IKM uke 8 ❤️

Tappen var veldig lav, dyttet jeg på den eller veggen mot livmor så ga det smerter …. Utfloden er blank og nesten egentlig tørr. Men tappen og området er ømt . Fortsetter det får jeg ringe lege :confused005

Det er veldig møkk egentlig :bag:
Uffda… alt vi kvinner må igjennom altså.. :sorry: :Heartred lykke til.. jeg sender gode vibber din veg, og håper alt ordner seg uten behov for lege..:Heartred

Ballettien - 37 - B2 - pp8 (tror jeg ) - EL 05.02 ikm 19.02

Prøver på andremann, men siden vi brukte så lang tid på førstemann og jeg nå har en eggleder mindre er vi litt mindre trygg på at dette skal gå veien. Men gir jo ikke opp :cat:

I dag er jeg 7/8 dpo, og har dristet meg til første test. Syns å skimte noe men vet ikke om det bare er streksyn, men skimter enda mer etter fristen. Første og siste bilde er etter fristen.

Vedlegg

• IMG_1041.jpeg
    IMG_1041.jpeg
    1 MB · Visninger: 105
  • IMG_1038.jpeg
    IMG_1038.jpeg
    907,8 KB · Visninger: 105
  • IMG_1042.png
    IMG_1042.png
    1,3 MB · Visninger: 106

Prøver på andremann, men siden vi brukte så lang tid på førstemann og jeg nå har en eggleder mindre er vi litt mindre trygg på at dette skal gå veien. Men gir jo ikke opp :cat:

I dag er jeg 7/8 dpo, og har dristet meg til første test. Syns å skimte noe men vet ikke om det bare er streksyn, men skimter enda mer etter fristen. Første og siste bilde er etter fristen.
Jeg kan se noe på siste bilde, men føler ikke jeg kan skimte noe på de 2 første.. :) men er jo enda ganske tidlig:Heartred

Jeg ser ingenting iogmed siste bilde er etter tiden er den ugyldig

Jeg ser strek på alle tre bildene. Meeeen - jeg har godt streksyn. Veldig flink til å se skygger :angelic:

Det er det som er med tempinga som jeg ikke tror kommer til å fungere for min del! Jeg våkner aldri til samme tid, sover aldri like lenge eller til samme tid på døgnet (jobber turnus/ nattevakt) så jeg tror nesten jeg blir å kjøpe el monitor før jeg begynner å tempe men det er jo ganske dyrt :banghead: :laughing021
Det kan være folk som selger monitor på Finn. Urinen er jo ikke borti monitor.

Noen fler som ikke kan ta seg fler enn 1 gladd brus uten å løpe å tisse 50 ganger ? :inpain: Blæra denne gang er jo like liten som en peanøtt :laughing005

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,4 MB · Visninger: 60

Jeg ser noe på alle bildene :) fortsatt veldig tidlig …( ja det sier jeg lissom som er 7DPO på tirsdag hahaha) uuuuutrooolig spennende :) :happy093

Jeg ser også noe på alle tre bildene :bookworm: håper du får sterkere strek i morgen/overinmorgen :happy:spennende!

Er ikke dette en sterk el-test til å være 4 dpo?

(Jeg vet den ikke er positiv) :bookworm:

Har fortsatt med el tester etter positiv for å se at den synker og den sank og var svakere enn denne også blir den sterkere igjen:pompus:

Jeg er ganske sikker på eggløsning har funnet sted pga symptomer så håper dette er et godt tegn :angelic::angelic:

Vedlegg

• IMG_0753.jpeg
    IMG_0753.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 49
Er ikke dette en sterk el-test til å være 4 dpo?

(Jeg vet den ikke er positiv) :bookworm:

Har fortsatt med el tester etter positiv for å se at den synker og den sank og var svakere enn denne også blir den sterkere igjen:pompus:

Jeg er ganske sikker på eggløsning har funnet sted pga symptomer så håper dette er et godt tegn :angelic::angelic:
Jeg har pleid å ha sånne sterke gjennom hele syklus :)

lukkemusklen min for å holde på tiss funker ikke nå da. Så dårlig at når jeg er påvei til do. så klarer jeg ikke holde på alt så det drypper når jeg går :bag:
da er det bare 2 timer siden sist jeg tisset o.o ..
Og når jeg våknet er det tett av blod i nesen, snyter meg så tar det 10 min før det stopper.
Mens murringer ich .
Drømmer
Symptomene mine så langt
Og tempen min , lurer på om jeg skal endre tempen . For nå så klarer jeg ikke sove mer enn 1,5-2 timer før jeg våkner å tisset første gang . Så temp jeg har med 3 t strekk er i 5 tiden..

Vedlegg

• IMG_1984.jpeg
    IMG_1984.jpeg
    555,4 KB · Visninger: 38
Når man har hentet en test .. og ligger i en helsikes kamp med seg selv om en skal ta den eller ikke !!! Vet jeg angrer uansett. om jeg tar den eller ikke :( 5dpo er jo ingenting …:dead:

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,3 MB · Visninger: 65
Da ble det TR på meg og IVF forsøk neste :) lykke til videre gjengen :Heartred

Back
Topp