IKM uke 8 ❤️

Foreløbig oppfører eltestene seg så normalt som dem aldrig har gjort ! Kanskje alle disse kosttilskuddene faktisk funker !

Salvie teen gjør slim hinnene mine sykt tynne .. så det er noe herk ..
men humøret mitt er mye mer stabilisert, ikke like hissigpropp og jeg har ekstra energi til overs! :hilarious: Veldig behagelig !
Spennende å se om det blir effekt på resultatet også :smiley-angelic001

Spennende å se om det blir effekt på resultatet også :smiley-angelic001
Veldig spent på det :Heartbigred

Hatt skikkelig stikninger i livmor siste 2 dagene .. akkuratt som rier .. skikkelig spesielt !
Kjente murringer i eggstokkene igår. Så el er vertfall på vei . Premom mener første dag av fertilitet er idag . Så da blir det vel eltester 3 ganger daglig fremover :cool::laughing025

Veldig spent på det :Heartbigred

Hatt skikkelig stikninger i livmor siste 2 dagene .. akkuratt som rier .. skikkelig spesielt !
Kjente murringer i eggstokkene igår. Så el er vertfall på vei . Premom mener første dag av fertilitet er idag . Så da blir det vel eltester 3 ganger daglig fremover :cool::laughing025
Spennende :woot: Har dere prøvd lenge å få barn? :Heartred

Dere som tester etter EL, pleier testene deres å bli gradvis positive eller bare brått positive?

Jeg lurer på en ting, vi er jo i PP2.. jeg har tatt d vitamin, omega 3 og folat siden starten av desember, er det noe annet jeg burde ta i prøvetida? Er helt grønn på det her, og har egentlig ingen å snakke med om dette haha :banghead:

Spennende :woot: Har dere prøvd lenge å få barn? :Heartred
4-5 mnd siden begynte vi snakke om det litt mer . Men har ikke gått på prevensjon på 1,5 år .. så vi har ikke prøvd å ikke få barn, men vi har ikke fulgt med på noe el styr osv før 4 mnd siden . Da startet vi ordentlig ❤️
Jeg lurer på en ting, vi er jo i PP2.. jeg har tatt d vitamin, omega 3 og folat siden starten av desember, er det noe annet jeg burde ta i prøvetida? Er helt grønn på det her, og har egentlig ingen å snakke med om dette haha :banghead:
Jeg tar endel tilskudd da mannen har litt lavt antall svømmere. Og jeg kanskje har kort lutalfase.
Samt mine graviditeter tidligere har endt i kjemisk, sa eller ma . Så tar alle forhåndsregler nå .

Er det noen av dere som bruker den digitale fertilitetsmonitoren til Clearblue? Tester den for første gang denne syklusen. Fikk første "maksdag" i dag, men det kjennes ut som det fortsatt er litt tidlig.

Er det noen av dere som bruker den digitale fertilitetsmonitoren til Clearblue? Tester den for første gang denne syklusen. Fikk første "maksdag" i dag, men det kjennes ut som det fortsatt er litt tidlig.
2pp med den nå . forje pp fant den ikke maks dag . Så den viste høy lenge . Jeg resatte monitoren etter det . Men hørt den kan være litt rar.
egget kan «trekke» seg igjen/kroppen kan utsette eggløsning selvom monitor og tester sier eggløsning. Om du føler det er for tidlig

Er en egen gruppe, trur den heter: vi som bruker fertilitetsmonitor .
Eller noe . Spør der inne om ingen andre her har no svar . Iogmed jeg kranglet med den hele forje pp :shy:

FruFrøken-32-B4-PP 19- EL 11.02- IKM 24.02

På dag 10 nå, forventer el om 1 uke +/- en dag. Nå starter aksjelegging annenhver dag fram til el er over.

Kan jeg bare spørre?
Jeg har aldri brukt EL tester. Alltid hatt ganske ok kontroll på EL og har tidligere kjørt på daglig fra fertil dag og frem til noen dager etter EL.
Jeg har nå "ny mann" og noen år eldre siden sist graviditet, så lurer litt på deres erfaringer.
Jeg er på 2.syklus etter uttak av spiral, og lurer på om det er verdt å teste for EL eller bare kjøre på daglig frem til noen dager etter EL..
Noen med erfaring?

Kan jeg bare spørre?
Jeg har aldri brukt EL tester. Alltid hatt ganske ok kontroll på EL og har tidligere kjørt på daglig fra fertil dag og frem til noen dager etter EL.
Jeg har nå "ny mann" og noen år eldre siden sist graviditet, så lurer litt på deres erfaringer.
Jeg er på 2.syklus etter uttak av spiral, og lurer på om det er verdt å teste for EL eller bare kjøre på daglig frem til noen dager etter EL..
Noen med erfaring?
Spør i vei :hilarious:
Jeg hadde testet etter el , bare forde jeg er ei testetøs ! Og elsker kontroll … men har du stabil syklus så er det ikke sikkert du trenger ??

Sånn halvveis svar på det andre du spør om .. jeg har lest (i gravid boka mi) at mannen bør ha annen hver Max 3 hver dag utløsning . Kun for at svømmerene ikke skal bli dårlig og han skal legge dårlige frø ..
så annbefaler å holde dere aktive selv utenom el tiden :shy: Også burde de få vokse seg litt større til den lange reisen .. så annenhver dag før el er lurt .. har jeg og lest der..

Spør i vei :hilarious:
Jeg hadde testet etter el , bare forde jeg er ei testetøs ! Og elsker kontroll … men har du stabil syklus så er det ikke sikkert du trenger ??

Sånn halvveis svar på det andre du spør om .. jeg har lest (i gravid boka mi) at mannen bør ha annen hver Max 3 hver dag utløsning . Kun for at svømmerene ikke skal bli dårlig og han skal legge dårlige frø ..
så annbefaler å holde dere aktive selv utenom el tiden :shy: Også burde de få vokse seg litt større til den lange reisen .. så annenhver dag før el er lurt .. har jeg og lest der..
Jeg har tidligere hatt 100% stabil syklus. Men vet ikke helt sikkert hvordan det er nå etter uttak av spiral enda. Første mnd var litt annerledes, men iløpet av de neste to mnd så ser jeg vel om den er omtrent som vanlig eller ikke.

Så ikke sex hver dag?
Pleier vanligvis å være greit aktive, men tenkte å kjøre på daglig hele den fruktbare perioden

Jeg har tidligere hatt 100% stabil syklus. Men vet ikke helt sikkert hvordan det er nå etter uttak av spiral enda. Første mnd var litt annerledes, men iløpet av de neste to mnd så ser jeg vel om den er omtrent som vanlig eller ikke.

Så ikke sex hver dag?
Pleier vanligvis å være greit aktive, men tenkte å kjøre på daglig hele den fruktbare perioden
Av det jeg har forstått så er det en lang reise for de små .. så annenhver dag er det mest optimale så de er store nokk til å klare reisen ..
her i huset er det annenhver dag frem til el . Da har vi samleie dagen før el, på el dagen og neste dag .. for å fylle på ekstra:sign17:sign19:sign17:sign19
Men sex hver dag funker vell det også :wacky:

Dere som tester etter EL, pleier testene deres å bli gradvis positive eller bare brått positive?
Mine har gått opp og ned som en jojo .. så jeg prøver no utre-medisin for å stabilisere ..

Men dette er sånn mine ca pleier være før høyeste topp .

Vedlegg

• IMG_1715.png
    IMG_1715.png
    1,9 MB · Visninger: 49

Så ikke sex hver dag?
Jeg har aldri testet etter EL før med mine 3 første barn. Har samme mann, men vi er eldre og jeg føler på kortere tid nå :angelic: i tillegg driver jeg en bedrift og ønsker mest mulig forutsigbarhet rundt å bli borte. Akkurat nå passer det bra, enn hvor idiotisk det er å si det. Frykter dog at det vil ta lenger tid denne gangen, og det verste med å bestemme seg for å prøve på å få en til er at lysten på en til eksploderer! Har såååå lyst på noe som var uaktuelt for bare to mnd siden :smiley-angelic001 Vi ble presset til å ta en beslutning på en evt sistemann, da jeg har en kronisk sykdom og egentlig må bytte til noen medisiner som ikke er forenelig med graviditet. Derfor ble det nå eller aldri - og igjen - da vil jeg gjerne maksimere på sannsynligheten for å få det til. Men har dere uansett så regelmessig sex er det kanskje ikke vits annet enn for å vite at kroppen virker som den skal etter spiral?

Mine har gått opp og ned som en jojo .. så jeg prøver no utre-medisin for å stabilisere ..

Men dette er sånn mine ca pleier være før høyeste topp .
Takk for at du deler! Det var veldig interessant. Skjønner at man ikke kan stole på noe før det slår ut :joyful:

Takk for at du deler! Det var veldig interessant. Skjønner at man ikke kan stole på noe før det slår ut :joyful:
Det er etter høyeste topp . Tenkte jeg skulle legge den med forje innlegget :shy:
Jeg har enda ikke funnet ut hvem av de 2 siste toppene som faktisk er el dagen. Da jeg ikke startet temping før el forje pp . Og jeg sliter med søvnen , enten sover jeg godt mellom 23-4 eller3 -8 jeg har lixom ikke noe fast :inpain: så spent på om jeg klarer finne en riktig tid å tempe før el denne gang så jeg kan finne riktig el!
siste 2 pp har jeg hatt positiv el test 4 dager etter el toppen :dead:

Jeg vet jeg styrer mye med dette .. men jeg er hjemmeværende .. så jeg går bare å suller med mitt, og har alt for mye tid til testing og alt det styret :banghead: og det gjør meg veldig aktiv her inne :angelic:

Vedlegg

• IMG_1716.png
    IMG_1716.png
    1,9 MB · Visninger: 36
Det er etter høyeste topp . Tenkte jeg skulle legge den med forje innlegget :shy:
Jeg har enda ikke funnet ut hvem av de 2 siste toppene som faktisk er el dagen. Da jeg ikke startet temping før el forje pp . Og jeg sliter med søvnen , enten sover jeg godt mellom 23-4 eller3 -8 jeg har lixom ikke noe fast :inpain: så spent på om jeg klarer finne en riktig tid å tempe før el denne gang så jeg kan finne riktig el!
siste 2 pp har jeg hatt positiv el test 4 dager etter el toppen :dead:

Jeg vet jeg styrer mye med dette .. men jeg er hjemmeværende .. så jeg går bare å suller med mitt, og har alt for mye tid til testing og alt det styret :banghead: og det gjør meg veldig aktiv her inne :angelic:
Overlykkelig for at noen skriver jeg, så kjør på :hilarious: Det føles på en rar måte som at tiden går fortere da!

Av det jeg har forstått så er det en lang reise for de små .. så annenhver dag er det mest optimale så de er store nokk til å klare reisen ..
her i huset er det annenhver dag frem til el . Da har vi samleie dagen før el, på el dagen og neste dag .. for å fylle på ekstra:sign17:sign19:sign17:sign19
Men sex hver dag funker vell det også :wacky:
Vi får prøve oss frem og se. Men jeg skulle helst vært gravid med en gang spiralen gikk ut

Back
Topp