IKM uke 7

hadde en kjemisk i mitten av januar. Er på cd 19 nå, men lh testene tuller skikkelig med meg. Begynner å lure om jeg har misset toppen? Eller bare en lang syklus :( ut ifra Flo sier den jeg skal El i morgen, men sekret å lh test sier noe annet. Skjønner heller ikke hvordan jeg legger med bilder her..
 
hadde en kjemisk i mitten av januar. Er på cd 19 nå, men lh testene tuller skikkelig med meg. Begynner å lure om jeg har misset toppen? Eller bare en lang syklus :( ut ifra Flo sier den jeg skal El i morgen, men sekret å lh test sier noe annet. Skjønner heller ikke hvordan jeg legger med bilder her..
 

Vedlegg

  • IMG_7335.jpeg
    IMG_7335.jpeg
    642,5 KB · Visninger: 42
Ah ja ikke godt å vite, men tipper at den nye gir deg Max hvis den finner LH selv om den du tok i går kanskje hadde vært høyere. Den nye vet ikke utgangspunktet ditt. Så om normal testen var negativ i dag hadde jeg tippa LH topp var i går ja. Men enda sjans siden det kan ta litt tid. Hadde hvertfall forta meg til køys i morra ;) hvilken dag var han hjemme sist igjen?
Håper det!! Sist vi fikk lagt inn aksjer var fredag for en uke siden.. så er vel lite sannsynlig at de overlever så lenge. Skal alikevel prøve i dag så får vi bare se hva som skjer. Om ikke får det bli neste runde på oss
 
Jeg er frustrert, fortsatt ikke positiv EL test :arghh: må vel begynne å skje noe snart om det er EL på mandag som forventet. Jeg foretrekker å være i dpo land enn før EL :hilarious: da har jo el vært og arbeidet er gjort så er bare å vente, det håndterer jeg bedre enn å vente på EL, og bekymre seg for at den aldri kommer, kanskje det blir endre kortere lutealfase... skit og lort :arghh::nailbiting:
 
Har valgt å ikke teste etter el denne syklusen, bare tempe. Ut i fra symptomene og hopp i temp i dag, så tipper jeg el er i dag, aksjer lagt i går og 1 dpo i morgen :woot: Lyst å prøve vente med test til 12 dpo, men det er leeenge til! :hilarious:
 
1
Har valgt å ikke teste etter el denne syklusen, bare tempe. Ut i fra symptomene og hopp i temp i dag, så tipper jeg el er i dag, aksjer lagt i går og 1 dpo i morgen :woot: Lyst å prøve vente med test til 12 dpo, men det er leeenge til! :hilarious:
1 dpo i dag og sier hvergang at jeg ikke skal teste men begynner med testing alltid rundt 7 dpo haha. Man sier man ikke skal også gjør det likevel. :p
 
Hvis du klarer å vente 12 dager, da er du god!! :laughing002
Kjenner jeg meg selv rett er jeg ikke så god :hilarious: Snakketøyet i orden i alle fall, men viljestyrken er det dårlig med :bag:

1

1 dpo i dag og sier hvergang at jeg ikke skal teste men begynner med testing alltid rundt 7 dpo haha. Man sier man ikke skal også gjør det likevel. :p
Har endt opp med testesmell 8 dpo de siste gangene, når jeg har sagt test 10 dpo. Så prøver jeg gå opp til 12 dpo :hilarious: Mangler visst selvinnsikt i tillegg til viljestyrke :happy090
 
Håper det!! Sist vi fikk lagt inn aksjer var fredag for en uke siden.. så er vel lite sannsynlig at de overlever så lenge. Skal alikevel prøve i dag så får vi bare se hva som skjer. Om ikke får det bli neste runde på oss
Ja alltid vært å prøve ❤️
 
hadde en kjemisk i mitten av januar. Er på cd 19 nå, men lh testene tuller skikkelig med meg. Begynner å lure om jeg har misset toppen? Eller bare en lang syklus :( ut ifra Flo sier den jeg skal El i morgen, men sekret å lh test sier noe annet. Skjønner heller ikke hvordan jeg legger med bilder her..
Ble bare surr med mine to sykluser etter kjemisk her og :( Ble en lang med tre el topper først, men tror aldri det var noen eggløsning for tempen steg aldri, så hadde jeg en blødning og så el igjen på syklus dag 6.. så bare surr. Men så ser det ut til det er i orden igjen. Mista/kjemisk 4 des.
 
Ville dere sagt el i dag eller 1 dpo?

Jeg sjekka tappen i går formiddag og den var åpen, i kveld var den lukket og bakovervendt høyt oppe. Hadde en del symptomer i går som stikk i magen, kvalme og smerter i korsrygg. Hatt noen stikk i venstresiden i dag også. Litt slim tidlig på dagen i dag, men ikke noe senere. Tempen steg litt i dag, og tipper den stiger mer i morgen - sånn den pleier i alle fall :shy: Appen sier el i dag, den pleier si el den dagen tempen begynner stige.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20240203_204917_Natural Cycles.jpg
    Screenshot_20240203_204917_Natural Cycles.jpg
    424,3 KB · Visninger: 26
Er den startet noe sted? Kunne ikke finne :) Så da starter jeg en her jeg :)

Måtte dette bli en uke med mange doble streker!! *krysser alle fingrene*

Skriv om dere vil være med på listen, og bare mas om jeg ikke får med meg at dere har skrevet :)

Fyll inn med: Brukernavn - Alder - B - PP - EL - IKM (B er hvilket barn du prøver på, PP er hvilken prøveperiode, dato for forventet eggløsning og forventet mens)

Eks: Hermine84 - 39 - B4 - PP4 (?) - EL 4 feb - IKM 17/18 feb

Om el flytter på seg så bare endrer vi datoene :)


Mandag 12 feb:
Kolibrien - 36 - B2 - PP6 - EL 31/1 - IKM 12/2

Snehvit90 - 33 - B3 - PP3 - EL 28.01 - IKM 12.02

HåpefullPrøver - 25 - B1 - PP11 - EL 01/2 - IKM 12/2

Spire2024 - B1 - PP1 (med Letrozol) - EL 28/29 - IKM 12/1

Tirsdag 13 feb:
Daisybloom- B1 - PP 2 (IVF fersk forsøk 2)- EL 22.01. - IKM 12/13 februar

Sullemor - 39 - B1 - PP14 - El 30/1 - Ikm 13/2

Prøverpånr3_2024- 36 - B3 - PP2 - EL 30.01 (?) - IKM 13.02

Endelig_babylykke - 33 - B2 - PP3 (etter BO) - EL 29.01 - IKM 12.02

C_h90 - 33 - B4 - pp4 - el 30/1 - ikm 13/2

Lolle16 - 26 - B1 - PP5 - EL 29/01 - IKM 13/2

Onsdag 14 feb:

Torsdag 15 feb:

Lykke_lille93 - 30 år - B4 (B3 dødfødsel juli 2023) - PPx - EL 03.02 - IKM 15.02

Fredag 16 feb:
Siljeell - 22 - B1 - PP2 - EL 01.02 - IKM 16.02

Lenny92 - 31 - B2 - PP2 (etter sv.skaps avbrudd) - EL 5.2 - IKM 16.02

Lørdag 17 feb:
Hermine84 - 39 - B4 - PP4 (?) - EL 4 feb - IKM 17/18 feb

Halkoc - 31 - B2 - PP10 - EL 4 feb - IKM 17 feb

MammaØnsket - 35 år - B1 - PPX (mista tellinga) - EL 4/2 - IKM 17/2

Julie. - 27 - B1 - PP4 - EL 03.02 - IKM 17.02

JenteMammaS - 29 - B3 - PP 2 (etter Sa og kjemisk) - El 4/5.Jan - IKM 17/18.jan ish


Søndag 18 feb:
Yavanna84 - 39 - b2 (hans første) - PP7 - EL 4.2 - IKM 18.2

Gravid :smiley-bounce012

TR :smiley-angry016

Byttet uke/usikker:
Heei! Er tilbake igjen etter en forumpause, melder meg inn her. Trulteguri - 36år - B1 - PPX (mistet tellingen) - EL 28/1- IKM 12/2
 
6 dpo og testetrangen har begynt å melde seg
Right there with yah… Jeg skal egentlig vente vente til neste søndag, men teknisk sett kaaaaan jeg begynne å teste allerede på tirsdag (da 8 dpo), og mens jeg holdt på å forhandle med meg selv dukket denne tanken opp: «shit au, jeg bare tar en nå!» 6 dpo i dag. Heldigvis klarte logikken å slå ihjel den tanken, jeg klarer å vente litt til… og det hadde vært såååå fint å kunne holde seg helt til neste søndag :hilarious: :smiley-angelic001
 
Hmm, jeg blir ikke klok! Jeg hadde eggløsning CD 32 (altså for ei uke siden). Men i går kveld kjente jeg at livmortappen var åpen og plassert langt nede, samt. har hatt litt murringer. La selvfølgelig inn aksjer.. :laughing002Jeg tok EL-test ista og den var nesten positiv? Har jeg flere eggløsninger ila en syklus nå plutselig? :sour: Jeg tok en graviditetstest som var negativ også.. blir spennende å se om en ukes tid om TR kommer, eller om denne syklusen havner på 8 uker!
 

Vedlegg

  • IMG_7604.png
    IMG_7604.png
    1,4 MB · Visninger: 36
Hmm, jeg blir ikke klok! Jeg hadde eggløsning CD 32 (altså for ei uke siden). Men i går kveld kjente jeg at livmortappen var åpen og plassert langt nede, samt. har hatt litt murringer. La selvfølgelig inn aksjer.. :laughing002Jeg tok EL-test ista og den var nesten positiv? Har jeg flere eggløsninger ila en syklus nå plutselig? :sour: Jeg tok en graviditetstest som var negativ også.. blir spennende å se om en ukes tid om TR kommer, eller om denne syklusen havner på 8 uker!
Lurt med ekstra aksjer, selv om det må være kjedelig å starte i dpo-land på nytt :smiley-ashamed004 Bruker du vanligvis å ha uregelmessige sykluser?
 
Ville dere sagt el i dag eller 1 dpo?

Jeg sjekka tappen i går formiddag og den var åpen, i kveld var den lukket og bakovervendt høyt oppe. Hadde en del symptomer i går som stikk i magen, kvalme og smerter i korsrygg. Hatt noen stikk i venstresiden i dag også. Litt slim tidlig på dagen i dag, men ikke noe senere. Tempen steg litt i dag, og tipper den stiger mer i morgen - sånn den pleier i alle fall :shy: Appen sier el i dag, den pleier si el den dagen tempen begynner stige.
Er ikke så kjent med tappen og jeg har ikke så mye tydelig slim heller så jeg bruker bare temp og el tester. Men kanskje litt sånn midt i mellom for deg? At det skjedde i løpet av dagen?
 
Back
Topp