IKM uke 7

Problemet e at eg ikkje har noen fast gyno og om eg ikkje vil betale privat så må eg henvises som vil ha sin tid. Så tenkte kanske om en fastlege kan gjør d samme?
Ja skjønne, jeg ble henvist da i slutten av desember.
Det kan være, men spørs vel om de vil gjøre noe uten å kunne se hvordan «status» er osv? Sjekke at det ikke er tette eggledere som trenger gjennomskylling eller noe sånt? Jeg aner ikke altså. Men aldri feil å spørre uansett tenker jeg :)
 
Takk for svar :Heartred Jeg håper at eggløsning ikke kommer før i morgen, slik at vi kanskje har en sjans. Har ikke strimler nå, men tenkte å kjøpe i morgen. Men er redd jeg allerede har nådd toppen da..
Det er så typisk det der.. jeg hadde hatt mannen hjemme mye lenger enn jeg skulle i september og da var eggløsning veldig forsinket plutselig og så selv om han var lenger hjemme så presterte den likevel å vente til seks dager etter han var dratt .. utrolig frustrerende og ekstra vanskelig å prøve å bli gravid når man har mann med reisejobb :( krysser alle fingrene for dere!!
 
Tok ny cb digital i dag, og den viser fortsatt maksimal. Altså 24t etter den siste jeg tok.
Betyr det at jeg sannsynligvis ikke har hatt eggløsning enda, men at den kan komme ila 24-48 timer fra i dag?

Kan cb digital vise maksimal i flere dager?
Ja slik jeg har forstått det så viser den alltid i to dager, så egentlig er det faktisk ikke noe poeng å ta dagen etter Max. Den er låst. Så umulig å vite når selve toppen er med mindre du tester med strimmel jevnt også egentlig. Og det er fordi som det nevnes her at det tar tid før både egget slipper og flytter seg nedover osv, så man har de to dagene med max ❤️
 
Her ble det Max i dag, men strimlene er ikke på pos enda, så tipper toppen kommer i løpet av dagen :) så blir det el i morgen gjerne. Lagt inn aksjer to dager på rad nå så får bare holde koken og legge til og med søndag hvertfall. Phju :p
65489129-A423-4EDD-ACA8-3EBA9113B4EE.jpeg
 
Nå har jeg flere dager på rad hatt mye EL-slim, noe jeg pleier å ha dager før EL. Jeg skal ta en strimmel test neste toalett tur og håper det skjer noe snart. Flo sier EL skal være på mandag, men jeg håper fremdeles på litt tidligere så kanskje lutealfasen blir lengre enn 10 dager :bookworm: det er lov å håpe :hilarious:
 
Ja slik jeg har forstått det så viser den alltid i to dager, så egentlig er det faktisk ikke noe poeng å ta dagen etter Max. Den er låst. Så umulig å vite når selve toppen er med mindre du tester med strimmel jevnt også egentlig. Og det er fordi som det nevnes her at det tar tid før både egget slipper og flytter seg nedover osv, så man har de to dagene med max ❤️
Jeg brukte en helt ny cb digital i dag, så det var ikke den samme. Men den var fortsatt maksimal.. så lurer derfor på om jeg får eggløsning 24-48 timer etter den første, eller etter siste testen(?).

tok en EL test fra Normal nå kl 16 i dag også. Den var negativ, så regner kanskje med at toppen var i går? :( Ufattelig kjipt når mannen kommer hjem i morgen tidlig. Eller kan det være håp om vi går rett til sengs i morgen tidlig?:laughing002

er det noen som har erfaring med testene fra Normal?
 
Flytter over hit fra uke 6 pga forsinket eggløsning. :)

Silje111 - 31 - B2 - PP1 (etter MA i desember) - EL 3 feb - IKM 17 feb
Ser ut som du og meg er i helt lik situasjon, med både B1, alder, MA i desember og eggløsning på samme dag. Krysse fingrene for denne pp:Heartred
 
Jeg brukte en helt ny cb digital i dag, så det var ikke den samme. Men den var fortsatt maksimal.. så lurer derfor på om jeg får eggløsning 24-48 timer etter den første, eller etter siste testen(?).

tok en EL test fra Normal nå kl 16 i dag også. Den var negativ, så regner kanskje med at toppen var i går? :( Ufattelig kjipt når mannen kommer hjem i morgen tidlig. Eller kan det være håp om vi går rett til sengs i morgen tidlig?:laughing002

er det noen som har erfaring med testene fra Normal?
I følge de forskningsrapportene jeg har lest skal man regne ut i fra den første positive EL-testen. :)
 
Jeg brukte en helt ny cb digital i dag, så det var ikke den samme. Men den var fortsatt maksimal.. så lurer derfor på om jeg får eggløsning 24-48 timer etter den første, eller etter siste testen(?).

tok en EL test fra Normal nå kl 16 i dag også. Den var negativ, så regner kanskje med at toppen var i går? :( Ufattelig kjipt når mannen kommer hjem i morgen tidlig. Eller kan det være håp om vi går rett til sengs i morgen tidlig?:laughing002

er det noen som har erfaring med testene fra Normal?

Sniker.. jeg har ingen god erfaring med el testene fra normal, testet med el tester fra normal, makesure, og babyplan samtidig, fikk aldri positiv på normal sine, faktisk ikke i nærheten en gang. Makesure og babyplan var ganske like hele veien. Positive samtidig:)
 
Ja skjønne, jeg ble henvist da i slutten av desember.
Det kan være, men spørs vel om de vil gjøre noe uten å kunne se hvordan «status» er osv? Sjekke at det ikke er tette eggledere som trenger gjennomskylling eller noe sånt? Jeg aner ikke altså. Men aldri feil å spørre uansett tenker jeg :)
Eg ska gjøre det:) har åsså nu bynt å drikke salviete (yak), men prøve. Har skum(skylling?) av egglederne i fjor vinter for å sjekke hindring. Alt av blodprøver har kommet tilbake normalt, husker til og med at eg sa te legen: håpe nesten dokk finn nokka førr dettan e ikkje normalt!! Takk for tips og svar^^
 
Jeg brukte en helt ny cb digital i dag, så det var ikke den samme. Men den var fortsatt maksimal.. så lurer derfor på om jeg får eggløsning 24-48 timer etter den første, eller etter siste testen(?).

tok en EL test fra Normal nå kl 16 i dag også. Den var negativ, så regner kanskje med at toppen var i går? :( Ufattelig kjipt når mannen kommer hjem i morgen tidlig. Eller kan det være håp om vi går rett til sengs i morgen tidlig?:laughing002

er det noen som har erfaring med testene fra Normal?
Ah ja ikke godt å vite, men tipper at den nye gir deg Max hvis den finner LH selv om den du tok i går kanskje hadde vært høyere. Den nye vet ikke utgangspunktet ditt. Så om normal testen var negativ i dag hadde jeg tippa LH topp var i går ja. Men enda sjans siden det kan ta litt tid. Hadde hvertfall forta meg til køys i morra ;) hvilken dag var han hjemme sist igjen?
 
Back
Topp