IKM uke 8 ❤️

Sa egentlig til meg selv (og mannen) at jeg ikke skulle ta EL tester denne mnd heller for jeg syntes ikke vi har prøvd lenge nok haha, men samtidig så har jeg hatt mye ubeskytta samleie i mitt liv og aldri blitt gravid så jeg har hatt en litt rar følelse, men uansett så tok jeg nettopp en EL test nå, (5 dager til forventa EL)
28629C14-D4B8-412A-B099-4FCE36761A98.jpeg

Sa egentlig til meg selv (og mannen) at jeg ikke skulle ta EL tester denne mnd heller for jeg syntes ikke vi har prøvd lenge nok haha, men samtidig så har jeg hatt mye ubeskytta samleie i mitt liv og aldri blitt gravid så jeg har hatt en litt rar følelse, men uansett så tok jeg nettopp en EL test nå, (5 dager til forventa EL)Vis vedlegget 427344
Trenger ikke ha prøvd lenge for å ta eltester :Heartbigred

Neimen så gøy :hilarious: også så mange egg da !!!! Men om egget slippes idag/ila et par dager . Så har dere lagt nokk frø for egget :Heartbigred blir spennende denne pp :joyful:
Samboern sto opp halv tre i natt for å dra på jobbo_O . Er på vei hjem nå typ 20 mil igjen :nailbiting: Så hjemme nærmere kl 22 Han sa det var verdt å komme hjem en siste gang for å p*** kjærringa si :sign19:laughing021de sædcellene må svømme i koma haha får så dårlig samvittighet for han :nailbiting: men han insisterte :bag: men da kommer han ikke hjem før torsdag kveld igjen …hjelpes for en kabal vi driver med .

Ja, men eltestene mine de andre pp har vært som en jojo.. og ikke hatt elslim før jeg har hatt rå eggehvite . Så derfor trudde jeg eltestene mine ville vært sterkere om el var om noen dager :rolleyes:

Drikker grapefruktjuice :wtf:

Forutsagt el på Premom 8.. ff mener 9.. annen elkalkulator mener 12 :bag:
Jg har hatt veldig likt på ff og premom , men sist sa ff en dag senere , men premom hadde rett , det var en dag føre . Jeg tempa og mensen kom 14 dager etter . Er det sånn eldorado grapefrukt juice eller sånn dyr konsentrert? :)

Wow da har jeg fått sett egga mine :laughing021
Aldri sett eller gjort før . Det ligger ett egg som slippes idag eller iløpet av en dag eller to på str 2,4mm fra høyre side . Der var det 3-4 egg og i den venstre hele 9 egg , noe som var mye for alderen . Tykke fine slimhinner:happy093 . Fant to polypper som kan være trøblete , ikke nødvendigvis, men kan være årsak til spotting i lutealfasen . Hun ville ikke rote mer oppi der pgr egget som kommer . Så skal inn ved neste mens eller dag 4-5 i mens for å sjekke . Så kan jeg eventuelt ta en hysteroskopi tror jeg hun kalte det.

Jeg venta jo el torsdag ish også fikk jeg ganske sterk strek i går CD11 :gen014 synes tida går trått , men nå i går hadde jeg glemt helt bort hvor mange CD jeg var og glemte å teste på dagen :confused013krysser fingra nå altså ….
Sååå spennende, krysser fingrene!

Sa egentlig til meg selv (og mannen) at jeg ikke skulle ta EL tester denne mnd heller for jeg syntes ikke vi har prøvd lenge nok haha, men samtidig så har jeg hatt mye ubeskytta samleie i mitt liv og aldri blitt gravid så jeg har hatt en litt rar følelse, men uansett så tok jeg nettopp en EL test nå, (5 dager til forventa EL)Vis vedlegget 427344
Syns ikke det blir så klinisk jeg, nesten litt ekstra morsomt bare. Skal jo være litt gøy og :laughing002

Jaa det blir vel sånn, får mensen ca. 21 februar av Provera, så får jeg vel eggløsning sånn 14 dager etter 21 februar. Blir vel IKM uke 12 jeg hører til da kanskje :laughing002 For jeg tester jo ikke for EL sånn som dere nå, da jeg ikke har EL:laughing002❤️
Bare hyggelig å henge her mens du venter! :Heartred

Lang dag på jobb i dag, er vel hjemme halv ti. Usikker på om det er vits å ta EL test så sent? Pakka sier 10-17, men jeg er aldri hjemme så tidlig på ukedagene, bortsett fra én dag med hjemmekontor. Dere andre bare tester når som helst?

Samboern sto opp halv tre i natt for å dra på jobbo_O . Er på vei hjem nå typ 20 mil igjen :nailbiting: Så hjemme nærmere kl 22 Han sa det var verdt å komme hjem en siste gang for å p*** kjærringa si :sign19:laughing021de sædcellene må svømme i koma haha får så dårlig samvittighet for han :nailbiting: men han insisterte :bag: men da kommer han ikke hjem før torsdag kveld igjen …hjelpes for en kabal vi driver med .
Det er det mange menn som hadde gjort :wideyed: Ja det der er litt av en kabal ja :rolleyes: men bra mannen din er så snill å faktisk kommer hjem så langt for det ❤️ viser at han også veldig har lyst :Heartbigred

Jeg drikker sånn dyr konsentrert rosa grapefruktjuice, skikkelig sur ettersmak .. men man blir vant til det :bag:
Syns ikke det blir så klinisk jeg, nesten litt ekstra morsomt bare. Skal jo være litt gøy og :laughing002
Etter jeg ble kjent med mine tester, er testing gøy. Men gud å jeg har bannet på disse testene :rolleyes::joyful:
Du kan teste på kvelden også .. eneste gangen jeg har funnet ut at er unødvendig er om natta :angelic::smiley-angelic006

Takk, skal sjekke den gruppa :) Fikk maksdag i dag også og har eggløsningssmerter så kanskje det stemmer. har hatt lengre syklus de siste to månedene, men kanskje denne er mer normal med eggløsning på dag 14-15 :Heartbigred
Jeg kom tilfeldigvis over når jeg sneik i en annen gruppe at monitor viser Max i 2 dager ! Uansett.. så om du ikke tester med strimler . Er det vanskelig å si når el faktisk ble :wideyed:

Tenkte bare jeg skulle si det om du ikke he lest det til nå :love2

Det er det mange menn som hadde gjort :wideyed: Ja det der er litt av en kabal ja :rolleyes: men bra mannen din er så snill å faktisk kommer hjem så langt for det ❤️ viser at han også veldig har lyst :Heartbigred

Jeg drikker sånn dyr konsentrert rosa grapefruktjuice, skikkelig sur ettersmak .. men man blir vant til det :bag:

Etter jeg ble kjent med mine tester, er testing gøy. Men gud å jeg har bannet på disse testene :rolleyes::joyful:
Du kan teste på kvelden også .. eneste gangen jeg har funnet ut at er unødvendig er om natta :angelic::smiley-angelic006
Jeg digger at du vet fordi du må ha testet på natta :hilarious: Fant ut at jeg bare tester når jeg kommer hjem. Det var det første mannen spurte om når jeg skulle legge meg og, om jeg hadde tatt test :hilarious: har en overnatting borte på torsdag med jobb og han syns det var dårlig timing, men fikk ikke gjort det annerledes. Må liksom leve som normalt mens man prøver :laughing002 Tror ikke en natt gjør noe uansett, og føler på meg at EL blir til helga. Så langt er ikke testene noe sterkere i hvert fall.

Elsker når andre skriver mye og utfyllende også ! Mannen min er ikke så glad i at jeg er her inne så mye :angelic: Men nå har jeg en unnskyldning ! Jeg har laget ikm gruppa :dance011

Det er lurt :) Kjenner til den . Å bli gravid var lixom ikke no store tanker før man begynner prøve ordentlig . Da skulle man helst vært gravid før man begynte, nesten

Hvis du har elsmerter og den enda viser Max . Tipper jeg egget slipper idag :) den skal jo si ifra ganske nerme el! Iforhold til andre tester som sier ifra med litt lenger tid :) bruker du andre tester eller bare monitor ?
Takk! Ja, tipper det faktisk skjedde natt til mandag. Testet med vanlig strimmel i dag (men gjorde jo ikke det i går så ikke så lett å vite forskjell) strimmel fortsatt positiv, men ikke sååå positiv som den pleier å være på eggløsning. Krysser fingrene for at vi traff på søndag:love017

Jeg kom tilfeldigvis over når jeg sneik i en annen gruppe at monitor viser Max i 2 dager ! Uansett.. så om du ikke tester med strimler . Er det vanskelig å si når el faktisk ble :wideyed:

Tenkte bare jeg skulle si det om du ikke he lest det til nå :love2
Ah.. det gir mening. Takk Skulle ønske den ba om test på dag tre, men det gjør den visst ikke. Tusen takk for info:happy:

ZTakk! Ja, tipper det faktisk skjedde natt til mandag. Testet med vanlig strimmel i dag (men gjorde jo ikke det i går så ikke så lett å vite forskjell) strimmel fortsatt positiv, men ikke sååå positiv som den pleier å være på eggløsning. Krysser fingrene for at vi traff på søndag:love017
Er fortsatt test streken sterkere enn kontrollstreken ? Når el har vært blir teststreken svakere enn kontrollstreken (negativ test) men er den fortsatt sterkere er du over peeken. Mener har enda ikke skjedd. Sånn jeg har forstått det :happy090

Jeg digger at du vet fordi du må ha testet på natta :hilarious: Fant ut at jeg bare tester når jeg kommer hjem. Det var det første mannen spurte om når jeg skulle legge meg og, om jeg hadde tatt test :hilarious: har en overnatting borte på torsdag med jobb og han syns det var dårlig timing, men fikk ikke gjort det annerledes. Må liksom leve som normalt mens man prøver :laughing002 Tror ikke en natt gjør noe uansett, og føler på meg at EL blir til helga. Så langt er ikke testene noe sterkere i hvert fall.
Haha ja . På det verste så testet jeg HVER gang jeg tisset !:smiley-angelic006:shy: Så på natta så var testene svakere uansett :wacky: en natt borte gjør ikke noe .. bare ha dere før du drar .. og nå du kommer hjem . Så er svømmerene sterkere også, å større sjans for å klare turen sin :joyful::Heartbigred
Som sagt. Her er det 48 t omtrent mellom hver gang :angelic: vi går mer etter boka enn å leve normalt :bag: Men mannen har litt lavt antall bra svømmere . Så vi gjør det vi kan for at de kan bli sterkere !

Morsomt, jeg kan nesten se på mannen min når jeg har el :hilarious: han blir alltid kåtere i el perioden(før meg) :laughing002 kvinnen utgir endorfiner som skal gjøre mannen kåtere under eggløsning, faktisk !

Tida går sååå sakte :shifty: begynt å bli grumpy på gubben å … hadde en diskusjon her på kjøkkenet . Han skal lage vafler , å vært kjempe flink hjemme idag.. men når han dunker melet i deselitermålet å jeg prøver å fortelle hvordan han bør gjøre det . Får jeg beskjed det er det han har lært . Så ok . Så sier jeg han bør ta vaniljesukker ikke sukker .. så sier han han liker de best med sukker . Det ender med at jeg aldrig skal lage vafler igjen for da liker han ikke mine vafler :wacky::eek::smiley-ashamed005:laughing021 jeg ler når jeg skriver dette … men det er forde jeg ser nå hvor dumt det er :laughing025

Back
Topp