Vil du settes på gravid ?Åh, jeg også! Opplevde BO i oktober (uke 9), så denne gangen står jeg midt mellom hoppende glad og livredd… men jeg har lovet meg selv å prøve å være glad så lenge jeg kan denne gangen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil du settes på gravid ?Åh, jeg også! Opplevde BO i oktober (uke 9), så denne gangen står jeg midt mellom hoppende glad og livredd… men jeg har lovet meg selv å prøve å være glad så lenge jeg kan denne gangen
VelkommenEevee1 - 35 - B3 - PP utav telling, lenge - EL ca 4 feb - IKM ca 18 feb.
7, 8 og 9 dpo dagene er virkelig de vanskeligste…!Vis vedlegget 427685Vis vedlegget 427686
Negative tester fra babyplan i dag, både tidlig-og vanlig test.. 8 dpo. Fremdeles tidlig, men mister så veldig motet.
Syns du det? Hvor langt er du? Kan variere litt med hvor utvannet urinen er osvTror nok det blir kjemisk her.. streken har bare blitt svakere
Jeg er 12 dpo i dag, har testet med første i morges og den var like svak eller svakere enn utvannet i gårSyns du det? Hvor langt er du? Kan variere litt med hvor utvannet urinen er osv
Jeg krysser fingrene for at spiren holder seg fastJeg er 12 dpo i dag, har testet med første i morges og den var like svak eller svakere enn utvannet i går
7dpo idag, veeet altfor tidlig…
jeg ser en rosa strek7dpo idag, veeet altfor tidlig… Vis vedlegget 427700
Skimter noooe der. Spennende!7dpo idag, veeet altfor tidlig… Vis vedlegget 427700
å….hvilke dpo ?Tror nok det blir kjemisk her.. streken har bare blitt svakere 2 første er i forigår og den siste i morges.
Jeg så du skreiv 12 nå ja. Skjønner at du synes det er skummelt, det nok en viss sjanse for kjemisk ja, men man vet aldri, så jeg håper for deg uansettå….hvilke dpo ?
Det er noe der så håper håper det kommer noe mer! de har litt mye skygger de der, men samtidig også gode på å fange opp tidlig krysser alle fingre!Jeg tenkte det var bare skygge
Ja, gjør detVil du settes på gravid ?