IKM uke 7 <3

Ikke som jeg har tenkt så over ,men vært veldig opptatt med jobb og nytt hus for tiden. Litt humørsvingninger siste dagene. Hatt litt såre nipler men det trenger jo ikke være noe. Spotting om lørdagen. Kjent litt stikking der nede i dag. Ingen murringer. Kjenne det foreløpig ikke i magen som jeg pleier rett før tr. Å når tr kommer pleier jeg alltid få veldig menssmerter! Kjenner ingenting nå!
Ikke lett å forstå seg på kroppen dessverre :( Men kan jo hende at du er litt indre stressa ettersom du nettopp har flytta..Å da utsetter jo kroppen mens og sånt. Ikke godt å si :/

Fikk disse i dag. Pga senere el så er ikm ila helgen/mandag. Men mistet helt troen nå. Sikkert vært en kjemisk som har gitt så sykt klare symptomer. Hatt litt lyserosa utflod på papiret ved do besøk i dag,så tr er nok på vei likevel :(

Vedlegg

• Instasize_0217085115.jpg
    Instasize_0217085115.jpg
    616,5 KB · Visninger: 123
Fikk disse i dag. Pga senere el så er ikm ila helgen/mandag. Men mistet helt troen nå. Sikkert vært en kjemisk som har gitt så sykt klare symptomer. Hatt litt lyserosa utflod på papiret ved do besøk i dag,så tr er nok på vei likevel :(

Ååh så kjedelig :/ Har ikke turt å teste selv. Er på CD 33, fikk tr denne dagen sist pp..
Så venter i stillhet, orker ikke å bli skuffa :wideyed:

Huff, en noe deprimerende uke dette her [emoji20] får virkelig håpe vi alle kicker ass i mars isteden! [emoji3][emoji1360]
Ja, her var det lite positive tester å se, vi får gå for en rekorduke i mars i stedet :-)

Dag 33 og fortsatt ingen tr.....og negativ test. Weard

Hei jeg har ikm i dag. Men fikk negativ test på torsdag. Er det mange som opplever posetiv test etter forventet mens men har fått negativ rett før forventet menstruasjon? Blir gal av alle symptomer man tror man kjenner.

Hei jeg har ikm i dag. Men fikk negativ test på torsdag. Er det mange som opplever posetiv test etter forventet mens men har fått negativ rett før forventet menstruasjon? Blir gal av alle symptomer man tror man kjenner.

Jeg er som deg og blir helt tullete av alle symptomene jeg tror jeg kjenner. Stikninger, oppblåst, strekkfølelse i lyskeområdet og EKSTREMT sensitive og såre brystknopper. Jeg har testet meg i dag, i går og torsdag, IKM er i morgen. Foreløpig blendahvitt.
Aldri opplevd såre og vonde brystknopper før, og innbiller meg at areola og selve knoppen ser større ut.
Angrer veldig på at jeg har testet meg allerede, for disse symptomene jeg har trodd at jeg har, har jeg giret meg sånn opp på, at jeg blir så gruelig skuffet når g.testene er negative..
Skulle på en måte ønske at TR bare kunne komme slik at jeg slipper denne ventingen..

Jeg er som deg og blir helt tullete av alle symptomene jeg tror jeg kjenner. Stikninger, oppblåst, strekkfølelse i lyskeområdet og EKSTREMT sensitive og såre brystknopper. Jeg har testet meg i dag, i går og torsdag, IKM er i morgen. Foreløpig blendahvitt.
Aldri opplevd såre og vonde brystknopper før, og innbiller meg at areola og selve knoppen ser større ut.
Angrer veldig på at jeg har testet meg allerede, for disse symptomene jeg har trodd at jeg har, har jeg giret meg sånn opp på, at jeg blir så gruelig skuffet når g.testene er negative..
Skulle på en måte ønske at TR bare kunne komme slik at jeg slipper denne ventingen..
Ja er så slitsomt. Hadde vonde hovene pupper hele uka men ikke i dag. Og stikk å strekk i livmora men ikke tegn på mensen for det. Fikk positive tester 1 dag før forventet menstruasjon de andre gangene jeg har vært gravid. Blir så irritert på meg selv når jeg kaster bort en test på "tull" da den blir negativ vær gang. Hehe

Back
Topp