IKM uke 7 <3

Litt spotting her i dag, så da kommer vel tanta om en dag eller to.. Jeg ringte gyn i stad, han ringer meg opp ila dagen. Jeg var der i november og da sa han jeg skulle prøve pergo om det ikke klaffet til februar. Jeg håper han bare kan lage en resept, at jeg ikke må vente på time. Så kunne jeg kanskje rukket å starte med det neste pp :) Noen som vet om man må innom eller om de bare skriver en resept når man har vært der på kontroll før?

For meg var det nok med en telefon:) vi hadde samme avtale som du med oppstart av pergo dersom d ikke klaffet innen den måneden. Håper du får startet opp med en gang :)

For meg var det nok med en telefon:) vi hadde samme avtale som du med oppstart av pergo dersom d ikke klaffet innen den måneden. Håper du får startet opp med en gang :)
Takk for svar! Da håper jeg det holder med en telefon :-) Hvordan har kroppen din reagert på pergo? Fikk du det for å "booste" el? Jeg har jo el av meg selv, men vil få det for å få en bedre og kraftigere el som gyn så fint kalte det :-)

Takk for svar! Da håper jeg det holder med en telefon :) Hvordan har kroppen din reagert på pergo? Fikk du det for å "booste" el? Jeg har jo el av meg selv, men vil få det for å få en bedre og kraftigere el som gyn så fint kalte det :)

Ja det er akkurat det samme med meg, har el og prøvene som er tatt av meg er normale (blodprøver og innvendig ultralyd). Så dette skulle booste el :) har ikke hatt noen store bivirkninger av pergo. Vi bommet nok litt på el første kuren da gubben var bortreist. Hadde deretter pausemåned, og har nå tatt andre kur og er på ca 1-2 dpo :) Tar doble kurer.
Blir spennende hva Gyn sier når du blir tilbakeringt :)

Ja det er akkurat det samme med meg, har el og prøvene som er tatt av meg er normale (blodprøver og innvendig ultralyd). Så dette skulle booste el :) har ikke hatt noen store bivirkninger av pergo. Vi bommet nok litt på el første kuren da gubben var bortreist. Hadde deretter pausemåned, og har nå tatt andre kur og er på ca 1-2 dpo :) Tar doble kurer.
Blir spennende hva Gyn sier når du blir tilbakeringt :)
Da blir det spennende å høre hvordan det går med dere denne pp :-) Håper jeg blir satt rett på kur neste pp som starter om et par dager!

Da blir det spennende å høre hvordan det går med dere denne pp :) Håper jeg blir satt rett på kur neste pp som starter om et par dager!
Takk, ja blir spennende :)
Ja, jeg ringte også Gyn idet jeg begynte å spotte og fikk resept samme dag, hentet tablettene og kunne da begynne på kuren noen dager senere :)

Takk, ja blir spennende :)
Ja, jeg ringte også Gyn idet jeg begynte å spotte og fikk resept samme dag, hentet tablettene og kunne da begynne på kuren noen dager senere :)
Jeg fikk time hos han i morgen:-) Så får jeg begynt raskt! Hurra!!

Negativ om fredagen, ikke orker nå teste da jeg tror tr kommer i morgen! Får heller bli positivt overrasket men jeg tror jo ikke det! Blæ

Negativ om fredagen, ikke orker nå teste da jeg tror tr kommer i morgen! Får heller bli positivt overrasket men jeg tror jo ikke det! Blæ

Ny test, hater at mak ikke kan redigere!

Tok en test idag jeg også, og den ble negativ :( er også 9/10 dpo idag. Selvom jeg har mange tegn..føler selv at jeg er gravid. Så blir spennede å se fremover :) selvom jeg mistet håpet litt

Ja kjenner jeg og mistet håpet litt. Men hadde ikke forventet noe denne gangen. Siden han kom hjem samme dag jeg hadde eggløsning og første pp. Men får ta ny å se. Er noen dager til ikm ennå :) krysser fingrene for deg :)

Nå er "vår" uke startet. Hvilke symptomer har dere?
Jeg har symptomer som veldig hodepine, en god del utflod, og har en rar følelse i kroppen som ikke kan beskrives. Hadde samme symptomer sist, men mistet. Har en god følelse denne mnd ♡ selvom jeg mistet den litt med negativ test idag.

Jeg har symptomer som veldig hodepine, en god del utflod, og har en rar følelse i kroppen som ikke kan beskrives. Hadde samme symptomer sist, men mistet. Har en god følelse denne mnd ♡ selvom jeg mistet den litt med negativ test idag.

Så spennende!! Håper det blir mange positive tester :)

Back
Topp