Prøverpånr3_2024- 36 - B3 - PP2 - EL 30.01 (?) - IKM 13.02
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tøft å se din opplevelse i juli Store klemmerLykke_lille93 - 30 år - B4 (B3 dødfødsel juli 2023) - PPx - EL 03.02 - IKM 15.02
Henger litt her inne, selv om denne runden sikkert blir litt så som så. Heier på mange positive tester
Fine deg Har forstått at du ikke har hatt den letteste vegen heller?Tøft å se din opplevelse i juli Store klemmer
Takk, Det har vært noen skuffelser ja og tøffe stunder jeg prøver å se ting i perspektiv når jeg ser her inne hvor mange tøffe reiser mange har hatt og vet at det er smårusk i forholdFine deg Har forstått at du ikke har hatt den letteste vegen heller?
Da håper jeg du ikke trenger telle mer, og at dette blir den riktige spiren!MammaØnsket - 35 år - B1 - PPX (mista tellinga) - EL 4/2 - IKM 17/2
Ønsker dere alle masse lykke til!
Det må være tungt det også, ser jeg for meg Alle har forskjellig bagasje, og en må ikke sammenligne for mye Heier på positiv test for oss alle i uke 7Takk, Det har vært noen skuffelser ja og tøffe stunder jeg prøver å se ting i perspektiv når jeg ser her inne hvor mange tøffe reiser mange har hatt og vet at det er smårusk i forhold
Vår reise er dog tøff på andre måter da vi har ett felles barn som har store utfordringer og ønsker gjerne ett friskt barn sammen også. Så kan være det er derfor jeg ta nedturene litt ekstra.
Så nå krysses alle fingre og tær for at uke 7 blir en bra uke med mange friske babyspirer
Åååå så trasig! Omgangssyke er virkelig værste å ha i hus .. skikkelig pyton Får håpe sånn sett el holder seg unna, ikke noe kjekt med sykdom oppi prøving :/CD8 og blør fortsatt!! Nå er jeg lei.. Hatt milde menssmerter i dag også. Pleier ikke være sånn! I tillegg har vi omgangssyke i hus. Dagens klagepost, ferdig
Krysser alle fingre for syklus på rett spor igjen og spire som blir helt til mål denne gangenNå er jeg usikker når EL er mtp jeg hadde MA og medisinsk abort... Men på bakgrunn at alt gikk fort og greit og sluttet å blø, satser jeg på at syklusen er ganske spot on siden man kan få mensen 4 uker etter aborten. Hvis ikke får jeg flytte gruppe eller dag hvis det er ikke stor forskjell.
Men manifester at dette er tilfelle;
Julie. - 27 - B1 - PP4 - EL 03.02 - IKM 17.02
Vi er nettopp ferdig med en runde med omgangssyke her også for et styr!CD8 og blør fortsatt!! Nå er jeg lei.. Hatt milde menssmerter i dag også. Pleier ikke være sånn! I tillegg har vi omgangssyke i hus. Dagens klagepost, ferdig
Jeg har EL enten i dag eller i morgen, virker som du har lang lutealfase hvis du har IKM i uke 7?Idag er jeg 7 DPO Når begynner dere med testingen? Tenkte jeg skulle klare å holde meg til 9 DPO, og tror det kommer til å gå. Jeg vet jo at når jeg først begynner er det vanskelig å stoppe
Er det flere som er i DPO land?