Jeg tester med strimler ja, men tidligere bare brukt å teste i et tidsrom på 14 dager. Men sist jeg hadde EL testet jeg ikke siden jeg peaket på premom 13 dager i forkant. Men var tydelig at jeg hadde eggløsning, såre bryst osv og murringer, men jeg håpet jo jeg var gravid i og med at jeg trodde jeg hadde eggløsning 13 dager før
TR kom 12 dager etter disse symptomene.
Denne gang er jeg litt usikker, hadde høye LH-verdier over flere dager nå, og murringer på det jeg tror er eggløsningsdagen (28. januar). Hadde jo høye LH-verdier tidlig i dag, men er nede på 0,48 igjen nå så vanskelig å si.. håper jo at jeg hadde EL for en ukes tid siden, men det finner jeg ut om 7-8 dager. Hvis TR ikke kommer og jeg ikke er gravid, så hadde jeg eggløsning nå. Men har også lest at hvis man har pcos feks, så er det heller ikke sikkert at man faktisk har EL. Kroppen kan prøve å slippe egget flere ganger ila en syklus men mislykkes. Er en prosess dette.. gleder meg egentlig bare til å snakke med gynekolog og få litt svar. Forum-livet og google kan bli litt altoppslukende noen ganger her hvertfall!