IKM uke 7 <3

Nå er "vår" uke startet. Hvilke symptomer har dere?
Jeg har hatt trua siden lørdag. Har tidligere bare hatt en følelse da jeg kjenner kroppen relativt bra etterhert, men ble sykt usikker når jeg våknet.. Har visst mista trua over natten :( kjør tidvis i brustene, hatt mye murringer framme og bak siden lørdag ( 1 uke etter el), hatt ligament strekk et par ganger, men det har jeg hatt utenom graviditet før også. Alt kan sikkert ha med TR å gjøre også!

Vet godt hvordan eet der er, men håpet er ikke ute enda ;)
Nei heldigvis! Kom hjem fra jobb nå, har sittet og kjent på stikninger og ubehag i hele natt... og puppa mine har aldri vært så vonde noengang.... tror de eksploderer snart:eek: og det brenner :wideyed: men negativ MakeSureTest nå og... blir jo ikke morgenurin for min del som har vært oppe hele natta men.....

Da blir det full jubel på tirsdag :Heartred Jeg er 10 dpo i dag. Pleier å ha lf på 12 dager, så tanta kommer nok på onsdag. Jeg bruker billigtester sine strimmeltester. Du er søt da, takkfor støtte:happy:
Ser at du får litt hjelp fra gyn neste pp! Så herlig å høre! Satser på at pergo er midt i blinken for dere og at spiren sitter raskt:Heartred

Tror jeg kan settes opp på gravid nå :love017

Vedlegg

• 1487070608561.jpg
    1487070608561.jpg
    797 KB · Visninger: 142
Ser at du får litt hjelp fra gyn neste pp! Så herlig å høre! Satser på at pergo er midt i blinken for dere og at spiren sitter raskt:Heartred
Ja, sitter på legekontoret og venter på time hos gyn nå:-) Han er super da! Ringte i går, fikk time i dag. Da kan jeg begynne på neste pp allerede :-) Spent på om det er slik at apotekene begynner å gå tomme for pergo, eller om de fortsatt har på lager.

Da er jeg ferdig hos gyn, tok innvendig ul for å sjekke at alt var fint! Ingen cyster så det er bra :-) Blir nå satt på pergo med ny ul og blodprøve 7.mars for å se at kroppen virker bra på dosen. Skal ta dobbelkur fra cd5. Fikk også henvisning til riksen så min kjære skal levere sædprøve. Deilig at det endelig skjer noe hvertfall :-) Så håper jeg bare at dette går veien snart!

Men er det fortidlig ennå? Er 10 dpo i dag. Tok en clearblue i går og i dag. Men de kommer det alltid skygge på. Men skyggen i dag kom fortere og pitte litt sterkere enn den i går. Men ikke mye

Men er det fortidlig ennå? Er 10 dpo i dag. Tok en clearblue i går og i dag. Men de kommer det alltid skygge på. Men skyggen i dag kom fortere og pitte litt sterkere enn den i går. Men ikke mye
De sier at det er for tidlig, og at man skal egentlig ikke teste før 14-15dpo. Men ikke lett å vente så lenge. Selv har jeg fått negativ 8 dpo og svak positiv 13dpo tidligere, men mistet. Er selv 10dpo idag.

De sier at det er for tidlig, og at man skal egentlig ikke teste før 14-15dpo. Men ikke lett å vente så lenge. Selv har jeg fått negativ 8 dpo og svak positiv 13dpo tidligere, men mistet. Er selv 10dpo idag.

Hehe. Nei er ikke lett å vente. Men stoler uansett ikke på cb pluss.
c03818793055791154e3a47ea0a5728a.jpg

Her er de jeg tok i går og i dag. Den nederste er fra i dag. Syns plussen er litt sterkere i dag enn i går. Beklager alt støvet. [emoji54]

4ec465fe88d5b56ad10832d9c0a95570.jpg

Her tok jeg de utav. Men ser ikke så godt på bildet

Hehe. Nei er ikke lett å vente. Men stoler uansett ikke på cb pluss.
c03818793055791154e3a47ea0a5728a.jpg

Her er de jeg tok i går og i dag. Den nederste er fra i dag. Syns plussen er litt sterkere i dag enn i går. Beklager alt støvet. [emoji54]
Hmm..Har aldri fått skyggestrek på CB pluss, så tør ikke helt å uttale meg om det. Men synes den du har hatt idag er sterkere enn den fra i går ja. Håper den utvikler seg til en sterkere babystrek [emoji7]

Hmm..Har aldri fått skyggestrek på CB pluss, så tør ikke helt å uttale meg om det. Men synes den du har hatt idag er sterkere enn den fra i går ja. Håper den utvikler seg til en sterkere babystrek [emoji7]

Takk for det :) har fått en del skygger på den. Men de har kommet etter tiden. Den i dag kom før tiden var gått ut. Får håpe den blir sterkere etter hvert. Eller mensen kommer fort. Så er vi klar for neste pp.

Ikm i dag, ingen Tr og negativ test! Så antar det bare er forsinket.

Back
Topp