det bare er øynene mine som spiller meg et puss … men jeg ser en skygge :laughing002 den var lettere å se på testen enn bildet (bildet er tatt innen 5 min )

Ja hadde det vært noen andre hadde jeg sagt: ta en ny test senere eller imorgen ❤️ mn det er så mye lettere å si enn å gjøre selv :smiley-ashamed005

Vedlegg

• IMG_2068.jpeg
    IMG_2068.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 116
:)Trur det bare er øynene mine som spiller meg et puss … men jeg ser en skygge :laughing002 den var lettere å se på testen enn bildet (bildet er tatt innen 5 min )

Ja hadde det vært noen andre hadde jeg sagt: ta en ny test senere eller imorgen ❤️ mn det er så mye lettere å si enn å gjøre selv :smiley-ashamed005
Ser ikke noe tydelig strek dessverre. Men det skader ikke med ny test i morgen. Hvor mange dpo er du? :happy: Det er vel ganske tidlig for alle i denne gruppa å skulle få positiv test ennå. Tidligste jeg noen gang har fått positiv er 8 dpo, og det klarte jeg ikke å fange opp på kamera

Ser ikke noe tydelig strek dessverre. Men det skader ikke med ny test i morgen. Hvor mange dpo er du? :happy: Det er vel ganske tidlig for alle i denne gruppa å skulle få positiv test ennå. Tidligste jeg noen gang har fått positiv er 8 dpo, og det klarte jeg ikke å fange opp på kamera
Blir nokk sikkert 2 tester til idag .. av en eller annen grunn er ikke testetrangen så stor denne pp :wideyed: Men når den kommer så vet jeg det bare er å ta en test . Ellers ligger jeg å tenker på det i flere timer :angelic: 7 dpo har jeg fått på metode sine . 8 dpo ganske fin strek som mannen også ser . 9-11dpo skygger på mk sine.. så blenda igjen.. det begynner bli en vane nå .

Puppene mine er så ømme at om jeg kommer borti de, så kjennes det ut som noen tråkker på de.. det er melkekjertlene som gjør vondt denne gang . Ikke nipler o.o

Ja. Jeg gikk litt amokk. Tok først en fra rfsu . Så skygge.. trudde ikke noe på den, tar en til . Og den har også skyggen ???? Skjønner ikke det da rfsu med meg enten blir negativ eller tydelig positiv. men da var jeg 8+ uker påvei.

El testen er ganske sterk. Sist den var så sterk på 7 dpo hadde jeg kjemisk .

Også er det mk sin da .. jeg syns jeg ser noe .. meeeeen. Det er vell stressyndrom som vil se :shy: :bored:

Dere Skal nokk få se . Dette satte vil igang testetøsa for ordentlig :hungry: Godt jeg har kjøpt nye tester for neste pp .. så jeg har en del jeg kan bruke nå :smiley-ashamed005:excited001

Vedlegg

• IMG_2084.jpeg
    IMG_2084.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 106
Ja. Jeg gikk litt amokk. Tok først en fra rfsu . Så skygge.. trudde ikke noe på den, tar en til . Og den har også skyggen ???? Skjønner ikke det da rfsu med meg enten blir negativ eller tydelig positiv. men da var jeg 8+ uker påvei.

Også er det mk sin da .. jeg syns jeg ser noe .. meeeeen. Det er vell stressyndrom som vil se :shy: :bored:

Dere Skal nokk få se . Dette satte vil igang testetøsa for ordentlig :hungry: Godt jeg har kjøpt nye tester for neste pp .. så jeg har en del jeg kan bruke nå :smiley-ashamed005:excited001
Ser på alle ja

Først igår gikk det opp for meg at det er koffein i cola, sjokolade, kakao.. jeg har hatt ekstrem søtsug de siste dagene … eller egentlig bare fysen.. så jeg har trøkt sjokolade for store gullmedaljen i tryne, og noe lakris . Men det bør jeg jo heller ikke spise kom jeg på med lakrissmaken i munn ! :hungover:

Så nå bytter jg ut cola med solo … og kun en kopp kakao om dagen ! Natta medisinen min er kakao på kvelden. Da sovner jeg fortere :shy:

Så får jeg finne no potetgull eller no som jeg kan spise istedenfor den sjokoladen jeg vil ha. :excited001

Når det skal sies , jeg drikker endel brus , men godterier er noe jeg aldrig egentlig spiser . Jeg kan kjøpe en liten pose smågodt å ha i 1 år … nå har jeg hatt det i 2 dager å spist opp halve posen :wideyed:

Trur det bare er øynene mine som spiller meg et puss … men jeg ser en skygge :laughing002 den var lettere å se på testen enn bildet (bildet er tatt innen 5 min )

Hvis jeg legger godvilja til så kan jeg skimte en skygge ja.. :p :Heartred

Skimter noe der :pompus:

Jeg la inn i ene appen mensen og syklus lengder osv, og senere i Flo appen. De sier jeg hadde eggløsning på forskjellige dager. Flo sier den 10, mens en annen den 11. eller kanskje de er samstemte og mener egget slapp mulig den 11?

Blir ikke klok jeg. I så fall, hvor mange dpo er jeg da? Andre som logger i Flo? Hadde negativ eggløsningstest 8 og 9, også hadde jeg ikke fler tester… det la jeg inn i Flo men ikke den andre appen

Vedlegg

• IMG_3697.png
    IMG_3697.png
    513,8 KB · Visninger: 36
Back
Topp