IKM uke 8 ❤️

Heldig du var da :hilarious:Jeg har også mye mer tydelige elsymptomer .. men jeg pleier ha elsmerter .. men denne gang både migrene, sterk luktesans, løse tårekanaler(griner av ALT) , skikkelig grinere, mensmurringer, stikninger i eggstokkene, løs mage.. valp som nekter sove ordentlig, mann som er grinete .. ja , hele bøtteballetten denne pp o.o. Trur mannen syntes dette prøvegreiene er skikkelig slitsomt, egentlig :wideyed:eller at jeg er slitsom :angelic:

Tempen min. Gikk litt opp, men så ble ikke den nøyaktig da jeg temper egentlig 03.30 . Satte på vekking 03.45 idag da jeg ikke kom meg i seng før 01.30 :arghh: og bikkja. Begynte 5 idag og, så tempen kl 7 gikk jo ut idag også . Men tempen økte ikke nokk for el .. og testene er fortsatt påvei opp virker det som .
Er 2dpo ikke noe kryss enda som sist

Vedlegg

• IMG_5481.jpeg
    IMG_5481.jpeg
    667,6 KB · Visninger: 36
Rosakanin postet en positiv eltest idag ..
din er omtrent like sterk som min .. dvs negativ .. men jeg vil si du er i din fertile periode (monitor hadde nokk sagt høy, da den er påvei opp vil jeg anta ?
Fortsett å test . Lurt å teste vertfall 2 ganger om dagen morgen og ettermiddag/kveld. det er det Premom forteller meg, det er forde jeg har en uviss grad av økningen i lh.
Har du laste ned Premom ? Da kan du legge tester osv inn der :)
Ja, jeg har tatt tester siden dagen etter tr var ferdig.

I går var min som deres, og i dag bare poppa det opp knallsterke streker!
Har tatt to tester på to forskjellige tidspunkt.

Vedlegg

• IMG_0684.jpeg
    IMG_0684.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 63
Ja, jeg har tatt tester siden dagen etter tr var ferdig.

I går var min som deres, og i dag bare poppa det opp knallsterke streker!
Har tatt to tester på to forskjellige tidspunkt.
Tidlige pp så har jeg hatt sånne sterke tester i 3 dager ved el .. denne pp er annerledes . Monitor sier maksimal mens eltest sier lav . Det satte meg litt ut av spill.. og alt jeg har skjønt til nå :shy: det er godt jeg får noe nytt å lure på hver pp ang eltestene :bag:

jeg tester fra cd 5 til ikm :wacky: men denne pp har jeg kun 7 el- tester igjen 70 g tester da . Så der klarer jeg meg kanskje :laughing021. Så jeg prøøøøver spare så godt jeg kan ! Men har noen monitor tester om trangen blir for stor :shy:

Er bare så lei meg, trist vær dag for at jeg mistet i kjemisk eller spontanabort i januar, og at jeg ikke klarer å finne eggløsning denne perioden som jeg heller ikke aner hvor lenge varer. Har masse lotion utflod, og blir ikke klok om det kommer før eller ett El. Har ikke fått noen positive EL tester heller, de blir bare mer å mer negative. Er så oppblåst å har vondt i magen, vært det hele uken. Så litt redd for at jeg ikke har oppdaget el slim og gått glipp av en eventuell topp. Eller at jeg rett å slett bare ikke har hatt EL.. baaah, må bare få ut litt frustrasjon….
IMG_7445.png

Er bare så lei meg, trist vær dag for at jeg mistet i kjemisk eller spontanabort i januar, og at jeg ikke klarer å finne eggløsning denne perioden som jeg heller ikke aner hvor lenge varer. Har masse lotion utflod, og blir ikke klok om det kommer før eller ett El. Har ikke fått noen positive EL tester heller, de blir bare mer å mer negative. Er så oppblåst å har vondt i magen, vært det hele uken. Så litt redd for at jeg ikke har oppdaget el slim og gått glipp av en eventuell topp. Eller at jeg rett å slett bare ikke har hatt EL.. baaah, må bare få ut litt frustrasjon…. Vis vedlegget 427615
Det virker for meg som at el har vært !? Dag 18 eller 21 ??? Testet du bare en gang daglig eller ? Masse loation utflod er somregel etter el .. ivertfall om jeg skal sammenligne med meg .

Og etter min kjemiske hadde jeg det sånn bare at jeg fikk positive tester 3 ganger på omtrent samme tid der dine er sterkere . Enten det eller at el ikke slipper denne pp for deg ❤️

Det virker for meg som at el har vært !? Dag 18 eller 21 ??? Testet du bare en gang daglig eller ? Masse loation utflod er somregel etter el .. ivertfall om jeg skal sammenligne med meg .

Og etter min kjemiske hadde jeg det sånn bare at jeg fikk positive tester 3 ganger på omtrent samme tid der dine er sterkere . Enten det eller at el ikke slipper denne pp for deg ❤️
Hmm, ja har bare testa en gang om dagen på morgen urin. Siste dagene har jeg testa på ettermiddagen og, men de har vært helt negative. Ja ikke sant, håper el har vært på en av di dagene såfall, for da har vi værtfall hatt aksjer på plass.
Ble uplanlagt gravid i januar, og det var ikke tenkt at vi skulle ha flere barn, men når jeg ble gravid så jeg for meg ett liv som 3 barnsmor

Hmm, ja har bare testa en gang om dagen på morgen urin. Siste dagene har jeg testa på ettermiddagen og, men de har vært helt negative. Ja ikke sant, håper el har vært på en av di dagene såfall, for da har vi værtfall hatt aksjer på plass.
Ble uplanlagt gravid i januar, og det var ikke tenkt at vi skulle ha flere barn, men når jeg ble gravid så jeg for meg ett liv som 3 barnsmor
:Heartred Det skjønner jeg … det skjer noe når man først sitter der med positiv test❤️
jeg tenker at el har vært, og at du hadde el og er mellom 4-6 dpo . Om jeg ikke blinxer på datoer her :wacky: om du har bare tatt en test om dagen og du har kjapp stigning . Så kan du ha gått glipp av el toppen :)

Tidlige pp så har jeg hatt sånne sterke tester i 3 dager ved el .. denne pp er annerledes . Monitor sier maksimal mens eltest sier lav . Det satte meg litt ut av spill.. og alt jeg har skjønt til nå :shy: det er godt jeg får noe nytt å lure på hver pp ang eltestene :bag:

jeg tester fra cd 5 til ikm :wacky: men denne pp har jeg kun 7 el- tester igjen 70 g tester da . Så der klarer jeg meg kanskje :laughing021. Så jeg prøøøøver spare så godt jeg kan ! Men har noen monitor tester om trangen blir for stor :shy:
Man bør klare seg med 70 g tester :hilarious: :hilarious:

Jeg har så sterke el smerter .. og er så kvalm :sorry: skulle fått gjort ting her hjemme idag .. men skal smertene oppføre seg sånn, så blir det ikke gjort mye :(

Rosakanin postet en positiv eltest idag ..
din er omtrent like sterk som min .. dvs negativ .. men jeg vil si du er i din fertile periode (monitor hadde nokk sagt høy, da den er påvei opp vil jeg anta ?
Fortsett å test . Lurt å teste vertfall 2 ganger om dagen morgen og ettermiddag/kveld. det er det Premom forteller meg, det er forde jeg har en uviss grad av økningen i lh.
Har du laste ned Premom ? Da kan du legge tester osv inn der :)

Takk for svar, da fortsetter jeg og teste både med babyplan og CB sin:)

Nei, hva er Premom?

Kan det hende du ikke får kryss forde du ikke har hatt de 6(?) lavere temp før tempstigning ?

Her er min .. irriterer meg skikkelig at jeg ikke fikk sove 3 t før temping idag :shifty:
Har denne fra november , det er bare nå og forrig pp det har skjedd. … sikkert ungen sin skyld :laughing001 Eller brettekanten til gubben :laughing025

Vedlegg

• IMG_5483.jpeg
    IMG_5483.jpeg
    973,8 KB · Visninger: 32
Takk for svar, da fortsetter jeg og teste både med babyplan og CB sin:)

Nei, hva er Premom?
Søk på appen . Den beregner alt for deg egentlig ! Du legger inn tester . Å den sier når ting skjer dette er denne pp min. :) last ned og trykk deg rundt på den så blir du kjent ❤️

Vedlegg

• IMG_1857.png
    IMG_1857.png
    1,9 MB · Visninger: 35
  • IMG_1856.png
    IMG_1856.png
    278,9 KB · Visninger: 31
  • IMG_1858.png
    IMG_1858.png
    572,3 KB · Visninger: 32
  • IMG_1859.png
    IMG_1859.png
    1,4 MB · Visninger: 31
Fikk denne nå .. men nå har utfloden tørket ut.. tappet har lukket seg o.o jeg skjønner INGENTING .. alt jeg har lært om meg selv siste pp’ene .. ut vindu :sorry: :shy:

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    1,4 MB · Visninger: 44
Legger deg til ❤️

Jeg har slitt veldig med AKKURATT det . Det er ikke 2 eggløsninger . Men egget slapp ikke første gang, det prøvde bare . Har du elsmerter enda? Eller ga elsmerter seg ? Sjekker du utflod osv ?
Jeg har hatt veldig sterke elsmerter disse dagene, så jeg føler at noe skjer, men det er jo en fare for at egget ikke slapp denne gangen også.. Vet jo liksom ikke hvordan kroppen er etter MAen i desember, men vi la iallefall inn aksjer i dag morges, og håper der var riktig tidspunkt :Heartred siden testene var så sterke i går, har jeg vel mest sannsynlig EL i dag? Bør vi legge aksjer i kveld og i morgen også?

Synes det er vanskelig med utflod da det varierer så mye, men hadde mye utflod dagene før positiv el-test.

Jeg har hatt veldig sterke elsmerter disse dagene, så jeg føler at noe skjer, men det er jo en fare for at egget ikke slapp denne gangen også.. Vet jo liksom ikke hvordan kroppen er etter MAen i desember, men vi la iallefall inn aksjer i dag morges, og håper der var riktig tidspunkt :Heartred siden testene var så sterke i går, har jeg vel mest sannsynlig EL i dag? Bør vi legge aksjer i kveld og i morgen også?

Synes det er vanskelig med utflod da det varierer så mye, men hadde mye utflod dagene før positiv el-test.
Da vil jeg si dere klaffer dt ganske greit ❤️ det er jeg usikker på, jeg sitter i samme spm nå med når vi bør legge de neste frøa .. la igår morges, og maksimal på monitor idag . Men eltester oppfører seg rart .ville egentlig vente til imorgen .. men føler vi bør legge idag .. av en eller annen rar grunn ..

Men jeg trur iogmed dere la idag så hadde jeg ventet til imorgen, tidlig. Svømmerene er best om morgenen, har jeg lest og om egget slipper idag . Så har dere fortsatt mulighet i morgen … det lever jo i 24 timer . Svømmerene har rukket å blitt litt større også da, så han ikke bare legger frø som ikke klarer svømme …

Kan hende noen andre her har noe bedre tanker ??? Jeg føler meg veldig forvirret idag, og vet jo ikke om jeg tenker riktig utifra hva jeg leser :wacky:

Back
Topp