Kroppen tuller her, en lang stund med nesten positiv EL-test så fikk eg positiv, og like pos dagen etter i dag er testen svakere. Men tempen e fortsatt lav og eg bynne å undre.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, ikke egentlig. Men jeg er i ivf-løp, så eggløsningen har blitt stimulert litt tidligere enn den egentlig er. Jeg har vært litt frem og tilbake på hvilken uke jeg skulle bli med i- men siden mens kom til vanlig tid forrige gang (altså ikke tidligere selvom EL var tidligere) så satser jeg på samme greia denne uken. Er jo egentlig umulig å vite når IKM er ved ivf Er jo så full av hormoner at »alt» er normalt.Jeg har EL enten i dag eller i morgen, virker som du har lang lutealfase hvis du har IKM i uke 7?
Tror jeg skal prøve å holde meg fra å teste før 9dpo, men vi får se
Jeg prøver å vente med testing til jeg er 9 dpo, det er tidligst jeg har fått positiv test. Men jeg ryker som regel både 7 og 8 dpoIdag er jeg 7 DPO Når begynner dere med testingen? Tenkte jeg skulle klare å holde meg til 9 DPO, og tror det kommer til å gå. Jeg vet jo at når jeg først begynner er det vanskelig å stoppe
Er det flere som er i DPO land?
Har du fått test-dato i forbindelse med ivf?Nei, ikke egentlig. Men jeg er i ivf-løp, så eggløsningen har blitt stimulert litt tidligere enn den egentlig er. Jeg har vært litt frem og tilbake på hvilken uke jeg skulle bli med i- men siden mens kom til vanlig tid forrige gang (altså ikke tidligere selvom EL var tidligere) så satser jeg på samme greia denne uken. Er jo egentlig umulig å vite når IKM er ved ivf Er jo så full av hormoner at »alt» er normalt.
Ikke alltid lett å forstå seg på det der.. jeg har hatt noen rare sykluser i forhold til temp i det siste jeg også. Håper den stiger snart hos degKroppen tuller her, en lang stund med nesten positiv EL-test så fikk eg positiv, og like pos dagen etter i dag er testen svakere. Men tempen e fortsatt lav og eg bynne å undre.
Spennende! Minste her ble til 5 dager før el, så alt er muligVil hoppe inn hit fra uke 6 . Endelig skjer det ting her. Aksjer lagt inn søndag ettermiddag og ikke mulighet for mer de neste dagene pga jobb så håper svømmerne holder til i morgen ish
C_h90 - 33 - B4 - pp4 - el 30/1 - ikm 13/2
Vis vedlegget 426796
Ja ikke sant!! FantastiskSpennende! Minste her ble til 5 dager før el, så alt er mulig
Liker innstillingen din! jeg er mer sånn: 2 dpo1 DPO!
Skulle være med tekst der ja men foreløpig skjer det ingenting her… jeg er så ekstremt utålmodig og vet jo det stort sett ikke kommer før på dag 12 eller 13.. men tester i vei
Ser den Jeg kommer til å bli utålmodig om noen dager. Men er alltid lettet over å være i DPO-land, ettersom jeg har litt uregelmessige sykluser og derfor ofte har ventet på EL som har drøyet.Liker innstillingen din! jeg er mer sånn: 2 dpo
Ååh, ja det skjønner jeg da Jeg er mer avslappet i tiden fra TR til el, for da er det så lite jeg kan påvirke og så lite jeg kan «kjenne etter», mens nå i dpo-land kjenner jeg etter hver dag. Murrer det nå? Hvordan er tempen? Hvordan er utfloden? Har jeg noen symptomer? Osv. Skikkelig dritt faktisk skulle ønske jeg kunne skru av koblingen mellom hode og kropp i to ukerSer den Jeg kommer til å bli utålmodig om noen dager. Men er alltid lettet over å være i DPO-land, ettersom jeg har litt uregelmessige sykluser og derfor ofte har ventet på EL som har drøyet.
Det er sant. Ikke mye som skjer da, sånn sett. Er helt lik litt ut i DPO-dagene. Umulig å la vær, uansett om man har planer om å ta det lungt. Yeah right.Ååh, ja det skjønner jeg da Jeg er mer avslappet i tiden fra TR til el, for da er det så lite jeg kan påvirke og så lite jeg kan «kjenne etter», mens nå i dpo-land kjenner jeg etter hver dag. Murrer det nå? Hvordan er tempen? Hvordan er utfloden? Har jeg noen symptomer? Osv. Skikkelig dritt faktisk skulle ønske jeg kunne skru av koblingen mellom hode og kropp i to uker