Jeg også føler på at vi har dårligere tid.Jeg har aldri testet etter EL før med mine 3 første barn. Har samme mann, men vi er eldre og jeg føler på kortere tid nå i tillegg driver jeg en bedrift og ønsker mest mulig forutsigbarhet rundt å bli borte. Akkurat nå passer det bra, enn hvor idiotisk det er å si det. Frykter dog at det vil ta lenger tid denne gangen, og det verste med å bestemme seg for å prøve på å få en til er at lysten på en til eksploderer! Har såååå lyst på noe som var uaktuelt for bare to mnd siden Vi ble presset til å ta en beslutning på en evt sistemann, da jeg har en kronisk sykdom og egentlig må bytte til noen medisiner som ikke er forenelig med graviditet. Derfor ble det nå eller aldri - og igjen - da vil jeg gjerne maksimere på sannsynligheten for å få det til. Men har dere uansett så regelmessig sex er det kanskje ikke vits annet enn for å vite at kroppen virker som den skal etter spiral?
Jeg har selv kronisk(e) sykdom, og jeg har måtte slutte på ALT av forebyggende, og ta minimalt og alternativer ved tilbakefall/anfall. Har tidligere vært veldig bra, nesten frisk, i tidligere svangerskap. Så her vil jeg absolutt bli fortest mulig gravid med tanke på sykdom og smerter.
Jeg vedder på at det er denne gangen det tar tid å bli gravid
De to første fikk jeg beskjed om at sannsynligheten for å bli gravid på egenhånd var liten, men de satt temmelig fort. Denne gangen har jeg alle forutsetninger for å kunne bli gravid, derfor tenker jeg at det kan ta litt tid
Veldig rart hvordan lysten kommer eksploderende på.. Føler så med deg! Håper det klaffer fort for din del, spesielt med tanke på jobb. Det er jo greit å kunne tilrettelegge det så langt det lar seg gjøre