Ja , vi kliner til vi heheheGøy å se flere som vil ha nr 4
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja , vi kliner til vi heheheGøy å se flere som vil ha nr 4
Hadde også skygger på bp , så tror derfor det var kjemisk . Men nå må den sitte snart. Tenkte også prøve litt ananas , men det er vel fersk med kjerne som har best effekt ??Tester du etter el ? Da sier du bare ifra så skriver vi inn el og ikm når du kommer dit
Hmm, kanskje prøve det neste pp. Om denne ikke går ! Tenkte spise ananas itilleg til wild yam
Ja det er nokk greit med en sjekk da, satser på alt står riktig til .. mye som skjer med kroppen vår når vi har ma ..
jeg vil si man har kjemisk da . Lest mye på spøkelsesstreker . Og g test skal egentlig ikke slå ut med mindre man har hcg i selg derfor jeg stusser over skyggene til bp!
Ja .. spiser fersk med kjerne 1-5 dpo . var visst viktig den er fersk og at du spiser kjernen ! For det er visst kjernen det ligger iHadde også skygger på bp , så tror derfor det var kjemisk . Men nå må den sitte snart. Tenkte også prøve litt ananas , men det er vel fersk med kjerne som har best effekt ??
så morro da krysser fingrene for at spiren sitter fort daOg så blir jeg minnet på all den herlige galskapen i å bli oppslukt av alt i dette forumet, og alt man kan henge seg opp i den første tiden
Jeg skal teste etter EL denne gangen, for å se at alt kommer i gang Aldri gjort det før, så blir en ny erfaring. Føler jeg har dårligere tid nå enn med de andre barna, pga alderen.. eller så er jeg bare blitt utålmodig
Jeg liker ananas , men den kjernen gleder jeg meg ikke tilJa .. spiser fersk med kjerne 1-5 dpo . var visst viktig den er fersk og at du spiser kjernen ! For det er visst kjernen det ligger i
Nei.. kjernen var ikke kjempe høydare men ananasen er god ja ! Viktig å IKKE spise ananas før du vet du har hatt el . For den gjør at svømmerene ikke kommer seg inn veien til egget.. faktisk o.o og det kan være abortfremkallende/starter rier etter 5 dpo. Så da må man visst over på boks ananas om man skal spise det o.oJeg liker ananas , men den kjernen gleder jeg meg ikke til
4 pp er jo ikke mye, men hver pp er alltid til å bli sprø av når man venter sånnHar hatt skygger på metode sine 2 pp på rad nå ..1PP med streker var mye sterkere en den siste pp.. men jeg syns skyggen på metode denne siste pp var så sterk iforhold til på mk sine . Men alle andre tegn denne pp som var, på at jeg hadde en kjemisk til .. men jeg syns de er for svake til at jeg vil se på det som en ny startrunde .
mannen min sine svømmere er nesten friskmeldt. Så håper denne pp med temping kan gi mer svar på når faktisk el er .
Står i respekt til dere som holder på med dette ! Og holder motet oppe altså ! Forje pp, så var jeg på ny pp i hodet mitt lenge før jeg trengte . Men denne gang har jeg litt mer trua mannen min er sterk å holder mot og håp for oss begge når jeg begynner miste det litt
Jg er så glad han er «med» på alt ! Alt fra el tester til g tester, tanker,følelser, og prat her inne ! eneste han kunne blitt flinkere på er meg i dpo land jeg kan være så vanskelig der
Oj det visste jeg ikke …jeg trøkka i meg ananas før jul en gang og drakk sånn konsentrert dyr ananas juice får kjøpe en kvast og gnavle ananas skrott etter el da heheNei.. kjernen var ikke kjempe høydare men ananasen er god ja ! Viktig å IKKE spise ananas før du vet du har hatt el . For den gjør at svømmerene ikke kommer seg inn veien til egget.. faktisk o.o og det kan være abortfremkallende/starter rier etter 5 dpo. Så da må man visst over på boks ananas om man skal spise det o.o
stemmer4 pp er jo ikke mye, men hver pp er alltid til å bli sprø av når man venter sånn
Hehe, ja. Jeg kan ikke komme meg fortere til dpo landOj det visste jeg ikke …jeg trøkka i meg ananas før jul en gang og drakk sånn konsentrert dyr ananas juice får kjøpe en kvast og gnavle ananas skrott etter el da hehe
Så trist da Krysser fingrene for degUsj, ser ikke ut som om kroppen spiller på lag med hormon medisinene denne syklusen, så da blir det muligens en syklus uten eggløsning på meg denne gangen :/ siste sjans for å klare det på egenhånd før vi setter i gang med IVF:/ vi får i det minste hjelp nå da Så ikke sikkert jeg får være med i denne gruppa allikevel, får vite mer på ultralyd sjekk til mandag. Håper gullegget ligger klar for å klekkes da
Mannen din er kul som blir med! Min hadde ledd og gåttLunsjen idag . Fertilitets-smuudie for menn.. egentlig .. men bør jo funke for oss kvinnfolk å sunt og godt vertfall
Haha han er veldig trettende å gjør sin delMannen din er kul som blir med! Min hadde ledd og gått
Skylle stå støttendeHaha han er veldig trettende å gjør sin del
Jeg hadde flere svake tester da og i oktober , derfor tror jeg det var nr to kjemisk . Hadde to ma også , så var forsovidt gravid halve året i fjor og vell så detstemmer
Hehe, ja. Jeg kan ikke komme meg fortere til dpo land
Var ikke du gravid i de tider da ? Eller blander jeg deg med noen andre nå