IKM uke 7

Da får det søren meg være siste gang jeg har kjøpt påfyll… nå har jeg bare pinner til monitoren i to sykluser til så da får det være nok.. tok pittelitt hardt i på eltestene så jeg :p
62FAA765-92CA-40C3-8B01-F59254FEAA4F.jpeg

Fine deg ❤️ Har forstått at du ikke har hatt den letteste vegen heller? ❤️
Takk, Det har vært noen skuffelser ja og tøffe stunder ❤️ jeg prøver å se ting i perspektiv når jeg ser her inne hvor mange tøffe reiser mange har hatt og vet at det er smårusk i forhold ❤️

Vår reise er dog tøff på andre måter da vi har ett felles barn som har store utfordringer og ønsker gjerne ett friskt barn sammen også. Så kan være det er derfor jeg ta nedturene litt ekstra.

Så nå krysses alle fingre og tær for at uke 7 blir en bra uke med mange friske babyspirer ❤️

Takk, Det har vært noen skuffelser ja og tøffe stunder ❤️ jeg prøver å se ting i perspektiv når jeg ser her inne hvor mange tøffe reiser mange har hatt og vet at det er smårusk i forhold ❤️

Vår reise er dog tøff på andre måter da vi har ett felles barn som har store utfordringer og ønsker gjerne ett friskt barn sammen også. Så kan være det er derfor jeg ta nedturene litt ekstra.

Så nå krysses alle fingre og tær for at uke 7 blir en bra uke med mange friske babyspirer ❤️
Det må være tungt det også, ser jeg for meg ❤️ Alle har forskjellig bagasje, og en må ikke sammenligne for mye ❤️ Heier på positiv test for oss alle i uke 7 :smiley-angelic001

Nå er jeg usikker når EL er mtp jeg hadde MA og medisinsk abort... Men på bakgrunn at alt gikk fort og greit og sluttet å blø, satser jeg på at syklusen er ganske spot on siden man kan få mensen 4 uker etter aborten. Hvis ikke får jeg flytte gruppe eller dag hvis det er ikke stor forskjell.
Men manifester at dette er tilfelle;

Julie. - 27 - B1 - PP4 - EL 03.02 - IKM 17.02

CD8 og blør fortsatt!! :arghh: Nå er jeg lei.. Hatt milde menssmerter i dag også. Pleier ikke være sånn! I tillegg har vi omgangssyke i hus. Dagens klagepost, ferdig :hilarious:
Åååå så trasig! Omgangssyke er virkelig værste å ha i hus .. skikkelig pyton :( Får håpe sånn sett el holder seg unna, ikke noe kjekt med sykdom oppi prøving :/

Nå er jeg usikker når EL er mtp jeg hadde MA og medisinsk abort... Men på bakgrunn at alt gikk fort og greit og sluttet å blø, satser jeg på at syklusen er ganske spot on siden man kan få mensen 4 uker etter aborten. Hvis ikke får jeg flytte gruppe eller dag hvis det er ikke stor forskjell.
Men manifester at dette er tilfelle;

Julie. - 27 - B1 - PP4 - EL 03.02 - IKM 17.02
Krysser alle fingre for syklus på rett spor igjen og spire som blir helt til mål denne gangen ❤️

Her fikk jeg positiv el-test på morgenen. Vi får se om jeg når toppen i dag, eller om el er nærmere tirsdag som jeg egentlig trodde. Det er lenge siden jeg drev med el-tester sist (over 7 år), og da hadde man ikke sånne fine apper som det gikk an å sammenligne testene ;)

Vedlegg

• Tests-2024-01-14-2024-02-12.jpg
    Tests-2024-01-14-2024-02-12.jpg
    118,2 KB · Visninger: 69
Ååååh, jeg skulle egentlig ikke melde meg inn, men nå klør det i fingrene siden det ser ut som toppen kommer i dag. Veeeldig lave skuldre denne syklusen, for vi fikk bare lagt inn aksjer på torsdag kveld, så dro han avgårde og kommer igjen om en uke :hilarious: Jeg benytter syklusen til å begynne å tempe for å lære meg det også:hilarious:

Endelig_babylykke - 33 - B2 - PP3 (etter BO) - EL 29.01 - IKM 12.02

Idag er jeg 7 DPO :nailbiting: Når begynner dere med testingen? Tenkte jeg skulle klare å holde meg til 9 DPO, og tror det kommer til å gå. Jeg vet jo at når jeg først begynner er det vanskelig å stoppe:joyful:

Er det flere som er i DPO land?

Idag er jeg 7 DPO :nailbiting: Når begynner dere med testingen? Tenkte jeg skulle klare å holde meg til 9 DPO, og tror det kommer til å gå. Jeg vet jo at når jeg først begynner er det vanskelig å stoppe:joyful:

Er det flere som er i DPO land?
Jeg har EL enten i dag eller i morgen, virker som du har lang lutealfase hvis du har IKM i uke 7?
Tror jeg skal prøve å holde meg fra å teste før 9dpo, men vi får se :)

Hvordan står det til hos dere? Her er fortsatt EL-noen dager unna. Sist var den på CD17. Begynner i tillegg å bli forkjøla, men håper at det ikke påvirker noe

Vedlegg

• IMG_0123.png
    IMG_0123.png
    841,6 KB · Visninger: 42
Back
Topp