IKM uke 7 <3

I dag kom tr! Nå er jeg klar for å begynne med pergo :-) Håper det setter fart på sakene!

Blir sprø ,fortsatt ikke tr....dag 32,sist var den 27, forrige der igjen 32,og forrige der igjen 29 og før det 28. Ikke gidde tatt ny gv test for tror tr er nok bare treg,CD 18. Kan el være like kluss med tro? Har jo aldrig tester fra cd1 til tr.

En ting er i alle fall sikkert, lutealfasen er lik (+- 1-2 dag(er)), så med uregelmessige sykluser så er det el-tidspunktet som forandrer seg. Men sykluser fra 27-32 dager er ikke så veeeldig uregelmessig syns jeg da [emoji846]

Fikk positiv test idag! Helt sykt..Håper den virkelig klorer seg fast denne gangen [emoji173] er 12 dpo idag!

Gratulerer så masse :) min var negativ nå nettopp. Men passer veldig fint. Siden jeg skal inn på mr i begynnelsen av mars. Så passer bedre om den sitter nedte pp. Håper spiren holder seg der inne i alle 9 månedene :)

Gratulerer så masse :) min var negativ nå nettopp. Men passer veldig fint. Siden jeg skal inn på mr i begynnelsen av mars. Så passer bedre om den sitter nedte pp. Håper spiren holder seg der inne i alle 9 månedene :)
Tusen takk :D
Åh, jeg skjønner..Håper du får en positiv neste pp. Krysser alle fingre og tær for deg :)

En ting er i alle fall sikkert, lutealfasen er lik (+- 1-2 dag(er)), så med uregelmessige sykluser så er det el-tidspunktet som forandrer seg. Men sykluser fra 27-32 dager er ikke så veeeldig uregelmessig syns jeg da [emoji846]

Takk det hjelp litt og høre :) Fortsatt litt nytt dette her! El her er rundt CD 12-13 har jeg funnet ut. Blir så utålmodig! Litt lyst å vente til april om det ikke klaffer nå!

Takk det hjelp litt og høre :) Fortsatt litt nytt dette her! El her er rundt CD 12-13 har jeg funnet ut. Blir så utålmodig! Litt lyst å vente til april om det ikke klaffer nå!
Det skjønner jeg kjempe godt :) spent på å høre hva som skjer :) husk at testen kan fortsatt bli positiv helt til mensen kommer :)

Det skjønner jeg kjempe godt :) spent på å høre hva som skjer :) husk at testen kan fortsatt bli positiv helt til mensen kommer :)

Sikker på det? Jeg er jo på CD 18/19 nå? Kan det faktisk skje? Men syns jo det er litt rart, har aldri hatt lenger en 32....utenom rett etter pilleslutt i sommer(2 tr etter pilleslutt kom på deg 44) men det blir jo noe helt annet da!

Er det 18/19 dager siden siste dag i mens eller dagen fra og med første dag du hadde sist mens? Bare så jeg forstår det riktig [emoji5]

Er det 18/19 dager siden siste dag i mens eller dagen fra og med første dag du hadde sist mens? Bare så jeg forstår det riktig [emoji5]

18/19 dager siden el, pleier ha det på CD 12/13. Syklusdag 32 i dag.

Åja, jeg som har misforstått litt :/ Hmm...har ført om folk som har gått lang tid over før de har fått positiv test. Men har du noen tegn på graviditet?

Ikke som jeg har tenkt så over ,men vært veldig opptatt med jobb og nytt hus for tiden. Litt humørsvingninger siste dagene. Hatt litt såre nipler men det trenger jo ikke være noe. Spotting om lørdagen. Kjent litt stikking der nede i dag. Ingen murringer. Kjenne det foreløpig ikke i magen som jeg pleier rett før tr. Å når tr kommer pleier jeg alltid få veldig menssmerter! Kjenner ingenting nå!

Back
Topp