IKM uke 7

IMG_8615.jpeg
Tok nye tester på andre urin for dagen og dristet meg til en digital også :Heartred.
 
Negativ test på morgenen idag, men fortsatt en uke til ikm. Plutselig fikk jeg murringer istad, og føler brystene har endret seg litt. Kan være pms, og. Noen som vet hvorfor jeg ikke får smileyer her mer?
 
10 dpo, og fremdeles negativ test. Jeg har mistet litt troa denne måneden.
Da jeg stod og ventet på testen i morges så ristet jeg litt på hodet av meg selv og tenkte at jeg ikke blir mer eller mindre gravid av å nistirre etter strek nr 2 på en strimmel. Herlighet at det er mulig å bli så opphengt i å finne ut, og aller helst skulle man visst det i går o_O
 
10 dpo, og fremdeles negativ test. Jeg har mistet litt troa denne måneden.
Da jeg stod og ventet på testen i morges så ristet jeg litt på hodet av meg selv og tenkte at jeg ikke blir mer eller mindre gravid av å nistirre etter strek nr 2 på en strimmel. Herlighet at det er mulig å bli så opphengt i å finne ut, og aller helst skulle man visst det i går o_O
Skjønner veldig godt frustrasjonen, det her er søren ikke lett… :Heartred
 
10 dpo, og fremdeles negativ test. Jeg har mistet litt troa denne måneden.
Da jeg stod og ventet på testen i morges så ristet jeg litt på hodet av meg selv og tenkte at jeg ikke blir mer eller mindre gravid av å nistirre etter strek nr 2 på en strimmel. Herlighet at det er mulig å bli så opphengt i å finne ut, og aller helst skulle man visst det i går o_O
Ja man blir virkelig helt skrullete av å gå sånn å lure og ikke kunne få noe endelig svar! ❤️
 
Ikke noe mer å melde her heller.. :shy: bare hatt skyggestreker og er 9dpo så skulle vært litt økning om det hadde vært *noe*. Så får komme med blanke ark til gynekolog på tirsdag og forhåpentligvis få litt svar på hva som foregår inni kroppen her :Heartpink

IMG_7793.jpeg
 
pussig opplegg å drive å bli skuffa for at det ikke er mer utflod i trusa, haha! Men det har vært tegn for graviditet før med økt, så nå er jeg seff pessimist :( Litt kramper nedi der da.. men jeg aner jo ikke om jeg pleier å ha det nå uansett liksom … åååå jeg ER så utolmodig.. bare 5 dpo … vrææææl!!
 
Back
Topp