IKM uke 8 ❤️

Ikke sant, ja det tar nok kroppen litt tid, dette er første PP jeg tar el test, men jeg droppet å ta en igår da første jeg tok var noe tidlig (forventet el på lørdag).. dersom det ikke klaffer denne eller neste pp så tenker jeg å sette meg inn i temping.. :)
Åh jeg har nesten glemt hvordan det er å ha valp i hus, heldigvis var ikke hunden min så trengt på natta, men jeg måtte stå opp ganske tidlig for å lufte henne husker jeg.. :hilarious:
Lurt :)
Hehe valpen er egentlig veldig flink å sove gjennom natten (utenom eltiden) … forje pp var hun dårlig i magen ved el .. nå bare maser hun :banghead: men til vanlig sover hun til 8! :o

Tydeligvis :bag: jeg syns ikke det er så kult :smiley-ashamed004:laughing025 hun ødela tempen forje pp med nattevåkning rund el :happy090 men bare jeg får en tempen så er jeg fornøyd
Ja altså dyrene merker jo alt mulig rart med menneskene sine, veldig interessant :D Jeg tok el test nå nettopp og den var mer negativ enn forrige (tatt for 2 dgr siden), syntes det virker spesielt..?

Ja altså dyrene merker jo alt mulig rart med menneskene sine, veldig interessant :D Jeg tok el test nå nettopp og den var mer negativ enn forrige (tatt for 2 dgr siden), syntes det virker spesielt..?
Neida, det kan gå opp og ned….
Har du drukket mye idag?? For da blir den svakere .. som sagt mine tester er best om morgen og kveld… da jeg prøver uke drikke mye etter kl 18 for da løper jeg på do hele natten o_O
Og 4-6 dager før jeg har el pleier jeg ha en nesten positiv test, så blir de svake igjen til el .. og 4 dager etter el har jeg ny topp ..

Neida, det kan gå opp og ned….
Har du drukket mye idag?? For da blir den svakere .. som sagt mine tester er best om morgen og kveld… da jeg prøver uke drikke mye etter kl 18 for da løper jeg på do hele natten o_O
Og 4-6 dager før jeg har el pleier jeg ha en nesten positiv test, så blir de svake igjen til el .. og 4 dager etter el har jeg ny topp ..
Jeg har egentlig ikke drukket så mye, jeg tok på ca samme tidspunkt som forrige test, men jeg skal fortsette å teste frem til lørdag/søndag tenker jeg. :) betryggende å vite at det kan svinge litt :)

E-S - 31 - B1 - PP2 etter MA i desember - EL 8/02 - IKM ca. 19 februar ❤️

Hei! Det ser ut som at jeg har eggløsning for andre gang denne syklusen.. Jeg fikk positiv CB digital på cd 15 og 16, og testet positivt i dag også (cd 21). Fikk negative tester imellom der. I dag morges testet jeg med CB digital og nå i ettermiddag testet jeg med normal sin eggløsningstest, som var veldig tydelig positivt. Er det noen som har vært borti to eggløsninger i samme syklus og kan dele noen erfaringer? Hvilken eggløsning skal jeg gå ut i fra da? Jeg temper ikke..

Pleier å ha eggløsning rundt cd 22-23, så føler at eggløsningen i dag er den som er reell, men veldig usikker.

Eltesten min nå ikveld var litt svakere enn de tidligere idag .. fortsatt ingen positive.
så jeg ser for meg en treeeeg økning denne gang . Masse murringer i eggstokkene i hele dag ❤️

Veldig morsomt , ene katten vår har løpetid samtidig som meg !:happy090

Svigermor kommer til helgen . Så vi har nokk å henge fingrene i i en uke nå, veldig deilig. Tenker NESTEN ikke på tester eller forum :o helt utrolig egentlig :shy:

Vedlegg

• IMG_1804.jpeg
    IMG_1804.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 29
Eltesten min nå ikveld var litt svakere enn de tidligere idag .. fortsatt ingen positive.
så jeg ser for meg en treeeeg økning denne gang . Masse murringer i eggstokkene i hele dag ❤️

Veldig morsomt , ene katten vår har løpetid samtidig som meg !:happy090

Svigermor kommer til helgen . Så vi har nokk å henge fingrene i i en uke nå, veldig deilig. Tenker NESTEN ikke på tester eller forum :eek: helt utrolig egentlig :shy:
Er det bp sine el tester du bruker? :)
Her har vi datra til mannen frem til over helgen og i tillegg har jeg jobbhelg, så er nesten i tvil på hvor mye Aksjer man får lagt inn haha :hilarious:

E-S - 31 - B1 - PP2 etter MA i desember - EL 8/02 - IKM ca. 19 februar ❤️

Hei! Det ser ut som at jeg har eggløsning for andre gang denne syklusen.. Jeg fikk positiv CB digital på cd 15 og 16, og testet positivt i dag også (cd 21). Fikk negative tester imellom der. I dag morges testet jeg med CB digital og nå i ettermiddag testet jeg med normal sin eggløsningstest, som var veldig tydelig positivt. Er det noen som har vært borti to eggløsninger i samme syklus og kan dele noen erfaringer? Hvilken eggløsning skal jeg gå ut i fra da? Jeg temper ikke..

Pleier å ha eggløsning rundt cd 22-23, så føler at eggløsningen i dag er den som er reell, men veldig usikker.
Legger deg til ❤️

Jeg har slitt veldig med AKKURATT det . Det er ikke 2 eggløsninger . Men egget slapp ikke første gang, det prøvde bare . Har du elsmerter enda? Eller ga elsmerter seg ? Sjekker du utflod osv ?

Er det bp sine el tester du bruker? :)
Her har vi datra til mannen frem til over helgen og i tillegg har jeg jobbhelg, så er nesten i tvil på hvor mye Aksjer man får lagt inn haha :hilarious:
Kjøpte mk sine når de var på tilbud . Men kommer til å kjøpe bp sine eltester om det blir neste pp. Samtidig som jeg bruker monitor :)
Også er jeg veldig fornøyd med mk sine g tester .

Uff, ja . Det hørtes ut som litt ekstra :happy090 dere får ta dere en kjapp en når dere har mulighet og ork ! Viktigste er vell bare at du får frøa hans :angelic::laughing002

Kjenner meg igjen .. men derfor begynte jeg tempe :laughing002 Denne pp har vi hatt mye mer sex enn forje pp .. så er spent på det utfallet ! Men tempen er like lav nå fom ved el forje pp .. derfor bekymrer jeg meg ikke denne gang :Heartred
Om du har stabil syklus trenger du nokk ikke bekymre deg :Heartred jo mer du stresser jo lenger tid tar el . 2 pp min havnet på 32 dager .. med el på dag 17 eller 21 :dead: Hver pp har jeg ny peak 4 dager etter topp peak.Så for meg er temping lurt for å slippe å stresse sånn
Stabil syklus vet jeg ikke, har hatt spiral i 4 år, før det svangerskap med én pp før det, før det spiral i 4 år, osv… husker ikke hva som foregikk før jeg fikk første spiral, det var i 2010 :hilarious: Derfor jeg tar el tester nå, for å lære meg :laughing002

Kjøpte mk sine når de var på tilbud . Men kommer til å kjøpe bp sine eltester om det blir neste pp. Samtidig som jeg bruker monitor :)
Også er jeg veldig fornøyd med mk sine g tester .

Uff, ja . Det hørtes ut som litt ekstra :happy090 dere får ta dere en kjapp en når dere har mulighet og ork ! Viktigste er vell bare at du får frøa hans :angelic::laughing002
Er du fornøyd med bp sine? Jeg har bare prøvd de ifra normal haha :P
Ja, han har fått streng beskjed om å være med og legge til rette for litt «helgekos» til tross for :laughing021

En ting jeg MÅ ha brettet på min måte er håndklær! Tilogmed når vi flyttet , så brettet jeg alt på nytt når vi pakket forde mannen var flink å brette tidligere den dagen når jeg holdt på med noe annet:woot:
Skjønner når jeg ser tilbake på ting at jeg er UMULIG :laughing021:smiley-ashamed005 men når jeg står i det , er det 100% logisk å ha det på min måte :woot:

Men mannen min tar igjen…. For han gjør det der han har mulighet :shifty::laughing002
Håndkle brett er hellig ass :laughing002

Lurt :)
Hehe valpen er egentlig veldig flink å sove gjennom natten (utenom eltiden) … forje pp var hun dårlig i magen ved el .. nå bare maser hun :banghead: men til vanlig sover hun til 8! :eek:
Tror du søren meg ikke den ungen min våkna igjen når jeg skal tempe til el , helst ha sammenhengende søvn osv :laughing002 Sånn var det sist også . Nå skulle hun ikke sove på rommet sitt og for å ikke styre så mye så endte hun i senga mi , fikk da armer og bein i trynet :laughing001

Er du fornøyd med bp sine? Jeg har bare prøvd de ifra normal haha :p
Ja, han har fått streng beskjed om å være med og legge til rette for litt «helgekos» til tross for :laughing021
Veldig fornøyd med eltestene . Du slipper vente 4 år på svaret . Som du må på mk sine o_O
Prøvde normal sine 3 dager forje pp. De testene likte jeg absolutt ikke .. veeeeldig tynne strimler, og både test strekene og kontrollstrekene forsvant jo fargen på ?? Mulig jeg bare hadde kjøpt fra veldig dårlig parti .. men blææ for noen tester ..
måtte bare si det :woot: men eltestene til bp er veldig fine :happy: bare ikkke kjøpt g testene dems , der er det myyye skyggestreker ute å går . Jeg har hatt det selv før eggløsning tilogmed.

Håndkle brett er hellig ass :laughing002
Det er det, trur mannen min med vilje idag skulle brette de klæra som var vasket . For jeg snakker med han om alt, dvs også forums prat. Så idag har han brettet klær . Og nektet meg brette på nytt…. For da sto jeg der inne å brettet fler timer mente han :shy: det var vondt , men han ba meg love at jeg ikke gjorde no ., så jeg brettet mine klær på nytt :angelic: å putta hans så jeg ikke så det ikke var bretta ordentlig :dance018 han kom å sjekka at jeg ikke bretta på nytt, når jeg holdt på å putte ting på plass :laughing021

Tror du søren meg ikke den ungen min våkna igjen når jeg skal tempe til el , helst ha sammenhengende søvn osv :laughing002 Sånn var det sist også . Nå skulle hun ikke sove på rommet sitt og for å ikke styre så mye så endte hun i senga mi , fikk da armer og bein i trynet :laughing001
:laughing025:laughing025:laughing025 Husker du hadde de problemene forje pp å ja, de skal bare forsikre seg om at vi ikke får tempen vår :shifty: :laughing021 Mannen min også har sovet dårlig i natt! Han våkna hver time sa han :headphone:

Det er helt utrolig ! Hvor mye kroppen vår påvirker de rundt oss ? Jeg har aldrig tenkt på det før nå når vi prøver ..

Back
Topp