Jeg får ikke gi opp helt enda da Har du hatt noen symptomer de siste dagene?Ja prøver å legge ut bilde nå ser noe svakt på testen men er bare 11 dpo da.
Så ingenting når jeg var 9 dpo
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg får ikke gi opp helt enda da Har du hatt noen symptomer de siste dagene?Ja prøver å legge ut bilde nå ser noe svakt på testen men er bare 11 dpo da.
Så ingenting når jeg var 9 dpo
Virkelig? har tatt så mange for jeg har fått klare skygger tidligere! Men disse kom opp med en gang da. Kommer ikke til å tro på det før det står svart og hvitt på digital er i pp11 så hadde egentlig gitt oppDen er ikke svak tulling Det der er en fiiiiin rosa BABY strek!! GRATULERER
Du er uten tvil gravid! Og jeg et sikker på at du får positiv digital!! Såååå utrolig fortjent! Ble så glad jeg nå! Du får virkelig feire morsdag i morgen med et lite knøtt innabords!Virkelig? har tatt så mange for jeg har fått klare skygger tidligere! Men disse kom opp med en gang da. Kommer ikke til å tro på det før det står svart og hvitt på digital er i pp11 så hadde egentlig gitt opp
Symptomer er egentlig bare rare menssmerter siden 9 dpo. Sånn ekkel vondt har ikke hatt vondt i brystene. Har silikon så vet ikke om det har noe å si :/
Hva er DPO? Dager etter el? For vet ikke når jeg har el =/ ca. 8dager til TR i allefall. Blenda test i dagMange dpo i morgen?
Jeg blir sikkert å svi av test i morgen også, syntes jeg kunne skimte noe svakt på testen i dag! Blir skummelt å teste hvis den blir helt blenda
Jaaa! [emoji1]Noen fler som ser en svak strek på disse ?
Noen fler som ser en svak strek på disse ?
Hva er DPO? Dager etter el? For vet ikke når jeg har el =/ ca. 8dager til TR i allefall. Blenda test i dag
Lykke til med testinga
Gratulerer! Så kjekt at du endelig fikk babystrek velkommen til oktober17 (vi var i samme ikm-gruppe sist).Noen fler som ser en svak strek på disse ?
Neeeei For noe dritt!! Krysser fingrene for neste pp!Da kom tr ja.. [emoji20] bedre lykke til alle dere andre [emoji846]
Neeeei For noe dritt!! Krysser fingrene for neste pp!
Negativ test i dag også Mistet motet i dag! Drømte selvsagt om positiv test i natt, det var så herlig Kjedelig å våkne opp til virkeligheten! Spotter 10 dpo hver mnd, men ikke i dag faktisk.
Litt håp, men er nok innstilt på tr nå. Kommer nok ila to dager. Bruker å ha lf på 12 dagerDa krysser vi fingrene litt til, fortsatt håp [emoji846][emoji1360]
Litt håp, men er nok innstilt på tr nå. Kommer nok ila to dager. Bruker å ha lf på 12 dager
vet ikke helt når el var, men i går begynte det å murre voldsomt i ryggen og magen.. ( går utifra at el var lørdag/søndag forrige uke), og fikk også store mengder utflod i går! ikke så mye i dag forløpig, men murringen er like reell... Stikker og små klør i puppa, og kjenner det i bekkenet... Men for all del, kan godt være kraftig tidlig pms nå spm kroppen er normal igjen bestilt tester i dag, s så blir nok testing i uken som kommer uanset ja...