IKM uke 7 <3

Ja prøver å legge ut bilde nå :) ser noe svakt på testen men er bare 11 dpo da.
Så ingenting når jeg var 9 dpo :p
Jeg får ikke gi opp helt enda da;) Har du hatt noen symptomer de siste dagene?

Den er ikke svak tulling;) Det der er en fiiiiin rosa BABY strek!! GRATULERER:):):)
Virkelig?:eek: har tatt så mange for jeg har fått klare skygger tidligere! Men disse kom opp med en gang da. Kommer ikke til å tro på det før det står svart og hvitt på digital :hilarious: er i pp11 så hadde egentlig gitt opp :p

Symptomer er egentlig bare rare menssmerter siden 9 dpo. Sånn ekkel vondt :confused: har ikke hatt vondt i brystene. Har silikon så vet ikke om det har noe å si :/

Virkelig?:eek: har tatt så mange for jeg har fått klare skygger tidligere! Men disse kom opp med en gang da. Kommer ikke til å tro på det før det står svart og hvitt på digital :hilarious: er i pp11 så hadde egentlig gitt opp :p

Symptomer er egentlig bare rare menssmerter siden 9 dpo. Sånn ekkel vondt :confused: har ikke hatt vondt i brystene. Har silikon så vet ikke om det har noe å si :/
Du er uten tvil gravid! Og jeg et sikker på at du får positiv digital!! Såååå utrolig fortjent! Ble så glad jeg nå! :D Du får virkelig feire morsdag i morgen med et lite knøtt innabords! :smiley-bounce016
Har selv prøvd 10 pp (11mnd). :rolleyes: Kikka på testen min etter fristen og ser en svaaak strek:eek: Aldri hatt skyggestreker før så dette var nytt. Desperat jakt etter symptomer;) Jeg har også fulgt en gravidchart på tempinga mi de siste dagene og synes den følger overraskende godt.

Vedlegg

• IMG_1872.PNG
    IMG_1872.PNG
    134,4 KB · Visninger: 120
Mange dpo i morgen? :)

Jeg blir sikkert å svi av test i morgen også, syntes jeg kunne skimte noe svakt på testen i dag! Blir skummelt å teste hvis den blir helt blenda :(
Hva er DPO? Dager etter el? For vet ikke når jeg har el =/ ca. 8dager til TR i allefall. Blenda test i dag :(

Lykke til med testinga :)

Negativ test i dag også:( Mistet motet i dag! Drømte selvsagt om positiv test i natt, det var så herlig:) Kjedelig å våkne opp til virkeligheten! Spotter 10 dpo hver mnd, men ikke i dag faktisk.

Da krysser vi fingrene litt til, fortsatt håp [emoji846][emoji1360]
Litt håp, men er nok innstilt på tr nå. Kommer nok ila to dager. Bruker å ha lf på 12 dager :-)

vet ikke helt når el var, men i går begynte det å murre voldsomt i ryggen og magen.. ( går utifra at el var lørdag/søndag forrige uke), og fikk også store mengder utflod i går! ikke så mye i dag forløpig, men murringen er like reell... Stikker og små klør i puppa, og kjenner det i bekkenet... Men for all del, kan godt være kraftig tidlig pms nå spm kroppen er normal igjen :p bestilt tester i dag, s så blir nok testing i uken som kommer uanset ja...

vet ikke helt når el var, men i går begynte det å murre voldsomt i ryggen og magen.. ( går utifra at el var lørdag/søndag forrige uke), og fikk også store mengder utflod i går! ikke så mye i dag forløpig, men murringen er like reell... Stikker og små klør i puppa, og kjenner det i bekkenet... Men for all del, kan godt være kraftig tidlig pms nå spm kroppen er normal igjen :p bestilt tester i dag, s så blir nok testing i uken som kommer uanset ja...

Blir spennende å se! Lykke til [emoji846]

Back
Topp