IKM uke 7 <3

Blir så glad for å se at folk blir gravide her inne:) Får høre ofte fra folk rundt meg at man blir ikke gravid når man stresser sånn rundt det, men at det kommer når man minst venter det... Det blir jo motbevist her da, for de fleste her stresser jo ganske mye rundt det!? Jeg klarer i allefall ikke å slappe av:banghead: Tenker å teste imårn, er nok litt tidlig, men klarer ikke vente lengere:oops: Har murringer i magen nå, stikking, oppblåst og ømme pupper, men bruker å ha like tegn før mens. Andre som har tegn? Hva er ett sikkert gravidetegn? :confused013

Det nærmer seg sakte, men sikkert vår uke jenter :-) Og i slutten av uka vil flere her inne sitte med en mini i magen :Heartpink Litt sprøtt å tenke på! Men utrolig koselig :-) Blir spennende å se hvem de heldige er :-)

Blir så glad for å se at folk blir gravide her inne:) Får høre ofte fra folk rundt meg at man blir ikke gravid når man stresser sånn rundt det, men at det kommer når man minst venter det... Det blir jo motbevist her da, for de fleste her stresser jo ganske mye rundt det!? Jeg klarer i allefall ikke å slappe av:banghead: Tenker å teste imårn, er nok litt tidlig, men klarer ikke vente lengere:oops: Har murringer i magen nå, stikking, oppblåst og ømme pupper, men bruker å ha like tegn før mens. Andre som har tegn? Hva er ett sikkert gravidetegn? :confused013
Mange dpo i morgen? :)

Jeg blir sikkert å svi av test i morgen også, syntes jeg kunne skimte noe svakt på testen i dag! Blir skummelt å teste hvis den blir helt blenda :(

Lykke il jenter [emoji16]

Jeg tar en på morsdagen (16 dpo) om tr ikke har dukket opp. Men har 0 håp da, siden 8,10 og 12 dpo testene var negative...

Så spennende!! Masse lykke til :D hvis den er negativ så er det fortsatt mye håp :p
Er 11 dpo i morgen :)
Spennende da! Heldig du som er to dager lenger frem :-) Du må si ifra hvordan det går!! Jeg er 99% sikker på at den blir negativ, men klarer ikke la være å teste ;-)

Lykke il jenter [emoji16]

Jeg tar en på morsdagen (16 dpo) om tr ikke har dukket opp. Men har 0 håp da, siden 8,10 og 12 dpo testene var negative...
Hadde vært morsdagpresangen sin det!! Har sett flere her i det siste som tester sent, så håper du er en av de :-)

Hadde vært morsdagpresangen sin det!! Har sett flere her i det siste som tester sent, så håper du er en av de :-)

Tusen takk, men tviler sterkt på det. 4 tidligere graviditeter, og testet tidlig positivt alle gangene.

Fikk verdens beste morsdagsgave for 3 år siden, og den ligger å sover nå, 2 år og 4 mnd gammel [emoji173]️

8 dpo i dag og svei av en test nå, selv om jeg vet det er altfor tidlig.... hatt masse stikninger i symfysen i natt, og har litt sånn melkesyrefølelse nå.... syns disse dpo-dagene varer i evigheter... men har vel ikke helt trua denne gangen heller.....

7 dpo , klarte ikke la være! Skimter dere noe?:)
fd32c4f0c1dc17d28c2316467b620719.jpg

Jaa disse dpo dagene er lange :(
Fikk du testet i dag? :D såå spent!
Jeg har testet! Og den var negativ som forventet.. Våknet opp til tidenes hovne pupper da! Føles nesten som jeg har tatt silikon ;-) Mye rart i disse syklusene. Hvordan gikk det med deg?:)

Tusen takk, men tviler sterkt på det. 4 tidligere graviditeter, og testet tidlig positivt alle gangene.

Fikk verdens beste morsdagsgave for 3 år siden, og den ligger å sover nå, 2 år og 4 mnd gammel [emoji173]️
Ååå :-) Så heldig du er!

Jeg har testet! Og den var negativ som forventet.. Våknet opp til tidenes hovne pupper da! Føles nesten som jeg har tatt silikon ;-) Mye rart i disse syklusene. Hvordan gikk det med deg?:)
Ja prøver å legge ut bilde nå :) ser noe svakt på testen men er bare 11 dpo da.
Så ingenting når jeg var 9 dpo :p

Back
Topp