IKM uke 7 <3

Dere som har brukt el tester før. Jeg vet at de ikke er positive, men ser de ut som de er på vei til å bli det? :)

Vedlegg

• IMG_9112.JPG
    IMG_9112.JPG
    893,4 KB · Visninger: 90
Dere som har brukt el tester før. Jeg vet at de ikke er positive, men ser de ut som de er på vei til å bli det? :)

Kan se sånn ut :) Men det svinger veldig. Leste mye om EL strimler i går, for var nysgjerrig på når det optimale er å teste. Fagpersoner sier: Ikke noe vits å teste med morgenurin, dette kan gi falsk positive EL tester da man samler opp mye LH i løpet av natta. Ikke ta på kveld for da kan du få falsk negativ - du får ikke positive tester selv om EL testen skulle vært det, mtp konsentrasjon i urin. Men det optimale er å teste mellom 11-15, med urin som har vært minst 4 timer i blæra, ikke drikk noe i to timer før.

Så jeg har gjort det feil :p Har satt igang monitoren igjen men siden det er første mnd med den så bruker jeg strimler i tillegg. Min har vært høy i en uke nå, men ingen veldig postitive strimler enda :)

Kan se sånn ut :) Men det svinger veldig. Leste mye om EL strimler i går, for var nysgjerrig på når det optimale er å teste. Fagpersoner sier: Ikke noe vits å teste med morgenurin, dette kan gi falsk positive EL tester da man samler opp mye LH i løpet av natta. Ikke ta på kveld for da kan du få falsk negativ - du får ikke positive tester selv om EL testen skulle vært det, mtp konsentrasjon i urin. Men det optimale er å teste mellom 11-15, med urin som har vært minst 4 timer i blæra, ikke drikk noe i to timer før.

Så jeg har gjort det feil :p Har satt igang monitoren igjen men siden det er første mnd med den så bruker jeg strimler i tillegg. Min har vært høy i en uke nå, men ingen veldig postitive strimler enda :)

Hmm. Har ikke mulighet for å klare det. Har verdens minste blære. Eneste gangen i døgnet jeg ikke har vært på do på 4 timer er om morgenen. [emoji13]

Hmm. Har ikke mulighet for å klare det. Har verdens minste blære. Eneste gangen i døgnet jeg ikke har vært på do på 4 timer er om morgenen. [emoji13]

Ja, jeg tisser heleee tiden så har ikke klart det jeg heller. Så får bare stole på monitoren og ha sex annenhver dag i perioden jeg får høy der. Tisser sikkert 20 ganger om dagen, helt sykt irriterende :p

Har influensa så her hopper og spretter tempen litt.. men tror jeg har el i morgen eller noe. Ut i fra symptomer. Gidder ikke teste siden mannen er borte likevel.
Men. La inn aksjer i helga, så får håpe det holder ;-p

Tror ikke det med å holde seg så lenge er så nøye. Jeg har fått positiv etter å ha glemt å teste når jeg gikk på do, så vente kanskje en halvtime, så presse ut noen dråper til som jeg brukte.

ImageUploadedByBV Forum1485853076.831608.jpg

Her er mine EL tester sålangt denne syklusen, blir spennende å se om den blir negativ igjen i ettermiddag eller kveld :) forrige syklus var den bare positiv en dag :)

Hvor tidlig tenker dere teste før Ikm?

Dere er heldige. Jeg er så redd for jeg ikke har el siden jeg ammer. Det er urettferdig å få mensen tidlig tilbake uten eggløsning. Håper den bare er veldig forsen.

IKM 18 februar. 3 PP etter dødfødsel i oktober -16. Mistet et par dager over termin, så nå håper jeg så indelig det er vår tur!

Back
Topp