Har helt glemt å skrive her, men jeg er altså GRAVID 5+1 i dag! Jippi
Gratulere så mye
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer!Har helt glemt å skrive her, men jeg er altså GRAVID 5+1 i dag! Jippi
Gratulerer :-DHar helt glemt å skrive her, men jeg er altså GRAVID 5+1 i dag! Jippi
Tok du test?Hmm. Men så tidlig? 20 dpo i dag.
Nei, fikk TR 24 DPO Så denne pp prøver vi ikke aktivt, skal kanskje prøve meg på temping neste pp.Tok du test?
Åå... jeg som hadde sånn troa på deg:-/Nei, fikk TR 24 DPO Så denne pp prøver vi ikke aktivt, skal kanskje prøve meg på temping neste pp.
Åå takk var veldig ivrig selv og på en symptomjakt som ikke lignet grisen men det var derfor litt deilig å få TR, da fikk jeg summet meg litt og satt beina tilbake på jorden.Åå... jeg som hadde sånn troa på deg:-/
Jeg måler ikke samme tidspunkt. Har lært meg å kjenne kroppen så godt nå at jeg vet hva temp jeg har før og etter el. Det skiller så mye i temp at jeg kan til og med merke det på tempen jeg tar om kveldenÅå takk var veldig ivrig selv og på en symptomjakt som ikke lignet grisen men det var derfor litt deilig å få TR, da fikk jeg summet meg litt og satt beina tilbake på jorden.
Gruer meg litt til temping, er litt redd jeg ikke får det til pga. turnus. Jobber dag, kveld og natt? Så det blir vanskelig å få det til på samme tidspunkt.