Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser iallefall på det øverste bildetJeg tror jeg er en svaaaaak rosa strek, noen andre ? 10 dpo idag tatt med morgenurin og siste testen jeg hadde hjemme
Når man prøver å ta bilder av testen mens en 1.3 åring roter i bakgrunn på badet Vis vedlegget 427942Vis vedlegget 427943
Litt tydligere test idag og flere symptomer som jeg kjenner igjen, så her er d noe og lurer håper bare denne lille klorer seg godt fastHvordan gikk det i dag ?
Jeg ser noe derJeg tror jeg er en svaaaaak rosa strek, noen andre ? 10 dpo idag tatt med morgenurin og siste testen jeg hadde hjemme
Når man prøver å ta bilder av testen mens en 1.3 åring roter i bakgrunn på badet Vis vedlegget 427942Vis vedlegget 427943
Kan skimte noe svakt der, håper den bli sterkere8/9 dpo.
Synes jeg ser en strek, antar det bare er en skygge.
Kom ikke frem før testen hadde tørket.Vis vedlegget 427955
Krysser fingrene for detKan skimte noe svakt der, håper den bli sterkere
Syns jeg skimter noeJeg tror jeg er en svaaaaak rosa strek, noen andre ? 10 dpo idag tatt med morgenurin og siste testen jeg hadde hjemme
Her er det noe spennende!!Jeg tror jeg er en svaaaaak rosa strek, noen andre ? 10 dpo idag tatt med morgenurin og siste testen jeg hadde hjemme
Kan være, men ikke godt å vite. De har mye skygger, men også gode på å fange tidlig! Krysser fingrene8/9 dpo.
Synes jeg ser en strek, antar det bare er en skygge.
Kom ikke frem før testen hadde tørket.Vis vedlegget 427955
Ser denEr dette babysrek? Vis vedlegget 428027
Ja!!Er dette babysrek? Vis vedlegget 428027
Kan ha festet seg en dag senere enn tenkt! Ville ikke gitt opp helt enda9 dpo…og helt blank… tempen har ordnet seg greit de siste dagene, men ellers ingen symptomer så jeg har mista helt håpet har vist seg på denne dagen tidligere… Vis vedlegget 427931
Ble bildet tatt innenfor tida? Og er det den tidlige eller den vanlige. Personlig stoler jeg inne på de, fikk positiv på de uten at det var noe og det innenfor tida. Og viste strek etter tida..Er dette babysrek? Vis vedlegget 428027
Ja tok bilde innen et minutt etter at testen ble tatt. Rosa strek ble synlig med engang den ble fuktig. Det er den tidlige med 4 dager før forventet IKM.Kan ha festet seg en dag senere enn tenkt! Ville ikke gitt opp helt enda
Ble bildet tatt innenfor tida? Og er det den tidlige eller den vanlige. Personlig stoler jeg inne på de, fikk positiv på de uten at det var noe og det innenfor tida. Og viste strek etter tida..