Sølvstjerne
Glad i forumet
IKM 18 februar. 3 PP etter dødfødsel i oktober -16. Mistet et par dager over termin, så nå håper jeg så indelig det er vår tur!
Så trist å høre <3 Krysser fingrene for dere!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
IKM 18 februar. 3 PP etter dødfødsel i oktober -16. Mistet et par dager over termin, så nå håper jeg så indelig det er vår tur!
Hei jenter. Jeg hopper inn her Var egentlig i uke 8, men fikk positiv overraskelse med positiv el test på cd 14! Hadde veldig el smerter i går og tempen steg i dag! Godt å bli litt positivt overrasket med tidligere el
Jeg er i pp 10 (11mnd). Vi prøver på barn nr 1 og denne pp er ikm 15. feb.
Lykke til alle sammen!
Takk for det Det håper virkelig jeg også! Har som vanlig ikke troa da Klaffer det ikke denne pp så skal vi få hjelp av gynekologen! Så håper det uansett nærmer seg klaff.Så bra du tester da så du var forberedt! Kjekt når el kommer tidligere masse lykke til. Håper det klaffer nå. Dere har jo prøvd lenge...
Det er visst litt forskjellig. Noen får smerter før, noen under og andre etter el. Jeg har under el (veldig i går!!). Lettest å finne ut når du kan notere smertene ift el tester og når temperaturen stigerIkm torsdag 16/2
Tror jeg iallefall. Har skikkelige el smerter på høyre side nå. Noen som vet om egget har sluppet eller om det er like før når man har el smerter?
Aksjer ble lagt inn mandag og sent i går
Det er visst litt forskjellig. Noen får smerter før, noen under og andre etter el. Jeg har under el (veldig i går!!). Lettest å finne ut når du kan notere smertene ift el tester og når temperaturen stiger
Nei så kjedeligJeg kan settes på TR allerede. Syklus heelt på villspor.
Lykke til alle sammen
Lykke tilSlenger meg med her jeg litt usikker på når jeg skal ha tr. Men siden jeg vet el er nå. Så kommer jeg frem til 19.02.
Ikm 19.02. Pp1 dette blir nr 4 i rekken
Ja det er så spennende med testinga at man ikke klarer å la vær Kjedelig å bli skuffet, men du får prøve igjen om noen dager Hvordan tester bruker du? Sensitive?Idag røk første testen i denne omgang, 8 dpo, og blenda (selvfølgelig)
Da er det bare å la kroppen gjøre jobben og vite sånn ca når el er etter symptomerOrker ikke styre med el tester blir bare stressa av det. Har prøvd det å temping ved tidligere prøvinger. Jeg jobber turnus så temping er uansett ikke enkelt å få til riktig. Så det orker jeg heller ikke
Ja det er så spennende med testinga at man ikke klarer å la vær Kjedelig å bli skuffet, men du får prøve igjen om noen dager Hvordan tester bruker du? Sensitive?