Sånn hadde jeg det sist jeg fikk positiv7DPO og aldri hatt så mye utflod før Spennende å se om det er et tegn eller ikke.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sånn hadde jeg det sist jeg fikk positiv7DPO og aldri hatt så mye utflod før Spennende å se om det er et tegn eller ikke.
Krysser fingreneSånn hadde jeg det sist jeg fikk positiv
Spennende! Sånn hadde jeg det også nå Krysser fingrene!!7DPO og aldri hatt så mye utflod før Spennende å se om det er et tegn eller ikke.
Det har vært HELT tydelig tegn hos meg til de ungene jeg har fra før7DPO og aldri hatt så mye utflod før Spennende å se om det er et tegn eller ikke.
Så tidlig også?Det har vært HELT tydelig tegn hos meg til de ungene jeg har fra før
Gratulerer! Hvordan føler du deg?Babystreken blir sakte men sikkert sterkere. 11 dpo i dag. Kan sette meg på gravid
GratulererBabystreken blir sakte men sikkert sterkere. 11 dpo i dag. Kan sette meg på gravid
Ja absoluttSå tidlig også?
Tusen takk! Føler meg helt fin, bortsett fra nervøs for de neste ukene. Litt murringer og veldig sulten!Gratulerer! Hvordan føler du deg?
Klarer jeg å vente til mandag troWææ.. Livmortappen min har rømt lagt pokkerivoll opp og bak. Det var sånn jeg skjønte jeg måtte ta test sist, som endte i kjemisk. Pluss mer utflod enn jeg pleier.. Skal prøve å holde ut til over helgen før jeg tar test..
Jeg ser streken venninne av meg som har IKM uke 7 har tatt tester. Vet ikke om det er innafor men prøver å spørre dere om tanker. Jeg er nemlig overbevist om at jeg ser noe her. Kan det være?
Jeg ser også streken venninne av meg som har IKM uke 7 har tatt tester. Vet ikke om det er innafor men prøver å spørre dere om tanker. Jeg er nemlig overbevist om at jeg ser noe her. Kan det være?
Hvor mange dpo er du i dag?Negativ idag og, ikke morgenurin