IKM uke 7 <3

Hei alle andre prøvere med IKM denne uka! Håper dere får mange positive tester

Jeg er helt ny her inne på forumet, men dette er vår PP5 etter pilleslutt med IKM 18. feb. Har hatt ganske regelmessige sykluser, med gode tegn på EL de siste PP'ene (litt slim og lette "smerter"). Denne PP'en hadde jeg godt med slim, men ingen smerter rundt EL. Håper likevel egget slapp og at svømmerne tok godt imot det. I går og i dag har jeg hatt lette mensmurringer og jeg innbiller meg at urinen har blitt mer konsentrert i det siste? Håper håper at dette er tegn, men har samtidig ingen antydning til ømme bryster som jeg har hatt de andre PP'ene. Hmm... Ikke godt å bli klok på dette her hehe

Da er jeg ferdig hos gyn, tok innvendig ul for å sjekke at alt var fint! Ingen cyster så det er bra :) Blir nå satt på pergo med ny ul og blodprøve 7.mars for å se at kroppen virker bra på dosen. Skal ta dobbelkur fra cd5. Fikk også henvisning til riksen så min kjære skal levere sædprøve. Deilig at det endelig skjer noe hvertfall :) Så håper jeg bare at dette går veien snart!
Er vel ingen tvil kjære deg :) Kos deg med graviditeten!
Tusen takk :Heartred Dette føles veldig merkelig!! :P

Åh så fint at han tok tak i det så fort ! Nå måå det bli spire på dere også :D :Heartpink

Hehe. Nei er ikke lett å vente. Men stoler uansett ikke på cb pluss.
c03818793055791154e3a47ea0a5728a.jpg

Her er de jeg tok i går og i dag. Den nederste er fra i dag. Syns plussen er litt sterkere i dag enn i går. Beklager alt støvet. [emoji54]

4ec465fe88d5b56ad10832d9c0a95570.jpg

Her tok jeg de utav. Men ser ikke så godt på bildet
Ser en ganske tydelig strek! Men anbefaler deg å heller kjøpe A1 test da det nesten alltid er skygge på CB. Alltid skygge på boots sin test også :wtf:

Håper dette er en spire-strek da :smiley-angelic001 :love017

Flere som sitter med unormalt høye forventninger til denne pp?? Fallhøyden er rimelig stor merker jeg ! dag 2 med ekstremt lite søvn!! Kroppen finner ikke roen. Og har kun hatt det slik i perioder 1 gang før, og det var når jeg gikk med sistemann! Det er jo selvsagt mulig det er andre faktorer, men vil iikke se det helt enda :p har mye luft i magen, uten at jeg kan skylde på maten, og fått ligamentstrekk 1 gang per de 2 siste nettene.. MEN det har jeg også erfart utenom graviditet da, nå når jeg gikk med rester... hmmmm.... dette er ikke bra for en sart sjel å gå å tenke på.....

Startet med 29 dager syklus etter pilleslutt, men gikk tre dager over sist pp.
Ser ut til at det blir samme runde nå også, to dager over og ingen tegn til tr :grumpy:

Er ekstremt trøtt og føler meg ikke uthvilt på noen måte. Pleier å slite med pms i uka før, men aldri vært så ille. Håper tanta kommer så jeg kan få energien og livet mitt tilbake :arghh:

Selv om vi nå er i PP5 synes jeg ingen av syklusene har vært like, det eneste som stemmer er antall dager, når TR kommer og hvor lenge det varer. Ellers varierer det med utflod, bryster, murringer og lignende. Noen som har det på samme viset? :)Denne mnd. har det gått i mye utflod siden EL, hååper det er et tegn :confused004

Flere som sitter med unormalt høye forventninger til denne pp?? Fallhøyden er rimelig stor merker jeg ! dag 2 med ekstremt lite søvn!! Kroppen finner ikke roen. Og har kun hatt det slik i perioder 1 gang før, og det var når jeg gikk med sistemann! Det er jo selvsagt mulig det er andre faktorer, men vil iikke se det helt enda :p har mye luft i magen, uten at jeg kan skylde på maten, og fått ligamentstrekk 1 gang per de 2 siste nettene.. MEN det har jeg også erfart utenom graviditet da, nå når jeg gikk med rester... hmmmm.... dette er ikke bra for en sart sjel å gå å tenke på.....

Kjenner meg igjen. Selv om sjansen for positiv test er liten. Har ikke sovet skikkelig på snart 2 uker. Hadde det slik i forrige sv.skap men husker ikke om det var slik helt fra begynnelsen eller om det ble slik etter hvert.

Vondt i rygg/bekken, men trodde det kom fra en urinveisinfeksjon. Var til legen men ikke fått noe svar, så går ut fra at dyrking har vist ingen infeksjon. [emoji848]

Kjenner meg igjen. Selv om sjansen for positiv test er liten. Har ikke sovet skikkelig på snart 2 uker. Hadde det slik i forrige sv.skap men husker ikke om det var slik helt fra begynnelsen eller om det ble slik etter hvert.

Vondt i rygg/bekken, men trodde det kom fra en urinveisinfeksjon. Var til legen men ikke fått noe svar, så går ut fra at dyrking har vist ingen infeksjon. [emoji848]
Utrolig fortvilende å ikke vite :p jeg tok test i dag, såg ikke noe med en gang. Men ser en suuuuper svak strek når den tørket. Men den er nesten ikke eksisterende. Men den er der :p husker det skjedde med nr 2 og. At første streken kom etter gyldig tid. Men så ble det sterkere de neste dagene. Så vil absolutt tro at dette går veien. Håper det.

Utrolig fortvilende å ikke vite :p jeg tok test i dag, såg ikke noe med en gang. Men ser en suuuuper svak strek når den tørket. Men den er nesten ikke eksisterende. Men den er der :p husker det skjedde med nr 2 og. At første streken kom etter gyldig tid. Men så ble det sterkere de neste dagene. Så vil absolutt tro at dette går veien. Håper det.

Krysser fingrene for deg. Jeg tok en som ble blenda i dag[emoji17]

Krysser fingrene for deg. Jeg tok en som ble blenda i dag[emoji17]
Huff. Er vanskelig denne testingen! Jeg hadde ikke eggløsning før lørdagen tidligst! Så er enda tidlig for meg. Vet du ganske sikkert når du hadde eller?

Oppblåst følelse i "lille-magen", litt stikninger og murringer. Håper på en liten spire, men venter mest på TR. Har ikke heeelt troen.

Fortsatt ikke TR,2 dager over. Slitsomt m litt varierende syklus! Negativ test i går så tror ikke der er noe klaff

12 dpo og alle symptomer forsvant plutselig. Og nå spotter jeg... regner med det er tr som kommer tidlig....:grumpy: skjønner ikke denna kroppen, syklusen blir kortere for hver PP nå jo.... :confused:

Selv om vi nå er i PP5 synes jeg ingen av syklusene har vært like, det eneste som stemmer er antall dager, når TR kommer og hvor lenge det varer. Ellers varierer det med utflod, bryster, murringer og lignende. Noen som har det på samme viset? :)Denne mnd. har det gått i mye utflod siden EL, hååper det er et tegn :confused004
Ja, synes der er noe nytt hver pp ;)

Kan settes opp på tr. Pp 13 og ny runde med letrozol/ femar neste :-)

Gratulerer til alle som blir gravide og lykke til neste pp til oss andre <3

Huff. Er vanskelig denne testingen! Jeg hadde ikke eggløsning før lørdagen tidligst! Så er enda tidlig for meg. Vet du ganske sikkert når du hadde eller?

Har ikke testet, men tror det var lørdag, så litt tidlig for meg også

Forvirret her selv. To første syklus var på 29 dager, forrige var på 33, med spotting i tre dager.
Nå er det null spotting, bare murringer. I morgen er jeg på dag 33, så hvis syklusen er som sist skal TR dukke opp i natt.
Har ikke orket å teste for å unngå å bli skuffet igjen..

Back
Topp