IKM uke 8 ❤️

Når på døgnet er det best å teste etter eggløsning? Noen som vet?
Formiddagen sånn i 11 tiden er bra for mange . Når tida er nær tester jeg uansett på mårran og ved lunsj på jobb og på ettermiddag eller kveld . Det er jo likevel forskjell når folk har el så skal egentlig ikke ha så mye å si . Men har hørt at egget slipper oftest mellom 16-19. jeg føler vel at det slippes natt . Men igjen ingen fasit . :)

Tida går sååå sakte :shifty: begynt å bli grumpy på gubben å … hadde en diskusjon her på kjøkkenet . Han skal lage vafler , å vært kjempe flink hjemme idag.. men når han dunker melet i deselitermålet å jeg prøver å fortelle hvordan han bør gjøre det . Får jeg beskjed det er det han har lært . Så ok . Så sier jeg han bør ta vaniljesukker ikke sukker .. så sier han han liker de best med sukker . Det ender med at jeg aldrig skal lage vafler igjen for da liker han ikke mine vafler :wacky::eek::smiley-ashamed005:laughing021 jeg ler når jeg skriver dette … men det er forde jeg ser nå hvor dumt det er :laughing025
Det er som her , når min gubbe skal hjelpe . Jeg kommenterer hvordan han skal røre i sausen eller lage eggerøra, hvilket glass jeg vil ha å drikke av . Ser jo nå at jeg er en jævla 4 åring som er forferdelig å ha i hus :laughing025

Det er opp og ned pr menneske trur jeg . Men mine er faktisk best på 2 morgen urin om jeg holder meg lenge nokk :hilarious: Jeg prøver å drikke mer på dagen . Og tisser hver 1-3time . Kommer Ann på hvor mye jeg gjør Ila dagen , kvelden er testene mine lavere . Bortsettfra på el dagen, om jeg har konsentrert nokk urin :wacky: blæra mi har blitt så dårlig etter denne prøvingen, og dpo land :laughing021

Legger ved noen bilder(gjelder strips). Mener å huske at de digitale fra Clearblue vil ha morgenurin :shy:

Vedlegg

• IMG_0928.jpeg
    IMG_0928.jpeg
    130,4 KB · Visninger: 43
  • IMG_0929.jpeg
    IMG_0929.jpeg
    137,1 KB · Visninger: 46
Det er som her , når min gubbe skal hjelpe . Jeg kommenterer hvordan han skal røre i sausen eller lage eggerøra, hvilket glass jeg vil ha å drikke av . Ser jo nå at jeg er en jævla 4 åring som er forferdelig å ha i hus :laughing025
Så bra det ikke bare er meg :smiley-ashamed005:laughing025
Jeg har lært meg ikke å si noe, men når han ikke ser stabler jeg ting i oppvaskmaskinen på nytt :hilarious:

Sniker!
Åh, her er det omvendt, samboer som kommenterer slik ting når jeg utfører noe. Det er det verste jeg vet, og en sikker måte å gjøre meg sint på :p skal sies at det med oppvaskmaskinen (og bretting av klær) gjør jeg også, fikser det når han ikke ser :angelic:

Sniker!
Åh, her er det omvendt, samboer som kommenterer slik ting når jeg utfører noe. Det er det verste jeg vet, og en sikker måte å gjøre meg sint på :p skal sies at det med oppvaskmaskinen (og bretting av klær) gjør jeg også, fikser det når han ikke ser :angelic:
Det er litt sånn her også , så blir han besten litt sur når jeg gjør det på min måte . Det blir jo bra på min måte også . Men da kommenterer han at det er ikke rart du er sliten når du gjør det tungvindt hahaha

Brette klær ? Jeg blir syk i sinne når han gjør det , men samtidig må jeg jo ta i mot hjelp og ta til takke med det , men det er jaggu ikke lett hehe

Det er litt sånn her også , så blir han besten litt sur når jeg gjør det på min måte . Det blir jo bra på min måte også . Men da kommenterer han at det er ikke rart du er sliten når du gjør det tungvindt hahaha

Brette klær ? Jeg blir syk i sinne når han gjør det , men samtidig må jeg jo ta i mot hjelp og ta til takke med det , men det er jaggu ikke lett hehe
Sniker!
Jeg har lært meg ikke å si noe, men når han ikke ser stabler jeg ting i oppvaskmaskinen på nytt :hilarious:
En ting jeg MÅ ha brettet på min måte er håndklær! Tilogmed når vi flyttet , så brettet jeg alt på nytt når vi pakket forde mannen var flink å brette tidligere den dagen når jeg holdt på med noe annet:woot:
Skjønner når jeg ser tilbake på ting at jeg er UMULIG :laughing021:smiley-ashamed005 men når jeg står i det , er det 100% logisk å ha det på min måte :woot:

Men mannen min tar igjen…. For han gjør det der han har mulighet :shifty::laughing002

Min eltest nå ikveld (21.15)var like sterk, kanskje litt sterkere , som på morgen urin kl 0800.. allt mellom der har vært svakere .. jeg sliter veldig, er snart tom for eltester. Å får ikke lov å kjøpe fler eltester denne pp :inpain: har 10stk eller no igjen og monitor testene :sorry:

Jeg får el tidligere denne mnd. Fikk ikke starta med aksjer før i går(cd 12) jeg var bortreist også fikk vi omgangssyken i hus… Ganske så sterk el test i går og omtrent positiv nå. Kjenner det romsterer godt nedi der! Så el blir nok cd 14, senest cd 15. Forventa rundt ca 18, så det klager vi ikke på! Pleier ikke ha det så tidlig, men klager ikke!

For første gang . Så er eltestene «normale» enda ! Monitor sa høy idag. Og bilde 1 er tester denne pp. Bilde 2 er forje pp ! Så dong qoui gjør jobben sin :hilarious: Grapefruktjuice gjør jobben sin mer mer elslim ! Håper boiboos teen gjør klar livmora mi :Heartred

Så da er man snart ferdig med forjobbing , så blir det etterjobb av el snart :angelic::Heartred
Så blir det tur på butikken for ananas!
Og wild yam tablettene venter spent i skapet på et befruktet egg:Heartred

Ha en super dag damer :Heartred

Vedlegg

• IMG_1791.png
    IMG_1791.png
    1,6 MB · Visninger: 36
  • IMG_1788.png
    IMG_1788.png
    1,8 MB · Visninger: 37
For første gang . Så er eltestene «normale» enda ! Monitor sa høy idag. Og bilde 1 er tester denne pp. Bilde 2 er forje pp ! Så dong qoui gjør jobben sin :hilarious: Grapefruktjuice gjør jobben sin mer mer elslim ! Håper boiboos teen gjør klar livmora mi :Heartred

Så da er man snart ferdig med forjobbing , så blir det etterjobb av el snart :angelic::Heartred
Så blir det tur på butikken for ananas!
Og wild yam tablettene venter spent i skapet på et befruktet egg:Heartred

Ha en super dag damer :Heartred
Spennende :woot:

Jeg går og krisemaksimerer at EL ikke kommer før neste uke :hilarious: Typisk meg, worst case tenking, er jo mange dager igjen denne uka :hilarious:

Spennende :woot:

Jeg går og krisemaksimerer at EL ikke kommer før neste uke :hilarious: Typisk meg, worst case tenking, er jo mange dager igjen denne uka :hilarious:
Kjenner meg igjen .. men derfor begynte jeg tempe :laughing002 Denne pp har vi hatt mye mer sex enn forje pp .. så er spent på det utfallet ! Men tempen er like lav nå fom ved el forje pp .. derfor bekymrer jeg meg ikke denne gang :Heartred
Om du har stabil syklus trenger du nokk ikke bekymre deg :Heartred jo mer du stresser jo lenger tid tar el . 2 pp min havnet på 32 dager .. med el på dag 17 eller 21 :dead: Hver pp har jeg ny peak 4 dager etter topp peak.Så for meg er temping lurt for å slippe å stresse sånn

Vedlegg

• IMG_1793.jpeg
    IMG_1793.jpeg
    776,9 KB · Visninger: 27
Kjenner meg igjen .. men derfor begynte jeg tempe :laughing002 Denne pp har vi hatt mye mer sex enn forje pp .. så er spent på det utfallet ! Men tempen er like lav nå fom ved el forje pp .. derfor bekymrer jeg meg ikke denne gang :Heartred
Om du har stabil syklus trenger du nokk ikke bekymre deg :Heartred jo mer du stresser jo lenger tid tar el . 2 pp min havnet på 32 dager .. med el på dag 17 eller 21 :dead: Hver pp har jeg ny peak 4 dager etter topp peak.Så for meg er temping lurt for å slippe å stresse sånn
Jeg har så lysst til å begynne å tempe, men 1. jeg våkner aldri til samme tid, og 2. jeg skjønner det ikke helt.. haha! :P min syklus er (i følge flo appen) på 32 dager, jeg føler det er ganske lenge..? Men samtidig så har jeg gått på hormonell prevensjon siden 2018, sluttet i september 2023, så det kan kanskje ha noe med det å gjøre..? Uansett så er det vell best å bare kjøre på med å legge inn aksjer, så er man godt i gang hahah :laughing021

Jeg har så lysst til å begynne å tempe, men 1. jeg våkner aldri til samme tid, og 2. jeg skjønner det ikke helt.. haha! :p min syklus er (i følge flo appen) på 32 dager, jeg føler det er ganske lenge..? Men samtidig så har jeg gått på hormonell prevensjon siden 2018, sluttet i september 2023, så det kan kanskje ha noe med det å gjøre..? Uansett så er det vell best å bare kjøre på med å legge inn aksjer, så er man godt i gang hahah :laughing021
Helt sant det, viktigste er å ha aksjelegging :laughing002 Når jeg slutta på p-staven for 2 år siden tok det 2 mnd før syklusen min var tilbake på ca 27 dager . Vanskelig å tempe for min del å . Mye oppvåkninger og valp i hus :dead: så jeg temper både kl 3.30 og 07.00 . For å være sikker :dead: Som inatt . Da fikk jeg bare tempet kl 3.30 for valpen begynte mase kl 5 :hungover: så fremover så blir hun å sove på et annet rom :shy:
Brukte forje pp på å bli kjent med temping :)

Helt sant det, viktigste er å ha aksjelegging :laughing002 Når jeg slutta på p-staven for 2 år siden tok det 2 mnd før syklusen min var tilbake på ca 27 dager . Vanskelig å tempe for min del å . Mye oppvåkninger og valp i hus :dead: så jeg temper både kl 3.30 og 07.00 . For å være sikker :dead: Som inatt . Da fikk jeg bare tempet kl 3.30 for valpen begynte mase kl 5 :hungover: så fremover så blir hun å sove på et annet rom :shy:
Brukte forje pp på å bli kjent med temping :)
Ikke sant, ja det tar nok kroppen litt tid, dette er første PP jeg tar el test, men jeg droppet å ta en igår da første jeg tok var noe tidlig (forventet el på lørdag).. dersom det ikke klaffer denne eller neste pp så tenker jeg å sette meg inn i temping.. :)
Åh jeg har nesten glemt hvordan det er å ha valp i hus, heldigvis var ikke hunden min så trengt på natta, men jeg måtte stå opp ganske tidlig for å lufte henne husker jeg.. :hilarious:

Back
Topp