Samme her, kjenner murringer på den ene siden. Er 1 eller 2 dpoAndre som har smerter/stikkinger i livmor/eggstokkene etter EL? Hatt det nå i flere dager av og på…
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, kjenner murringer på den ene siden. Er 1 eller 2 dpoAndre som har smerter/stikkinger i livmor/eggstokkene etter EL? Hatt det nå i flere dager av og på…
Ser også strek.. håper det er noe! Jeg er enten 7 dpo selv eller 1 dpo, spørs, men kjenner på testetrang nå selv… heheKlarte ikke dy meg… 7/8 dpo og innbiller meg skyggestrek… men er jo så tidlig
Iiip! Jeg ser en skygge! Håper det er babystrek og at den viser seg mere på neste! Jeg er også 7 dpo og smalt på en test i dag. Jeg synes jo jeg ser noe, men vet samtidig at det er dårlige tester Håper håper håper likevel!Klarte ikke dy meg… 7/8 dpo og innbiller meg skyggestrek… men er jo så tidlig
Jeg ser noe svakt der ja!!!! Ryker en test hos meg og i morgen!!! Spent på å se din i morgenKlarte ikke dy meg… 7/8 dpo og innbiller meg skyggestrek… men er jo så tidlig
Jeg ser!! Håper denne utvikler seg!!Okei da, bare for dokumentasjonens skyld tilfelle dette faktisk er noe, min test 7 dpo.
Vis vedlegget 427329
Så spennende! Nå fikk jeg lyst til å teste i morgen på 8dpo.Okei da, bare for dokumentasjonens skyld tilfelle dette faktisk er noe, min test 7 dpo.
Vis vedlegget 427329
Off, jeg kjenner den! Jeg skal på kurs onsdag og torsdag og hadde veeeeldig lyst å være fokusert og profesjonell Spennende i morgen da!!Så spennende! Nå fikk jeg lyst til å teste i morgen på 8dpo.
Jeg klarte å stagge lysten i morges fordi jeg muligens skulle holde en presentasjon på onsdag og ikke ville være i helt andre tanker da, men fikk vite i dag at noen andre gjør det
Her er det strek, så blir veldig spennende å se om det er skygge eller spire babyplan kan dessverre være litt kjipe sånn, men plutselig er det skikkelig streken *krysser alle fingrene*Klarte ikke dy meg… 7/8 dpo og innbiller meg skyggestrek… men er jo så tidlig
Hmm nei dette var ikke til å bli klok på… pleier du alltid ha så sterke?Om det er rfsu sine så er ikke de de mest sensitive men burde være litt sterke for å våre positive likevel ja.Ser ikke ut til at det ble noen eggløsning.. syklusdag 21 idag.. Vis vedlegget 427316
Ooh ooh! Bra vi er flere, i det minste! Spennende!!!Utvannet ettermiddagsurin på 7 dpo
Galskapen er igang! Vis vedlegget 427343
Samme her!! 4 dpo og jeg skulle helst ha testa i gårJeg kløøør i fingrene etter å teste, 5 dpo. Åssen skal dette gå