IKM uke 7

Kroppen tuller her, en lang stund med nesten positiv EL-test så fikk eg positiv, og like pos dagen etter i dag er testen svakere. Men tempen e fortsatt lav og eg bynne å undre.
 

Vedlegg

  • 20240127_224542.jpg
    20240127_224542.jpg
    565,9 KB · Visninger: 48
  • 20240129_135559.jpg
    20240129_135559.jpg
    1,4 MB · Visninger: 45
  • 20240127_223837.jpg
    20240127_223837.jpg
    492,3 KB · Visninger: 48
  • Screenshot_20240129_144031_Premom.jpg
    Screenshot_20240129_144031_Premom.jpg
    296,8 KB · Visninger: 48
Her ble ting litt snudd på hodet. Måtte kjøre mannen på legevakten i går kveld, pga. sterke magesmerter. Endte opp med å bli operert for blindtarmbetennelse i går kveld/natt. Går bra med han nå, heldigvis.:Heartred men vi får naturligvis ikke lagt inn flere aksjer denne PPen. :sorry: Fikk peak i dag morges, og siste aksjer ble lagt på lørdag. Tror ikke det er mye håp denne runden, men får bare stå på listen likevel. :)
 
Jeg har EL enten i dag eller i morgen, virker som du har lang lutealfase hvis du har IKM i uke 7?
Tror jeg skal prøve å holde meg fra å teste før 9dpo, men vi får se :)
Nei, ikke egentlig. Men jeg er i ivf-løp, så eggløsningen har blitt stimulert litt tidligere enn den egentlig er. Jeg har vært litt frem og tilbake på hvilken uke jeg skulle bli med i- men siden mens kom til vanlig tid forrige gang (altså ikke tidligere selvom EL var tidligere) så satser jeg på samme greia denne uken. Er jo egentlig umulig å vite når IKM er ved ivf :smiley-ashamed004 Er jo så full av hormoner at »alt» er normalt.
 
Idag er jeg 7 DPO :nailbiting: Når begynner dere med testingen? Tenkte jeg skulle klare å holde meg til 9 DPO, og tror det kommer til å gå. Jeg vet jo at når jeg først begynner er det vanskelig å stoppe:joyful:

Er det flere som er i DPO land?
Jeg prøver å vente med testing til jeg er 9 dpo, det er tidligst jeg har fått positiv test. Men jeg ryker som regel både 7 og 8 dpo :hilarious:
Lenge til jeg er i dpo land enda, jeg forventer EL 5. Februar :arghh: håper jeg får det litt før slik at luteal fasen min blir litt lengre :shy:
 
Last edited:
Nei, ikke egentlig. Men jeg er i ivf-løp, så eggløsningen har blitt stimulert litt tidligere enn den egentlig er. Jeg har vært litt frem og tilbake på hvilken uke jeg skulle bli med i- men siden mens kom til vanlig tid forrige gang (altså ikke tidligere selvom EL var tidligere) så satser jeg på samme greia denne uken. Er jo egentlig umulig å vite når IKM er ved ivf :smiley-ashamed004 Er jo så full av hormoner at »alt» er normalt.
Har du fått test-dato i forbindelse med ivf?
 
Fikk falsk EL, men når eg tok testen på lørdag tok eg en g-test åsså. Trodde eg skimte nokka på den,men d e jo umulig ettersom har ikke hatt EL???
 

Vedlegg

  • 20240127_224045.jpg
    20240127_224045.jpg
    413,7 KB · Visninger: 60
  • 20240127_223809.jpg
    20240127_223809.jpg
    499,5 KB · Visninger: 64
Vil hoppe inn hit fra uke 6 :happy:. Endelig skjer det ting her. Aksjer lagt inn søndag ettermiddag og ikke mulighet for mer de neste dagene pga jobb så håper svømmerne holder til i morgen ish :laughing021:Heartred:nailbiting:

C_h90 - 33 - B4 - pp4 - el 30/1 - ikm 13/2

IMG_8563.jpeg
 
Kroppen tuller her, en lang stund med nesten positiv EL-test så fikk eg positiv, og like pos dagen etter i dag er testen svakere. Men tempen e fortsatt lav og eg bynne å undre.
Ikke alltid lett å forstå seg på det der.. jeg har hatt noen rare sykluser i forhold til temp i det siste jeg også. Håper den stiger snart hos deg ❤️
 
Spennende! Minste her ble til 5 dager før el, så alt er mulig ❤️
Ja ikke sant!! Fantastisk :Heartred
To-tre dager er realistisk levetid så jeg er absolutt optimistisk :Heartred
 
Ser den:Heartred Jeg kommer til å bli utålmodig om noen dager. :wacky: Men er alltid lettet over å være i DPO-land, ettersom jeg har litt uregelmessige sykluser og derfor ofte har ventet på EL som har drøyet. :happy:
Ååh, ja det skjønner jeg da :happy: Jeg er mer avslappet i tiden fra TR til el, for da er det så lite jeg kan påvirke og så lite jeg kan «kjenne etter», mens nå i dpo-land kjenner jeg etter hver dag. Murrer det nå? Hvordan er tempen? Hvordan er utfloden? Har jeg noen symptomer? Osv. Skikkelig dritt faktisk:hilarious: skulle ønske jeg kunne skru av koblingen mellom hode og kropp i to uker:hilarious:
 
Ååh, ja det skjønner jeg da :happy: Jeg er mer avslappet i tiden fra TR til el, for da er det så lite jeg kan påvirke og så lite jeg kan «kjenne etter», mens nå i dpo-land kjenner jeg etter hver dag. Murrer det nå? Hvordan er tempen? Hvordan er utfloden? Har jeg noen symptomer? Osv. Skikkelig dritt faktisk:hilarious: skulle ønske jeg kunne skru av koblingen mellom hode og kropp i to uker:hilarious:
Det er sant. Ikke mye som skjer da, sånn sett. :joyful: Er helt lik litt ut i DPO-dagene. Umulig å la vær, uansett om man har planer om å ta det lungt. :angelic: Yeah right. :hilarious:
 
Back
Topp