tulips
Forumet er livet
Himmelbarn
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Septemberskattene 2023
Desemberskattene 2024
Ser ikke jeg heller, dessverre9DPO ser ikke en strek jeg atså Våkn opp a jenter ….
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser ikke jeg heller, dessverre9DPO ser ikke en strek jeg atså Våkn opp a jenter ….
Aner ikke hva det er, men hadde omtrent akkurat det samme. Pleier å ha smerter ved eggløsning, og har nok en del cyster som tidvis kan sprekke, men det jeg hadde kjentes ut som en type krampe/stikning i høyre side. Og det kom også tre dager etter eggløsning.Hei alle! Jeg er helt ny her i babyverden. Utrolig koslig å ha et forum med flere i samme båt
jeg lurer på noe.. Rundt 2-3 DPO hadde jeg noe som kjentes som lyn på venstre side, der livmor ligger. Det kom og gikk gjennom de dagene. Det var vondt men overkommelig. Aldri kjent sånn før.
Noen som vet hva det kan være? Utrolig merkelig følelse. Nesten som om noen stakk med ei nål gjentatte ganger..
Hørtes ut som migrene , jeg har ofte migrene …I går kveld fikk jeg plutselig hodepine, kvalm, svimmel, nummen tunge og veldig lyd og lyssky. Trodde jeg skulle kaste opp. Måtte bare legge meg for kvelden. Er kvalm i dag også, men mye bedre. Høres vel mer ut som migrene enn noe annet. Men jeg har aldri hatt migrene før, og ikke tenkt å få det heller noen av dere som har tanker? Kunne det vært noe 3-4 dpo? Vet jo at egget fester seg senere egentlig, og dette er ikke vanlig pms symptomer til meg i alle fall.
Ser ikke noe tydelig strek dessverre. Men det skader ikke med ny test i morgen. Hvor mange dpo er du? Det er vel ganske tidlig for alle i denne gruppa å skulle få positiv test ennå. Tidligste jeg noen gang har fått positiv er 8 dpo, og det klarte jeg ikke å fange opp på kameraTrur det bare er øynene mine som spiller meg et puss … men jeg ser en skygge den var lettere å se på testen enn bildet (bildet er tatt innen 5 min )
Ja hadde det vært noen andre hadde jeg sagt: ta en ny test senere eller imorgen mn det er så mye lettere å si enn å gjøre selv
Så nå over hvor mange dpo du erTrur det bare er øynene mine som spiller meg et puss … men jeg ser en skygge den var lettere å se på testen enn bildet (bildet er tatt innen 5 min )
Ja hadde det vært noen andre hadde jeg sagt: ta en ny test senere eller imorgen mn det er så mye lettere å si enn å gjøre selv
Så ingen strek på min heller foreløpig, men vi får holde motet oppe litt til! Klem til deg9DPO ser ikke en strek jeg atså Våkn opp a jenter ….
Blir nokk sikkert 2 tester til idag .. av en eller annen grunn er ikke testetrangen så stor denne pp Men når den kommer så vet jeg det bare er å ta en test . Ellers ligger jeg å tenker på det i flere timer 7 dpo har jeg fått på metode sine . 8 dpo ganske fin strek som mannen også ser . 9-11dpo skygger på mk sine.. så blenda igjen.. det begynner bli en vane nå .Ser ikke noe tydelig strek dessverre. Men det skader ikke med ny test i morgen. Hvor mange dpo er du? Det er vel ganske tidlig for alle i denne gruppa å skulle få positiv test ennå. Tidligste jeg noen gang har fått positiv er 8 dpo, og det klarte jeg ikke å fange opp på kamera
Trur ikke jeg ser mer enn en strek7 dpo og første testen! Jeg ser ingenting, men jeg klarer ikke se når dere ser!
Ser på alle jaJa. Jeg gikk litt amokk. Tok først en fra rfsu . Så skygge.. trudde ikke noe på den, tar en til . Og den har også skyggen ???? Skjønner ikke det da rfsu med meg enten blir negativ eller tydelig positiv. men da var jeg 8+ uker påvei.
El testen er ganske sterk. Sist den var så sterk på 7 dpo hadde jeg kjemisk .
Også er det mk sin da .. jeg syns jeg ser noe .. meeeeen. Det er vell stressyndrom som vil se
Dere Skal nokk få se . Dette satte vil igang testetøsa for ordentlig Godt jeg har kjøpt nye tester for neste pp .. så jeg har en del jeg kan bruke nå
Ser heller ikke strek..9DPO ser ikke en strek jeg atså Våkn opp a jenter ….
Hvis jeg legger godvilja til så kan jeg skimte en skygge ja..Trur det bare er øynene mine som spiller meg et puss … men jeg ser en skygge den var lettere å se på testen enn bildet (bildet er tatt innen 5 min )
Skimter noe derJa. Jeg gikk litt amokk. Tok først en fra rfsu . Så skygge.. trudde ikke noe på den, tar en til . Og den har også skyggen ???? Skjønner ikke det da rfsu med meg enten blir negativ eller tydelig positiv. men da var jeg 8+ uker påvei.
El testen er ganske sterk. Sist den var så sterk på 7 dpo hadde jeg kjemisk .
Også er det mk sin da .. jeg syns jeg ser noe .. meeeeen. Det er vell stressyndrom som vil se
Dere Skal nokk få se . Dette satte vil igang testetøsa for ordentlig Godt jeg har kjøpt nye tester for neste pp .. så jeg har en del jeg kan bruke nå