Sånn hadde jeg det sist jeg fikk positiv7DPO og aldri hatt så mye utflod før Spennende å se om det er et tegn eller ikke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn hadde jeg det sist jeg fikk positiv7DPO og aldri hatt så mye utflod før Spennende å se om det er et tegn eller ikke.
Krysser fingreneSånn hadde jeg det sist jeg fikk positiv
Spennende! Sånn hadde jeg det også nå7DPO og aldri hatt så mye utflod før Spennende å se om det er et tegn eller ikke.
Krysser fingrene!!Det har vært HELT tydelig tegn hos meg til de ungene jeg har fra før7DPO og aldri hatt så mye utflod før Spennende å se om det er et tegn eller ikke.
Så tidlig også?Det har vært HELT tydelig tegn hos meg til de ungene jeg har fra før![]()
Gratulerer! Hvordan føler du deg?Babystreken blir sakte men sikkert sterkere. 11 dpo i dag. Kan sette meg på gravid![]()
Ja absoluttSå tidlig også?
Tusen takk! Føler meg helt fin, bortsett fra nervøs for de neste ukene. Litt murringer og veldig sulten!Gratulerer! Hvordan føler du deg?
Klarer jeg å vente til mandag troWææ.. Livmortappen min har rømt lagt pokkerivoll opp og bak. Det var sånn jeg skjønte jeg måtte ta test sist, som endte i kjemisk. Pluss mer utflod enn jeg pleier.. Skal prøve å holde ut til over helgen før jeg tar test..![]()
9 dpo
Jeg er nemlig overbevist om at jeg ser noe her. Kan det være?Jeg ser streken venninne av meg som har IKM uke 7 har tatt tester. Vet ikke om det er innafor men prøver å spørre dere om tanker.Jeg er nemlig overbevist om at jeg ser noe her. Kan det være?
Jeg ser også streken venninne av meg som har IKM uke 7 har tatt tester. Vet ikke om det er innafor men prøver å spørre dere om tanker.Jeg er nemlig overbevist om at jeg ser noe her. Kan det være?
Hvor mange dpo er du i dag?Negativ idag og, ikke morgenurin