IKM uke 8 ❤️

Noen andre som synes morsdagen kan være litt vond? :Heartpink Vi prøver på vårt første og har nå prøvd i 8 mnd uten hell. Forrige morsdag bare gledet jeg meg til det skulle bli min tur! Denne gangen er det mer vondt…lengter så utrolig etter barn og er så redd for å ikke få det til:sorry:

Er ikke meningen å deppe og gjøre andre lei, men har sovet dårlig, føler meg i ubalanse, hvilepulsen i natt var på 67 og jeg har mest lyst til å gråte og ikke møte noen.

Noen dager er det bare sånn, og det er vel okey….:Heartbigred
Jeg syntes morsdag er skikkelig vond. Da jeg var 3 mnd påvei med den som jeg hadde ma med . Så etter det liker ikke jeg morsdag ! Skikkelig nedstemt, trøtt, muggen og sliten idag. Kan skippe til neste dag .

Hvor svake skal EL-testene bli etter at EL har vært? Jeg kjenner jeg blir så forvirra :facepalm: jeg er noget sikker på at egget slapp på fredag når jeg hadde EL. Jeg hadde veldig mye EL smerter, vondt i korsryggen, litt murringer på venstre side og litt kramper i magen hele dagen også plutselig slapp alt på kvelden på fredag. Men jeg får fortsatt strek på EL testene men de er ikke i nærheten positive :nailbiting: (legger ved et bilde, jeg gikk tom for mk så den siste er en stav som jeg åpnet)
men så er det slik at jeg har fremdeles EL slim, men jeg kan ha dette veeeeldig lenge. Jeg har det i flere dager før EL men mengden er som regel mest på EL dagen og dagen før. Men jeg har det altså fremdeles og har ikke nok observasjoner av utfloden I tidligere sykluser, så jeg vet ikke hva som er normalt for meg :hilarious:hvordan er utfloden hos dere i dpo land?

Vedlegg

• SmartSelect_20240211_160152_Premom.jpg
    SmartSelect_20240211_160152_Premom.jpg
    254,8 KB · Visninger: 46
Noen andre som synes morsdagen kan være litt vond? :Heartpink Vi prøver på vårt første og har nå prøvd i 8 mnd uten hell. Forrige morsdag bare gledet jeg meg til det skulle bli min tur! Denne gangen er det mer vondt…lengter så utrolig etter barn og er så redd for å ikke få det til:sorry:

Er ikke meningen å deppe og gjøre andre lei, men har sovet dårlig, føler meg i ubalanse, hvilepulsen i natt var på 67 og jeg har mest lyst til å gråte og ikke møte noen.

Noen dager er det bare sånn, og det er vel okey….:Heartbigred
Morsdagen her i gården er sår hvert eneste år, mamman min døde for mange år siden, så har et komplisert forhold til denne dagen ifra før av, men nå midt oppi prøvingen så er det jo enda verre?! :sorry: Denne dagen kan fint bli skippa for min del, jeg sender deg en gigantisk styrkeklem, inderligønsket:Heartbigred ingen dager er like ifra før av, og følelsene er litt utenpå kroppen når man har en så stor greie som babyprøving nærmest «hengende over seg».. tenker på dere alle idag:Heartbigred

Ja, jeg har hatt mensmurringer i hele dag ..
Kan minne om mens smerter .. men er ikke helt det heller.. gikk over til sterke stikninger i efta .. :bag:
Jeg har også kjent litt stikking i eggstokkene liksom (ca haha) er ikke overbevist i det hele tatt med tanke på at jeg ikke har hatt en eneste positiv el test hele syklusen så langt :banghead:

Jeg har også kjent litt stikking i eggstokkene liksom (ca haha) er ikke overbevist i det hele tatt med tanke på at jeg ikke har hatt en eneste positiv el test hele syklusen så langt :banghead:
Når pleier du ha el da ?? Tester du hver gang du går på do ? Min topp var innenfor 4 timer denne pp .. og ff mener el var dagen før positiv test :bag: kan hende du missa den ? :confused005

Rebeccaaa - 31 - B4 - pp1 - el 11.02 - ikm 25.02

Nå i dag sa mannen endelig ja til å prøve på nr 4. Han har vært nølende og håpet på et «uhell» ved å legge inn aksjer noen dager før. Men denne syklusen har han villet ha sex oftere under fertil periode og også i dag selv om han vet at jeg mest sannsynlig har eggløsning Nå! Så nå har vi med vilje prøvd :angelic: sånn skikkelig. Og jeg er så speeeeent!! Så nå henger jeg meg på forumet fremover. :love017

Når pleier du ha el da ?? Tester du hver gang du går på do ? Min topp var innenfor 4 timer denne pp .. og ff mener el var dagen før positiv test :bag: kan hende du missa den ? :confused005
Dette er første pp jeg tester så jeg aner ikke, men jeg tror jeg har hatt el veldig tidlig, ikm er jo 25, men den sterkeste el testen jeg har hatt var 5/2 :arghh: i risiko for å være noe krass, så har vi lagt inn ufattelig mange aksjer siden forrige mens, så hvis jeg har missa det på testene så håper jeg at vi har «truffet riktig» i praksis allikevel:hilarious:
Men er jo oppriktig bekymret for at jeg ikke har el i det hele tatt.. wææ

Dette er første pp jeg tester så jeg aner ikke, men jeg tror jeg har hatt el veldig tidlig, ikm er jo 25, men den sterkeste el testen jeg har hatt var 5/2 :arghh: i risiko for å være noe krass, så har vi lagt inn ufattelig mange aksjer siden forrige mens, så hvis jeg har missa det på testene så håper jeg at vi har «truffet riktig» i praksis allikevel:hilarious:
Men er jo oppriktig bekymret for at jeg ikke har el i det hele tatt.. wææ
Det er sånn jeg holdt på det .. så da begynte jeg med temping … og tempen forje pp ble usikker den også ! For hver gang jeg begynte få sterkere test så droppa tempen ! Så derfor dong qoui.
Denne pp har ff finne el med helt kryss, og jeg kjenner veldig godt på kroppen når ting har skjedd . Men nå begynner jeg kanskje kjenne kroppen utifra hvor den er i syklusen også :confused005
Veldig kjedelig å sitte sånn i uvisshet !

Rebeccaaa - 31 - B4 - pp1 - el 11.02 - ikm 25.02

Nå i dag sa mannen endelig ja til å prøve på nr 4. Han har vært nølende og håpet på et «uhell» ved å legge inn aksjer noen dager før. Men denne syklusen har han villet ha sex oftere under fertil periode og også i dag selv om han vet at jeg mest sannsynlig har eggløsning Nå! Så nå har vi med vilje prøvd :angelic: sånn skikkelig. Og jeg er så speeeeent!! Så nå henger jeg meg på forumet fremover. :love017
Så gøy da !! :Heartpink

Det er sånn jeg holdt på det .. så da begynte jeg med temping … og tempen forje pp ble usikker den også ! For hver gang jeg begynte få sterkere test så droppa tempen ! Så derfor dong qoui.
Denne pp har ff finne el med helt kryss, og jeg kjenner veldig godt på kroppen når ting har skjedd . Men nå begynner jeg kanskje kjenne kroppen utifra hvor den er i syklusen også :confused005
Veldig kjedelig å sitte sånn i uvisshet !
Ja altså jeg er så forbaska nysgjerrig at jeg neste mnd kommer til å ta el tester hver dag (utenom mens selvfølgelig) og hvis ikke det klaffer så skal jeg begynne å sette meg mer inn i temping.. Er jo kjempedumt hvis det viser seg å være skikkelig vanskelig å bli gravid da.. :banghead: Men nå må jeg serriøst prøve å ikke ta sorgene på forskudd da :laughing002

Back
Topp