IKM uke 7

Jeg tok strips tester hele dagen i går, den ene hvitere enn den andre. Litt fordi jeg er testegal og litt fordi jeg syntes tempen bare økte og økte.

Jeg syntes kanskje jeg så noe på den ene(under) hvis jeg kikket lenge og hardt nok, men var jo helt likt de typiske skyggene jeg har fått før. Fikk også en kvalmebølge og noen super lette kramper i går ettermiddag.

Var likevel ganske muggen i morges og tenkte at jeg ikke lenger hadde den følelsen av at det klaffet denne gangen, skulle bare bruke opp den siste digitale og legge denne pp død - 10 dpo :blackeye: satt kaffen i halsen når jeg fikk resultatet. Lettere i sjokk nå:smiley-angelic002
Hurra ! Så spennende!! Krysser aller fingre for at spire sitter ❤️
 
9 dpo, tempen droppet så forhåpningene sank. I går kveld tøgget jeg innpå pizzarester og tanken slo meg at jeg alltid er utrolig sulten uken før mens, typisk pms tegn for meg. Samtidig som jeg i går var så svimetrøtt som jeg aldri har vært før. Men altså med den tempdroppen min nå så ga jeg opp håpet, men tok likevel en test. Fikk nesten sjokk da jeg så på den, for her er det jo strek?! Vis vedlegget 427466Vis vedlegget 427467Vis vedlegget 427468
Fortsatt svak, så jeg stoler ikke helt fullstendig på den, men den gir definitivt forhåpninger!!!! Tatt med to tester nå når jeg skal avgårde på kurs, en til i ettermiddag/kveld, og en til i morgen tidlig, iiiih! Jeg skjelver, men prøøøver å holde meg rolig!

(Legger til at streken er lettere å se i virkeligheten! Herregud…. Kan dette være sant?) :smiley-angelic001
Se her og ja! Håper håper også spiren sitter her!! ❤️
 
9 dpo, tempen droppet så forhåpningene sank. I går kveld tøgget jeg innpå pizzarester og tanken slo meg at jeg alltid er utrolig sulten uken før mens, typisk pms tegn for meg. Samtidig som jeg i går var så svimetrøtt som jeg aldri har vært før. Men altså med den tempdroppen min nå så ga jeg opp håpet, men tok likevel en test. Fikk nesten sjokk da jeg så på den, for her er det jo strek?! Vis vedlegget 427466Vis vedlegget 427467Vis vedlegget 427468
Fortsatt svak, så jeg stoler ikke helt fullstendig på den, men den gir definitivt forhåpninger!!!! Tatt med to tester nå når jeg skal avgårde på kurs, en til i ettermiddag/kveld, og en til i morgen tidlig, iiiih! Jeg skjelver, men prøøøver å holde meg rolig!

(Legger til at streken er lettere å se i virkeligheten! Herregud…. Kan dette være sant?) :smiley-angelic001
Ser strekken tydelig :Heartbigred
 
Er den startet noe sted? Kunne ikke finne :) Så da starter jeg en her jeg :)

Måtte dette bli en uke med mange doble streker!! *krysser alle fingrene*

Skriv om dere vil være med på listen, og bare mas om jeg ikke får med meg at dere har skrevet :)

Fyll inn med: Brukernavn - Alder - B - PP - EL - IKM (B er hvilket barn du prøver på, PP er hvilken prøveperiode, dato for forventet eggløsning og forventet mens)

Eks: Hermine84 - 39 - B4 - PP4 (?) - EL 4 feb - IKM 17/18 feb

Om el flytter på seg så bare endrer vi datoene :)


Mandag 12 feb:
Kolibrien - 36 - B2 - PP6 - EL 31/1 - IKM 12/2

Snehvit90 - 33 - B3 - PP3 - EL 28.01 - IKM 12.02

HåpefullPrøver - 25 - B1 - PP11 - EL 01/2 - IKM 12/2

Spire2024 - B1 - PP1 (med Letrozol) - EL 28/29 - IKM 12/1

Trulteguri - 36år - B1 - PPX (mistet tellingen) - EL 28/1- IKM 12/2

Tirsdag 13 feb:
Daisybloom- B1 - PP 2 (IVF fersk forsøk 2)- EL 22.01. - IKM 12/13 februar

Sullemor - 39 - B1 - PP14 - El 30/1 - Ikm 13/2

Prøverpånr3_2024- 36 - B3 - PP2 - EL 30.01 (?) - IKM 13.02

Endelig_babylykke - 33 - B2 - PP3 (etter BO) - EL 29.01 - IKM 12.02

C_h90 - 33 - B4 - pp4 - el 30/1 - ikm 13/2

Lolle16 - 26 - B1 - PP5 - EL 29/01 - IKM 13/2

Onsdag 14 feb:
Attpåskatt24- 36- b3 - PP3 (sa17/1) - EL31/1 - IKM 14-15/1

Torsdag 15 feb:
Lykke_lille93 - 30 år - B4 (B3 dødfødsel juli 2023) - PPx - EL 03.02 - IKM 15.02

Fredag 16 feb:
Siljeell - 22 - B1 - PP2 - EL 01.02 - IKM 16.02

Lenny92 - 31 - B2 - PP2 (etter sv.skaps avbrudd) - EL 5.2 - IKM 16.02

Lørdag 17 feb:
Hermine84 - 39 - B4 - PP4 (?) - EL 3 feb - IKM 17 feb

Halkoc - 31 - B2 - PP10 - EL 4 feb - IKM 17 feb

MammaØnsket - 35 år - B1 - PPX (mista tellinga) - EL 4/2 - IKM 17/2

Julie. - 27 - B1 - PP4 - EL 03.02 - IKM 17.02

JenteMammaS - 29 - B3 - PP 2 (etter Sa og kjemisk) - El 4/5.Jan - IKM 17/18.jan ish


Søndag 18 feb:
Yavanna84 - 39 - b2 (hans første) - PP7 - EL 4.2 - IKM 18.2

Gravid :smiley-bounce012

TR :smiley-angry016

Byttet uke/usikker:
Jeg kan flyttes til - Byttet uke/usikker. Jeg har ikke funnet EL enda, håper den kommer snart :banghead: Om jeg ikke har misset den, det kan jo hende. Uansett så ble denne PP snål og merkelig :arghh:
 
Åh, jeg også! Opplevde BO i oktober (uke 9), så denne gangen står jeg midt mellom hoppende glad og livredd… men jeg har lovet meg selv å prøve å være glad så lenge jeg kan denne gangen :Heartred
Ja det er rett og slett ganske nervepirrende tid ❤️ men ja, man taper vel i grunn ikke noe på å være glad underveis uansett tror jeg, for lei og skuffet blir man uansett hvis det ikke går ❤️
 
Ja det er rett og slett ganske nervepirrende tid ❤️ men ja, man taper vel i grunn ikke noe på å være glad underveis uansett tror jeg, for lei og skuffet blir man uansett hvis det ikke går ❤️
Ja, det er nettopp det! Og sist fikk jeg være glad bare i 1 uke før jeg ble bekymret og så viste det seg at det hadde gått galt, så denne gangen tviholder jeg på den tiden jeg evnt får med glede :Heartred
 
8/9 dpo og fikk positiv eggløsningstest.. minimal antydning til skygge i dag, så mistet litt håpet egentlig! IMG_7769.jpegIMG_7774.jpegIMG_7775.png
 
Hei! Det ser ut som at jeg har eggløsning for andre gang denne syklusen.. Jeg fikk positiv CB digital på cd 15 og 16, og testet positivt i dag også (cd 21). Hadde negative tester imellom der. I dag morges testet jeg med CB digital og nå i ettermiddag testet jeg med normal sin eggløsningstest, som var veldig tydelig positivt. Er det noen som har vært borti to eggløsninger i samme syklus og kan dele noen erfaringer? Hvilken eggløsning skal jeg gå ut i fra da? Jeg temper ikke..

Pleier å ha eggløsning rundt cd 22-23, så føler at eggløsningen i dag er den som er reell, men veldig usikker.
 
Hei! Det ser ut som at jeg har eggløsning for andre gang denne syklusen.. Jeg fikk positiv CB digital på cd 15 og 16, og testet positivt i dag også (cd 21). Hadde negative tester imellom der. I dag morges testet jeg med CB digital og nå i ettermiddag testet jeg med normal sin eggløsningstest, som var veldig tydelig positivt. Er det noen som har vært borti to eggløsninger i samme syklus og kan dele noen erfaringer? Hvilken eggløsning skal jeg gå ut i fra da? Jeg temper ikke..

Pleier å ha eggløsning rundt cd 22-23, så føler at eggløsningen i dag er den som er reell, men veldig usikker.
 

Vedlegg

  • IMG_4822.jpeg
    IMG_4822.jpeg
    994,1 KB · Visninger: 49
Hei! Det ser ut som at jeg har eggløsning for andre gang denne syklusen.. Jeg fikk positiv CB digital på cd 15 og 16, og testet positivt i dag også (cd 21). Hadde negative tester imellom der. I dag morges testet jeg med CB digital og nå i ettermiddag testet jeg med normal sin eggløsningstest, som var veldig tydelig positivt. Er det noen som har vært borti to eggløsninger i samme syklus og kan dele noen erfaringer? Hvilken eggløsning skal jeg gå ut i fra da? Jeg temper ikke..

Pleier å ha eggløsning rundt cd 22-23, så føler at eggløsningen i dag er den som er reell, men veldig usikker.
Jeg hadde tre stk for en syklus siden, men egget slapp nok aldri (temper). Men, rett før både mens og ved graviditet er det også mange som får veldig sterke tester. CB digital vil også slå ut med blinke fjes når mens nærmere seg.

Jeg har tenkt jeg teller syklus dager som normalt, men dpo dager fra siste topp.
 
Huff, jeg føler meg så gravid, og kjenner på at denne runden blir skuffelsen stor (selv om den alltid er det) når TR muligens dukker opp om noen dager :dead:
Bare 7 dpo, så ikke sannsynlig at noen tester er positive enda uansett, men vil gjerne vite NÅ! :laughing002
Symptomer så langt: føler luktesansen er forberdret, til tross for at jeg er tett. Lette kramper/murringer rundt livmor som har kommet og gått i flere dager nå :smiley-ashamed004 samt jeg driver å holder på magen ubevisst når jeg er hjemme alene, og håpet denne gangen er nok litt for stort :shy:
 
Huff, jeg føler meg så gravid, og kjenner på at denne runden blir skuffelsen stor (selv om den alltid er det) når TR muligens dukker opp om noen dager :dead:
Bare 7 dpo, så ikke sannsynlig at noen tester er positive enda uansett, men vil gjerne vite NÅ! :laughing002
Symptomer så langt: føler luktesansen er forberdret, til tross for at jeg er tett. Lette kramper/murringer rundt livmor som har kommet og gått i flere dager nå :smiley-ashamed004 samt jeg driver å holder på magen ubevisst når jeg er hjemme alene, og håpet denne gangen er nok litt for stort :shy:
Håper håper for deg ❤️ det utrolig frustrerende at vi skal måtte gå så mange dager å lure! Å ikke vite om det har skjedd…!
 
Kan det være vår tur denne pp? :Heartred Jeg er veldig spent nå!!!
IMG_8603.jpeg
 
Jeg er dpo 8. Noen andre som har feberfølelse uten å faktisk ha feber? Jeg temper så har god oversikt på den fronten
 
Back
Topp