IKM uke 8 ❤️

Jeg ser også strek på bildet til venstre!!! Krysser alt for at det er babystrek :Heartred :D
Jeg har el IDAG og føler jeg har graviditetssymptomer :laughing021
Nei , nå må dere ta dere sammen jenter :laughing021 Jeg klarer ikke se noe , men når jeg zoomer så tror jeg at jeg ser noe . Men nå må jeg sove så går det fortere til tissing i morgen tidlig haha. :laughing002

Haha jeg la meg i senga nå og det stikker i livmora , puppene har hvert ømme og kvalm, men symptomer har jeg slutta å tro på før etter IKM . MEN JEG GLEEEEDER MEG TIL Å TISSE FREMOVER :happy093 :happy093Altså jeg også kan bli forvirra av høna mi , for jeg veit ikke om Hufsa er våt eller om det er el slim til tider haha :confused013:laughing002
Ja , jeg og har slutta egentlig å tru på symptomer .., eneste jeg har som et veldig sterkt symptom er neseblod , hver gang jeg faktisk har fått no streker så har jeg blødd neseblod fra ca 6 dpo .
Men symptomer bare lurer meg . :inpain:

Blir spennende fremover ! Ser ut til at fler har begynt/er i begynnelse av testetiden nå :hilarious:

Ja , jeg og har slutta egentlig å tru på symptomer .., eneste jeg har som et veldig sterkt symptom er neseblod , hver gang jeg faktisk har fått no streker så har jeg blødd neseblod fra ca 6 dpo .
Men symptomer bare lurer meg . :inpain:

Blir spennende fremover ! Ser ut til at fler har begynt/er i begynnelse av testetiden nå :hilarious:
Jeg også blør neseblod , men da har jeg gått over IKM og tror du ikke faen meg meg blødde neseblod før sist pp :bag: :laughing002

FY FAEN TISSER I ALL HADT FØR UNGEN KOMMER LØPENDE ETTER MEG … WOW SER TO STREKER , DRØMTE FOR TO SEK SIDEN AT JEG FIKK TO STREKER …MEN JEG HAR TISSA PÅ EN JÆVELA LH TEST :laughing021:nailbiting::laughing001

Vedlegg

• IMG_5518.jpeg
    IMG_5518.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 92
Så gøy at testingen allerede er i gang her inne!! :D

Jeg er 3 eller 4 dpo og fikk en dose rosa blod i dag tidlig når jeg var på do. Er vel alt for tidlig for festeblødning? Men kjente at det murret og jobbet så bare det nedi der i går, så kjenner jeg har et håp om at det skjer ting!

:bag: Mæ. Inatt drømte jeg at jeg fikk 2 streker :bag:
Og tempen intt vet jeg ikk hvordan ble . For den varierer jo fra 36.54-36.96 og jeg husker ikke hvem av gangene jeg våknet som jeg faktisk sov over 3 timer :smiley-ashamed004 var ca lik på samme klokkeslettene igår . Men den hadde liten dropp på første tempen .
Men den ble tatt før de tempene siste dagene . Og tempen som ble tatt etter er høyere . Men så er det jo det at jeg ikke husker om jeg har sovet 3 t i strekk

Summa sumario, tempe for meg før el denne pp gikk supert . Men etter el gikk i vasken :inpain::bag:

Så gøy at testingen allerede er i gang her inne!! :D

Jeg er 3 eller 4 dpo og fikk en dose rosa blod i dag tidlig når jeg var på do. Er vel alt for tidlig for festeblødning? Men kjente at det murret og jobbet så bare det nedi der i går, så kjenner jeg har et håp om at det skjer ting!
Ser nå tilbake at jeg hadde en liten blødning 4 dpo sist jeg var gravid :oops:

Ser nå tilbake at jeg hadde en liten blødning 4 dpo sist jeg var gravid :oops:
Jeg fikk en liten blødning (rosa utflod) 4 dpo sist, aner ikke om det hadde noe med graviditet å gjøre, men jeg testet positivt 9 dpo. Håper det er positivt for deg :)

Klarte å duppe riktig tissepinne nå da :laughing001 8DPO hva ser dere ? Haha

Vedlegg

• IMG_5531.jpeg
    IMG_5531.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 85
Kan godt være en strek der! :Dspesielt på nederste bilde. Mine make sure tester har sett slik ut i det siste uten at jeg har vært gravid :wtf: er det den erfaringen du har også? Virker som noen pakker/partier har ganske kraftige skyggestreker
Hvilke parti er det du har testa med? ❤️

Back
Topp