IKM uke 7

Klarte ikke dy meg… 7/8 dpo og innbiller meg skyggestrek… men er jo så tidlig
 

Vedlegg

  • IMG_6578.jpeg
    IMG_6578.jpeg
    958,9 KB · Visninger: 101
  • IMG_6579.jpeg
    IMG_6579.jpeg
    899,1 KB · Visninger: 99
Sniker meg inn her jeg, i usikkerhet om ikm:angelic:
Ikke hadd mens på mange år pga spiral, og heller ikke noen blødning etter uttak.
Men hadde positiv EL test i går og i dag:happy:
 
Klarte ikke dy meg… 7/8 dpo og innbiller meg skyggestrek… men er jo så tidlig
Jeg ser noe svakt der ja!!!! Ryker en test hos meg og i morgen!!! Spent på å se din i morgen :Heartred
 
Jeg aner ikke lenger hvor jeg er i syklus! Den ene syklusen jeg valgte å ikke teste, så er alt bare bajas! Er jeg i dpo eller har ikke el vært? Aner ikke :happy090 Ingen aksjer siden CD14, så håper el har vært i helgen - om ikke er nok løpet kjørt :sad010
 

Vedlegg

  • Screenshot_20240205_135231_Natural Cycles.jpg
    Screenshot_20240205_135231_Natural Cycles.jpg
    350,5 KB · Visninger: 28
Okei da, bare for dokumentasjonens skyld tilfelle dette faktisk er noe, min test 7 dpo.
Vis vedlegget 427329
Så spennende! Nå fikk jeg lyst til å teste i morgen på 8dpo.
Jeg klarte å stagge lysten i morges fordi jeg muligens skulle holde en presentasjon på onsdag og ikke ville være i helt andre tanker da, men fikk vite i dag at noen andre gjør det ;)
 
Så spennende! Nå fikk jeg lyst til å teste i morgen på 8dpo.
Jeg klarte å stagge lysten i morges fordi jeg muligens skulle holde en presentasjon på onsdag og ikke ville være i helt andre tanker da, men fikk vite i dag at noen andre gjør det ;)
Off, jeg kjenner den! Jeg skal på kurs onsdag og torsdag og hadde veeeeldig lyst å være fokusert og profesjonell :hilarious: Spennende i morgen da!!
 
Klarte ikke dy meg… 7/8 dpo og innbiller meg skyggestrek… men er jo så tidlig
Her er det strek, så blir veldig spennende å se om det er skygge eller spire ❤️ babyplan kan dessverre være litt kjipe sånn, men plutselig er det skikkelig streken❤️ *krysser alle fingrene*
 
Back
Topp