IKM uke 7

Jeg tror jeg er en svaaaaak rosa strek, noen andre ? 10 dpo idag tatt med morgenurin og siste testen jeg hadde hjemme :nailbiting:
Når man prøver å ta bilder av testen mens en 1.3 åring roter i bakgrunn på badet :arghh:
DB52E971-45D9-4C51-BBE3-A73042C207FD.jpeg
1A50BE44-94EF-4A17-A07F-6084BEF07B6D.jpeg
 
Hei! Jeg har ikm enten søndag uke 7 eller mandag uke 8, så holder meg litt her inne også hvis jeg kan :angelic:
Ballettien - 37 - B2 - pp8 (tror jeg ) - EL 05/06.02 ikm 18/19.02

Prøver på andremann, men siden vi brukte så lang tid på førstemann og jeg nå har en eggleder mindre er vi litt mindre trygg på at dette skal gå veien. Men gir jo ikke opp :cat:

I dag er jeg 7/8 dpo, og har dristet meg til første test. Syns å skimte noe men vet ikke om det bare er streksyn, men skimter enda mer etter fristen. Første og andre bilde er etter fristen (så vet de egentlig er ugyldig)
 

Vedlegg

  • IMG_1042.png
    IMG_1042.png
    1,3 MB · Visninger: 75
  • IMG_1041.jpeg
    IMG_1041.jpeg
    1 MB · Visninger: 75
  • IMG_1038.jpeg
    IMG_1038.jpeg
    907,8 KB · Visninger: 75
Hadde helt glemt hvordan det var å være i dpo-land jeg, og hvor sterk testetrangen blir:schocked028
Har bestillt nye tester, så får holde seg noen dager til de kommer.
 
Jeg kan settes på TR! Synd det ikke gikk denne gangen, hadde sånn håp og tro på at nå er det vel min tur til å bli gravid :( menmen, det er vel bare å se frem til ny pp og håpe igjen til neste IKM. Gratulerer til alle gravide her inne og kommende gravide:Heartred lykke til dere som holder på å teste frem til IKM:hello2heier på dere!
 
9 dpo…og helt blank… tempen har ordnet seg greit de siste dagene, men ellers ingen symptomer så jeg har mista helt håpet :( har vist seg på denne dagen tidligere… Vis vedlegget 427931
Kan ha festet seg en dag senere enn tenkt! Ville ikke gitt opp helt enda :happy:
Ble bildet tatt innenfor tida? Og er det den tidlige eller den vanlige. Personlig stoler jeg inne på de, fikk positiv på de uten at det var noe og det innenfor tida. Og viste strek etter tida..
 
Kan ha festet seg en dag senere enn tenkt! Ville ikke gitt opp helt enda :happy:

Ble bildet tatt innenfor tida? Og er det den tidlige eller den vanlige. Personlig stoler jeg inne på de, fikk positiv på de uten at det var noe og det innenfor tida. Og viste strek etter tida..
Ja tok bilde innen et minutt etter at testen ble tatt. Rosa strek ble synlig med engang den ble fuktig. Det er den tidlige med 4 dager før forventet IKM.
 
Back
Topp