2høstskatter
Flørter med forumet
Jeg har ennå ikke fått positiv el test. Men de begynner å bli litt sterkere. Håper jeg får positivt snart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvordan går det? EL snart damer? Bare et par uker igjen til to streker nå, vi skal nemlig inn på oktober alle sammen. Det har jeg bestemt
VelkommenIkm 14/02, PP 4 [emoji4] slenger meg på her om det er greit [emoji4] godt å følge andre i samme situasjon. Denne prøvinga og ventinga er igrunn litt slitsom. Men det er gull i enden [emoji4]
Dere som har brukt el tester før. Jeg vet at de ikke er positive, men ser de ut som de er på vei til å bli det?
Kan se sånn ut Men det svinger veldig. Leste mye om EL strimler i går, for var nysgjerrig på når det optimale er å teste. Fagpersoner sier: Ikke noe vits å teste med morgenurin, dette kan gi falsk positive EL tester da man samler opp mye LH i løpet av natta. Ikke ta på kveld for da kan du få falsk negativ - du får ikke positive tester selv om EL testen skulle vært det, mtp konsentrasjon i urin. Men det optimale er å teste mellom 11-15, med urin som har vært minst 4 timer i blæra, ikke drikk noe i to timer før.
Så jeg har gjort det feil Har satt igang monitoren igjen men siden det er første mnd med den så bruker jeg strimler i tillegg. Min har vært høy i en uke nå, men ingen veldig postitive strimler enda
Hmm. Har ikke mulighet for å klare det. Har verdens minste blære. Eneste gangen i døgnet jeg ikke har vært på do på 4 timer er om morgenen. [emoji13]
Hei! Ny her inne, har fulgt prøverne en liten stund, lært masse av dere IKM 18.02. PP.4, etter en ma i uke 13.
Jeg kommer til å begynne 8 dpo. Men jeg har ikke fått el enda