Uhuhu, skimter en skyggestrek jeg! Dette blir spennende!7 dpo- altfor tidlig og blenda. Men da er det i gang! Testet altfor før 11 dpo med de 3 andre barna (mistet det helt med tiden )
Vis vedlegget 427405
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uhuhu, skimter en skyggestrek jeg! Dette blir spennende!7 dpo- altfor tidlig og blenda. Men da er det i gang! Testet altfor før 11 dpo med de 3 andre barna (mistet det helt med tiden )
Vis vedlegget 427405
Ja syns jeg kunne skimte noe jeg og, men sett mange av disse testene på forumet her med svake skygger som ikke har vært noe så tørr ikke juble enda!! Men veeeeldig spennendeUhuhu, skimter en skyggestrek jeg! Dette blir spennende!
Ojoj! Spennende!!!7/8 dpo (kanskje) og synes jeg skimter en skyggestrek! Men som nevnt ovenfor så har jeg vært borti de før, så har ikke noe høye forventninger ennå..
Vis vedlegget 427442Vis vedlegget 427443
Jeg kan skimte den jeg også!7/8 dpo (kanskje) og synes jeg skimter en skyggestrek! Men som nevnt ovenfor så har jeg vært borti de før, så har ikke noe høye forventninger ennå..
Jeg har vært inne på tanken om adenomyose faktisk. Jeg slet mye i barn/ungdomsårene, men samtidig var det likt for både moren min og mormoren min (ikke uvanlig at endometriose/adenomyose går i "arv" heller). Men jeg slo det fra meg etter eldste ble født, det var en nydelig periode på 5 år uten de fæle smertene! Var ikke 100% borte, men mye mildere. Etter yngste ble født har det vært totalkluss, men siden jeg nå har gått på p-stav fra fødsel til august i fjor så har jeg kun rukket å hatt 2 "vanlige" sykluser. Så tanken er å se om det stabiliserer seg med tiden, for kroppen min likte absolutt ikke p-stav (eller andre hormonpreparater). Vi prøver prøver på tredje nå, det blir sistemann og etter det skal jeg steriliseres! Tåler ingen hormonpreparater pga hinsidige bivirkninger og blir gravid uansett da de slutter å fungere..Sikker på at du ikke har endometriose, eller har du vært til lege for dette tidligere? Søsteren min plagdes også helt ekstremt med smerter, og fikk påvist det. Er jo ikke «normalt» at det skal gjøre så vondt egentlig
Sånn var skyggestreken min i går også! Så spennende7/8 dpo (kanskje) og synes jeg skimter en skyggestrek! Men som nevnt ovenfor så har jeg vært borti de før, så har ikke noe høye forventninger ennå..
Gratulerer jeg ser definitivt streken!9 dpo, tempen droppet så forhåpningene sank. I går kveld tøgget jeg innpå pizzarester og tanken slo meg at jeg alltid er utrolig sulten uken før mens, typisk pms tegn for meg. Samtidig som jeg i går var så svimetrøtt som jeg aldri har vært før. Men altså med den tempdroppen min nå så ga jeg opp håpet, men tok likevel en test. Fikk nesten sjokk da jeg så på den, for her er det jo strek?! Vis vedlegget 427466Vis vedlegget 427467Vis vedlegget 427468
Fortsatt svak, så jeg stoler ikke helt fullstendig på den, men den gir definitivt forhåpninger!!!! Tatt med to tester nå når jeg skal avgårde på kurs, en til i ettermiddag/kveld, og en til i morgen tidlig, iiiih! Jeg skjelver, men prøøøver å holde meg rolig!
(Legger til at streken er lettere å se i virkeligheten! Herregud…. Kan dette være sant?)
Jeg ser! Og denne er vel sterkere enn den forrige streken du hadde?9 dpo, tempen droppet så forhåpningene sank. I går kveld tøgget jeg innpå pizzarester og tanken slo meg at jeg alltid er utrolig sulten uken før mens, typisk pms tegn for meg. Samtidig som jeg i går var så svimetrøtt som jeg aldri har vært før. Men altså med den tempdroppen min nå så ga jeg opp håpet, men tok likevel en test. Fikk nesten sjokk da jeg så på den, for her er det jo strek?! Vis vedlegget 427466Vis vedlegget 427467Vis vedlegget 427468
Fortsatt svak, så jeg stoler ikke helt fullstendig på den, men den gir definitivt forhåpninger!!!! Tatt med to tester nå når jeg skal avgårde på kurs, en til i ettermiddag/kveld, og en til i morgen tidlig, iiiih! Jeg skjelver, men prøøøver å holde meg rolig!
(Legger til at streken er lettere å se i virkeligheten! Herregud…. Kan dette være sant?)
Takk Tar imot gratulasjon med et lite forbehold om at det fortsatt kaaaan være skygge (har dessverre opplevd det før, men ikke helt sånn her liksom)… og gratulerer selv, ser jeg!Gratulerer jeg ser definitivt streken!
Ja! Definitivt sterkere! Kjempelett å se irl. Jeg jubler samtidig som jeg prøver å beholde roenJeg ser! Og denne er vel sterkere enn den forrige streken du hadde?