IKM uke 7

Uhuhu, skimter en skyggestrek jeg! Dette blir spennende!
Ja syns jeg kunne skimte noe jeg og, men sett mange av disse testene på forumet her med svake skygger som ikke har vært noe så tørr ikke juble enda!! Men veeeeldig spennende :gen014 :Heartred
 
7 DPO i dag. Blir ikke "enig med meg selv" om når jeg skal ta første test. :wacky: Forrige runde startet jeg litt for tidlig for min psyke, og ønsker ikke å gjenta den prosessen, men så kribler det jo litt av nysgjerrighet. :hilarious: Samtidig så har jeg allerede forsonet meg med at det mest sannsynlig ikke gikk denne gangen, og det føles ok. :)
 
8dpo på meg i dag, og helt negativ test i morges. Sjekket til og med en halvtime etterpå, og det hadde ikke kommet en liten skygge engang.
Innbiller meg at jeg har mer menssmerter enn vanlig, kjente det både i går kveld og i dag. Tiden vil vise, men jeg er utålmodig :book1
 
Ny dag, ny negativ test. Tempen har hentet seg inn igjen da, jeg har ikke sånn super peiling på dette men håper det er et godt tegn :)
 

Vedlegg

  • IMG_4422.jpeg
    IMG_4422.jpeg
    211,5 KB · Visninger: 52
  • IMG_4421.jpeg
    IMG_4421.jpeg
    407,1 KB · Visninger: 52
Har fortsatt positiv test etter MA/medisinsk abort, men veldig veldig svakt. Spørs om EL har skjedd til tross litt hcg i kroppen, noe som kan skje så lenge det er lavt har jeg hørt. Har ikke helt trua at det går denne gangen. Kan hende kroppen overassker neste uke for alt jeg vet :smiley-angelic001
 
Sikker på at du ikke har endometriose, eller har du vært til lege for dette tidligere? Søsteren min plagdes også helt ekstremt med smerter, og fikk påvist det. Er jo ikke «normalt» at det skal gjøre så vondt egentlig :shy:
Jeg har vært inne på tanken om adenomyose faktisk. Jeg slet mye i barn/ungdomsårene, men samtidig var det likt for både moren min og mormoren min (ikke uvanlig at endometriose/adenomyose går i "arv" heller). Men jeg slo det fra meg etter eldste ble født, det var en nydelig periode på 5 år uten de fæle smertene! Var ikke 100% borte, men mye mildere. Etter yngste ble født har det vært totalkluss, men siden jeg nå har gått på p-stav fra fødsel til august i fjor så har jeg kun rukket å hatt 2 "vanlige" sykluser. Så tanken er å se om det stabiliserer seg med tiden, for kroppen min likte absolutt ikke p-stav (eller andre hormonpreparater). Vi prøver prøver på tredje nå, det blir sistemann og etter det skal jeg steriliseres! Tåler ingen hormonpreparater pga hinsidige bivirkninger og blir gravid uansett da de slutter å fungere..
 
Jeg tok strips tester hele dagen i går, den ene hvitere enn den andre. Litt fordi jeg er testegal og litt fordi jeg syntes tempen bare økte og økte.

Jeg syntes kanskje jeg så noe på den ene(under) hvis jeg kikket lenge og hardt nok, men var jo helt likt de typiske skyggene jeg har fått før. Fikk også en kvalmebølge og noen super lette kramper i går ettermiddag.

Var likevel ganske muggen i morges og tenkte at jeg ikke lenger hadde den følelsen av at det klaffet denne gangen, skulle bare bruke opp den siste digitale og legge denne pp død - 10 dpo :blackeye: satt kaffen i halsen når jeg fikk resultatet. Lettere i sjokk nå:smiley-angelic002
 

Vedlegg

  • IMG_4418.jpeg
    IMG_4418.jpeg
    1,3 MB · Visninger: 92
  • IMG_4427.jpeg
    IMG_4427.jpeg
    1.002,2 KB · Visninger: 89
9 dpo, tempen droppet så forhåpningene sank. I går kveld tøgget jeg innpå pizzarester og tanken slo meg at jeg alltid er utrolig sulten uken før mens, typisk pms tegn for meg. Samtidig som jeg i går var så svimetrøtt som jeg aldri har vært før. Men altså med den tempdroppen min nå så ga jeg opp håpet, men tok likevel en test. Fikk nesten sjokk da jeg så på den, for her er det jo strek?!
IMG_0225.jpeg
IMG_0227.jpeg
IMG_0228.jpeg

Fortsatt svak, så jeg stoler ikke helt fullstendig på den, men den gir definitivt forhåpninger!!!! Tatt med to tester nå når jeg skal avgårde på kurs, en til i ettermiddag/kveld, og en til i morgen tidlig, iiiih! Jeg skjelver, men prøøøver å holde meg rolig!

(Legger til at streken er lettere å se i virkeligheten! Herregud…. Kan dette være sant?) :smiley-angelic001
 
9 dpo, tempen droppet så forhåpningene sank. I går kveld tøgget jeg innpå pizzarester og tanken slo meg at jeg alltid er utrolig sulten uken før mens, typisk pms tegn for meg. Samtidig som jeg i går var så svimetrøtt som jeg aldri har vært før. Men altså med den tempdroppen min nå så ga jeg opp håpet, men tok likevel en test. Fikk nesten sjokk da jeg så på den, for her er det jo strek?! Vis vedlegget 427466Vis vedlegget 427467Vis vedlegget 427468
Fortsatt svak, så jeg stoler ikke helt fullstendig på den, men den gir definitivt forhåpninger!!!! Tatt med to tester nå når jeg skal avgårde på kurs, en til i ettermiddag/kveld, og en til i morgen tidlig, iiiih! Jeg skjelver, men prøøøver å holde meg rolig!

(Legger til at streken er lettere å se i virkeligheten! Herregud…. Kan dette være sant?) :smiley-angelic001
Gratulerer :love2 jeg ser definitivt streken!
 
9 dpo, tempen droppet så forhåpningene sank. I går kveld tøgget jeg innpå pizzarester og tanken slo meg at jeg alltid er utrolig sulten uken før mens, typisk pms tegn for meg. Samtidig som jeg i går var så svimetrøtt som jeg aldri har vært før. Men altså med den tempdroppen min nå så ga jeg opp håpet, men tok likevel en test. Fikk nesten sjokk da jeg så på den, for her er det jo strek?! Vis vedlegget 427466Vis vedlegget 427467Vis vedlegget 427468
Fortsatt svak, så jeg stoler ikke helt fullstendig på den, men den gir definitivt forhåpninger!!!! Tatt med to tester nå når jeg skal avgårde på kurs, en til i ettermiddag/kveld, og en til i morgen tidlig, iiiih! Jeg skjelver, men prøøøver å holde meg rolig!

(Legger til at streken er lettere å se i virkeligheten! Herregud…. Kan dette være sant?) :smiley-angelic001
Jeg ser! ❤️ Og denne er vel sterkere enn den forrige streken du hadde? :smiley-angelic001
 
Back
Topp