IKM uke 7 <3

fbffad9d69fc9c11bf30a5b0976646ac.jpg

Denne tatt i dag. Venter på g testene :) skal de være så sterke 6 dager før ikm?

Var overraskende tungt å titte på sosiale medier i dag! Alle gravidmagene, babyer og småbarn som gratulerer sine flotte mødre. Jeg vil også være mamma :( Når vi begynte prøvingen i fjor var jeg så sikker på at jeg hvertfall skulle være gravid på denne tiden, aller helst allerede hatt babyen her:sorry: Godt denne dagen snart er over, hilsen superegoistiske meg!

Var overraskende tungt å titte på sosiale medier i dag! Alle gravidmagene, babyer og småbarn som gratulerer sine flotte mødre. Jeg vil også være mamma :( Når vi begynte prøvingen i fjor var jeg så sikker på at jeg hvertfall skulle være gravid på denne tiden, aller helst allerede hatt babyen her:sorry: Godt denne dagen snart er over, hilsen superegoistiske meg!

Skjønner deg veldig godt, har selv vært der [emoji20]det blir helt sikkert din tur også [emoji173]️

Jeg sniker litt fra ikm uke 9 [emoji14] forstår deg veldig godt. Jeg blir gal av sosiale medier i dag. Sitter og sutrer litt ekstra i dag fordi på morsdagen/valentinsdagen ifjor ringte legen og fortalte at vi skulle bli foreldre, og det gikk jo ikke etter planen [emoji40] det er litt vondt.

vet ikke helt når el var, men i går begynte det å murre voldsomt i ryggen og magen.. ( går utifra at el var lørdag/søndag forrige uke), og fikk også store mengder utflod i går! ikke så mye i dag forløpig, men murringen er like reell... Stikker og små klør i puppa, og kjenner det i bekkenet... Men for all del, kan godt være kraftig tidlig pms nå spm kroppen er normal igjen :p bestilt tester i dag, s så blir nok testing i uken som kommer uanset ja...
Lykke til ;)

Sniker fra uke 9..

Jeg vet hvordan du har det, føler det helt likt :( Det er tungt. Sender en klem ❤

Du er uten tvil gravid! Og jeg et sikker på at du får positiv digital!! Såååå utrolig fortjent! Ble så glad jeg nå! :D Du får virkelig feire morsdag i morgen med et lite knøtt innabords! :smiley-bounce016
Har selv prøvd 10 pp (11mnd). :rolleyes: Kikka på testen min etter fristen og ser en svaaak strek:eek: Aldri hatt skyggestreker før så dette var nytt. Desperat jakt etter symptomer;) Jeg har også fulgt en gravidchart på tempinga mi de siste dagene og synes den følger overraskende godt.
Tusen takk! :Heartpink Tar en digital på ikm, dvs tirsdag :) Jaa jeg begynner faktisk å tro på det selv!! Føler meg utrolig dårlig form, svimmel og uvel :O Testene var litt sterkere i dag men BT er fortsatt svak synes jeg! de rosa babyplan testene gir mye bedre utslag!
Ser at du har fått negativ test i dag :( Hvilken test bruker du? du er 11 dpo i dag sant? Jeg holder håpet litt oppe for deg jeg, hadde vært koselig om vi hadde havnet på samme termingruppe siden vi har vært så lenge sammen her :) Å du fortjener det virkelig du ogsåå!!! :Heartred:Heartred

Absolutt ikke egoistisk av deg å tenke slik! Har tenkt sånn nesten fra starten av prøvingen. Du har prøvd lenge å det er helt naturlig å føle det sånn :( Sender mange gode varme klemmer :Heartred

Gratulerer! Så kjekt at du endelig fikk babystrek:) velkommen til oktober17 (vi var i samme ikm-gruppe sist).
Tuusen takk skal du ha :Heartred Jaaa jeg vet! :)
Tørr ikke komme helt inn der før jeg tar en digital på tirsdag, men det ser jo litt lovende ut nå da :) hurra!!

Tusen takk! :Heartpink Tar en digital på ikm, dvs tirsdag :) Jaa jeg begynner faktisk å tro på det selv!! Føler meg utrolig dårlig form, svimmel og uvel :O Testene var litt sterkere i dag men BT er fortsatt svak synes jeg! de rosa babyplan testene gir mye bedre utslag!
Ser at du har fått negativ test i dag :( Hvilken test bruker du? du er 11 dpo i dag sant? Jeg holder håpet litt oppe for deg jeg, hadde vært koselig om vi hadde havnet på samme termingruppe siden vi har vært så lenge sammen her :) Å du fortjener det virkelig du ogsåå!!! :Heartred:Heartred
Da blir det full jubel på tirsdag :Heartred Jeg er 10 dpo i dag. Pleier å ha lf på 12 dager, så tanta kommer nok på onsdag. Jeg bruker billigtester sine strimmeltester. Du er søt da, takkfor støtte:happy:

Så godt det er å ha dere jenter:Heartred Takk for støttende og fine ord! Det varmer:Heartred:Heartred

Litt spotting her i dag, så da kommer vel tanta om en dag eller to.. Jeg ringte gyn i stad, han ringer meg opp ila dagen. Jeg var der i november og da sa han jeg skulle prøve pergo om det ikke klaffet til februar. Jeg håper han bare kan lage en resept, at jeg ikke må vente på time. Så kunne jeg kanskje rukket å starte med det neste pp :-) Noen som vet om man må innom eller om de bare skriver en resept når man har vært der på kontroll før?

7/8 dpo i dag tror eg.. Har altid testet positivt tidlig med de andre, også de vi har mistet, så nå venter jeg bare på strimler i posten, så blir det sikkert å teste i måren eller på onsdag :)

Back
Topp