IKM uke 7 <3

hiver meg inn her med ikm ca 17.feb. etter SA i sept er dette første pp, da jeg har hatt slimhinne rester helt fram til denne pp! Nå er det første runde uten rosa/brunt slim rundt el, og el smertene er tilbake for fullt.. Men var litt terge denne pp, så tror neppe det klaffer :p

Last edited:
10 dpo og ny test har blitt tatt. Den er vel rimelig blenda, men syns der er det berømte "noe". Venter to dager så tar jeg både en ebaytest og en billigtest i tilfelle de jeg har er lite sensitive.

Flere enn meg som begynner å bli skikkelig utålmodige og nesten ikke kan vente til man kan teste?

Veldig veldig tidlig, men har ingen symptomer på graviditet denne PP heller. DPO land er et merkelig sted å være! Føler meg skikkelig tufsete! [emoji16]

IKM 19.02, B1, PP1. Forventet ikke å komme inn i syklus raskt etter pilleslutt, og er sikkert ikke det heller. Men lå på sofaen på lørdag, 04.02 og fikk litt murringer midt i magen, så jeg tok en EL-test. Var litt usikker på om den var positiv, så tok en ny sent på kvelden, og den var positiv. Likt på søndagen med positiv EL-test, så vi la inn aksjer :D
Regner ikke med noe positiv test denne mnd., men hadde jo vært litt morsomt!

Flere enn meg som begynner å bli skikkelig utålmodige og nesten ikke kan vente til man kan teste?

Veldig veldig tidlig, men har ingen symptomer på graviditet denne PP heller. DPO land er et merkelig sted å være! Føler meg skikkelig tufsete! [emoji16]
Du er absolutt ikke alene ;) Ikke rart at man blir litt tufsete, er skikkelig tankespinn i DPO-land. Lykke til:happy:

Jeg har lyst å teste nå!! Noe som bare er tull iom el var fredag :smiley-bounce022 hvordan holde ut ei uke til da før test??
Godt spørsmål!! :rolleyes: Er selv 5 dpo i dag og tiden sneeeeegler seg av gårde :hungover: Let me know om du kommer over et magisk triks for å få tiden til å gå!

Dette er første syklus hvor jeg temper. Har ustabile sykluser siden jeg fullammer enda. Er det mange her inne som ikke fikk eggløsning men hadde "mens" mens dere fullammet? Håper den bare er sen :)

Vedlegg

• IMG_9144.jpg
    IMG_9144.jpg
    113 KB · Visninger: 97
Last edited:
ImageUploadedByBV Forum1486495498.611584.jpg

Fikk den til venstre i morges, måtte ta på brillene for trodde jeg så syner. Trodde ikke mine egne øyne, den kom med en gang Og er mer rosa i virkeligheten. Så tok jeg to til og de var blenda. Ble sååå skuffet! :(

Last edited:
Det skjønner jeg godt at du ble, det var dårlig gjort [emoji20] testet idag?

12 dpo og 2 blenda tester idag. Da gir jeg opp, og venter på tanta.

(Har testet positivt 10 og 12 dpo 4 ganger, så tenker løpet er kjørt nå..)

Det skjønner jeg godt at du ble, det var dårlig gjort [emoji20] testet idag?

12 dpo og 2 blenda tester idag. Da gir jeg opp, og venter på tanta.

(Har testet positivt 10 og 12 dpo 4 ganger, så tenker løpet er kjørt nå..)
Neeei :( For noe dritt!!

Ja [emoji20] men skal ikke klage, mange her som har prøvd mye lenger [emoji173]️
Jeg har prøvd en stund selv (11 mnd), men husker at jeg nesten synes det var tyngre med negative tester de første pp enn nå. Nå har det nesten blitt en vane, og har ikke de store forhåpningene lengre. Tenker også at ønsket nok er omtrent like stort hos alle her inne:Heartpink

Jeg har prøvd en stund selv (11 mnd), men husker at jeg nesten synes det var tyngre med negative tester de første pp enn nå. Nå har det nesten blitt en vane, og har ikke de store forhåpningene lengre. Tenker også at ønsket nok er omtrent like stort hos alle her inne:Heartpink

Ja det er faktisk sant. Husker det under prøvingen med førstemann. Gav litt opp etterhvert egentlig..

Ja det er jo nettopp det, ønsket er som regel veldig høyt fra første pp, og har kanskje vært det en tid før man i det hele tatt begynte.

TR kom tidlig her. Hadde EL "normalt" denne mnd, altså en mnd med 28 dager igjen. Men ser tilbake nå at annenhver mnd har vært 28 dager, ellers 33/34 dager. Så da blir neste på 33 dager.

Lykke til alle sammen. :)

Back
Topp