Håper for degBabydrømmen87 - 36 - B1 - PP62 - EL ca 6/2 - IKM 20/2
Henger meg på med svært lite gnist om at det skal gå. Så det blir som det blir denne prøvinga…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper for degBabydrømmen87 - 36 - B1 - PP62 - EL ca 6/2 - IKM 20/2
Henger meg på med svært lite gnist om at det skal gå. Så det blir som det blir denne prøvinga…
Min hadde nok gjort det samme! Men er positivt overasket over hvor engasjert han er i info om eggløsning og de tingene derMannen din er kul som blir med! Min hadde ledd og gått
Tusen takk. Trenger mye håp om dagen kjenner jegHåper for deg
Min mann hadde nokk ikke tatt så harde tak, om svømmerne hans var friskere De er nesten friskmeldt nå . men de er fortsatt under normal . Så hvis jeg lager smuudies til han drikker han de .. selvom han ikke er så fornøyd med noen av smakeneMin hadde nok gjort det samme! Men er positivt overasket over hvor engasjert han er i info om eggløsning og de tingene der
Krysser alt som krysses kan, for degBabydrømmen87 - 36 - B1 - PP62 - EL ca 6/2 - IKM 20/2
Takk Blitt gravid 3 ganger. To naturlig og en etter fryseforsøk. To SA og en EXU. Alle før uke 7…vært igjennom 3 IVF forsøk og 4 innsett.Min mann hadde nokk ikke tatt så harde tak, om svømmerne hans var friskere De er nesten friskmeldt nå . men de er fortsatt under normal . Så hvis jeg lager smuudies til han drikker han de .. selvom han ikke er så fornøyd med noen av smakene
Jeg merker at jo mer man inkluderer dem i dette jo gøyere er det for dem .. virker det som .. da tar jeg med de jeg har lest om her inne
Min spør faktisk åssen testene var osv .. og minner meg på de om jeg glemmer de.. det skjer sjeldent da jeg er super teste tøs .. skal prøve være flinkere denne pp ..
Krysser alt som krysses kan, for deg
kan jeg spørre .. har du hatt noen klaff på 62pp?
Veldig trist å høre! Kan ikke forstå hvor vondt det må være Selv er jeg så heldig at jeg har tre skatter. Vært stup syk i alle tre svangerskapene med hyperemesis og voldsom polyhydramnion (for mye fostervann), og aner ikke hvordan jeg skal overleve om vi blir gravide igjen, men når de kommer ut er det så verdt det. Håper veldig du får belønningen din!Takk Blitt gravid 3 ganger. To naturlig og en etter fryseforsøk. To SA og en EXU. Alle før uke 7…vært igjennom 3 IVF forsøk og 4 innsett.
Denne gang er min mann det og, han har lest at sex ved eggløsning gjør det mer sannsynlig å få guttMin hadde nok gjort det samme! Men er positivt overasket over hvor engasjert han er i info om eggløsning og de tingene der
Imponerende jobb med smoothies da! Og god oppdragelse av mannenMin mann hadde nokk ikke tatt så harde tak, om svømmerne hans var friskere De er nesten friskmeldt nå . men de er fortsatt under normal . Så hvis jeg lager smuudies til han drikker han de .. selvom han ikke er så fornøyd med noen av smakene
Jeg merker at jo mer man inkluderer dem i dette jo gøyere er det for dem .. virker det som .. da tar jeg med de jeg har lest om her inne
Min spør faktisk åssen testene var osv .. og minner meg på de om jeg glemmer de.. det skjer sjeldent da jeg er super teste tøs .. skal prøve være flinkere denne pp ..
Krysser alt som krysses kan, for deg
kan jeg spørre .. har du hatt noen klaff på 62pp?
Så trist ! Jeg får dårlig samvittighet for hvor mye mot jeg mister, når jeg leser hvor vanskelig enkelt av dere andre damer har det ! krysser vertfal alt som kan krysses for deg altsåTakk Blitt gravid 3 ganger. To naturlig og en etter fryseforsøk. To SA og en EXU. Alle før uke 7…vært igjennom 3 IVF forsøk og 4 innsett.
Hihi, prøverImponerende jobb med smoothies da! Og god oppdragelse av mannen
Vet du .. etter tr kommer , og jeg får roet meg etter det . Så slapper jeg mer av og dagene går faktisk ganske fort .. frem til cd 5-6 .. da begynner det å gå sakte .. nå lurer jeg på hvordan tempen er før el.. tempet fra et par dager før el forje pp.. så det irriterer meg at jeg ikke har svar påSyns dagene kan gå raskere Eller, egentlig vil jeg ikke det, vil bare at EL skal være i dag og IKM i morgen
Har lovt mannen ikke å bli tullerusk, det spørs
Bare koselig at noen skriver her blir mye titting innom når man ikke kan prate med noen andre om dette. Selv for meg som har et veldig hektisk liv.Vet du .. etter tr kommer , og jeg får roet meg etter det . Så slapper jeg mer av og dagene går faktisk ganske fort .. frem til cd 5-6 .. da begynner det å gå sakte .. nå lurer jeg på hvordan tempen er før el.. tempet fra et par dager før el forje pp.. så det irriterer meg at jeg ikke har svar på
Også lurer jeg veldig på hvordan svømmerene vet hvor de skal svømme
eltestene er påvei opp .. men det skifter fort hos meg
Jeg vil å bare ha el idag og ikm imorgen
håper dong coui eller hva den heter stabiliserer syklusen på der den pleier være 27 dager ..
kan ha syklus på 23 dager . Eller 34 men det er sjelden den er mer enn 28 dager.
Så veldig spent på denne pp egentlig !
jeg har faktisk tru på denne pp, føler meg mye roligere til sinns
Jeg har ikke så mye jeg gjør .. så forumet har blitt min nye hverdag nesten så jeg skriver ofte og kanskje mye her inne, da jeg heller ikke har noen andre enn mannen å prate med noe av dette om
Det gjør detBare koselig at noen skriver her blir mye titting innom når man ikke kan prate med noen andre om dette. Selv for meg som har et veldig hektisk liv.
Haha her må jeg nesten le når gubben spør : når detter egga dine ut , han må planlegge jobbMin hadde nok gjort det samme! Men er positivt overasket over hvor engasjert han er i info om eggløsning og de tingene der
Fantastisk !Haha her må jeg nesten le når gubben spør : når detter egga dine ut , han må planlegge jobb
Jeg ler meg ihjelHaha her må jeg nesten le når gubben spør : når detter egga dine ut , han må planlegge jobb