~IKM UKE 6~

Ææææ, i morgen skal spiralen ut, og vi prøver på ordentlig! Så spennende og så skummelt på en gang, nå er vi snart igang! :D
Spennende! Vi skal også prøve på ordentlig denne pp.er så spent. Prøver å tenke realistisk og vet at spiren sikkert ikke sitter første gang, men likevel så svirrer tankene så veldig. Både min og hans familie viser seg og være svært fruktbare så ifht gener burde de ikke være noe problem, men jeg vet jo ikke om jeg kan få barn en gang for man må jo prøve for å finne det ut.. Er også redd for at jeg tenker så mye på å bli gravid at jeg ikke blir det. Noen som har tanker om akkurat dette? Mange sier jo at man må prøve å ikke tenke på det for å bli gravid, men det er jammen meg lettere sagt enn gjort.? :-P

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Spennende! Vi skal også prøve på ordentlig denne pp.er så spent. Prøver å tenke realistisk og vet at spiren sikkert ikke sitter første gang, men likevel så svirrer tankene så veldig. Både min og hans familie viser seg og være svært fruktbare så ifht gener burde de ikke være noe problem, men jeg vet jo ikke om jeg kan få barn en gang for man må jo prøve for å finne det ut.. Er også redd for at jeg tenker så mye på å bli gravid at jeg ikke blir det. Noen som har tanker om akkurat dette? Mange sier jo at man må prøve å ikke tenke på det for å bli gravid, men det er jammen meg lettere sagt enn gjort.? :-P

Har hørt det samme jeg også, at om man stresser mye med det og tenker mye på det, så kan det gjøre at det tar lenger tid. De fleste har vel hørt den klassiske greia med et par som prøvde i flere år, adopterte, og så ble gravide, siden de ikke stresset med det på samme måte lenger. Om det er riktig så "enkelt" vet jeg ikke, men det kan jo også være noe med det.

Jeg er tydeligvis veldig fruktbar. Fikk sønnen min mens jeg gikk på p-piller (en kveld med alkohol og dårlig form så jeg kastet opp pilla, sååå romantisk ;) ), og ble også gravid for noen måneder siden med kobberspiralen. Er så redd for at det skal bli vanskeligere av en eller annen grunn nå, fordi vi faktisk går inn for å prøve.

Har hørt det samme jeg også, at om man stresser mye med det og tenker mye på det, så kan det gjøre at det tar lenger tid. De fleste har vel hørt den klassiske greia med et par som prøvde i flere år, adopterte, og så ble gravide, siden de ikke stresset med det på samme måte lenger. Om det er riktig så "enkelt" vet jeg ikke, men det kan jo også være noe med det.

Jeg er tydeligvis veldig fruktbar. Fikk sønnen min mens jeg gikk på p-piller (en kveld med alkohol og dårlig form så jeg kastet opp pilla, sååå romantisk ;) ), og ble også gravid for noen måneder siden med kobberspiralen. Er så redd for at det skal bli vanskeligere av en eller annen grunn nå, fordi vi faktisk går inn for å prøve.
Jammen meg en spennende periode av livet. :) wiiiiiiii!!!!(måtte bare få ut litt.)

Da melder jeg meg på her, jeg også :) Foreløpig ikm er 6. februar, pp 21, oppstart IVF jan/feb 2014.

El tester mottatt.. Begynner å teste i morgen :D Aksjer er lagt inn i dag .. Håper det klaffer for oss alle denne mnd!! :D

Sent from my iPad using BV Forum

3 dager til jeg starter EL-testinga :-)
Blir spennende nå :-)
Har gått ned i vekt + fått et superstabilt blodsukker, så alt ligger til rette for en liten spire :-)
Tenker det blir sex annenhver dag nå fremover :-)

Lykke til med EL alle sammen :-)
Nå skal vi fylle oktober :-)

3 dager til jeg starter EL-testinga :-)
Blir spennende nå :-)
Har gått ned i vekt + fått et superstabilt blodsukker, så alt ligger til rette for en liten spire :-)
Tenker det blir sex annenhver dag nå fremover :-)

Lykke til med EL alle sammen :-)
Nå skal vi fylle oktober :-)
Blodsukker? Har du diabetes? :)

Ja nå nærmer det seg virkelig for oss :) Er endelig inni i den 'fruktbare perioden' så nå er det bare å få lagt inn så mange aksjer som mulig fremover ;) Startet med i går, så nå skal det minst bli annenhver dag med sengekos for vår del fremover en stund :p

Da reiser TR snart, sånn at en kan snart begynne å ta el tester og prøve igjen, lykke til alle sammen , ! ;)

17 her :) etter mye arbeid har jeg endelig fått hba1c ned på et akseptabelt nivå for et svangerskap :-)

Målte hba1c på fredag. Da viste det 5,1 :-)
Flink du er da :-) jeg ligger på 7,0 så skal enda litt lengre ned, men har gått fra 8,4 til 7 på 3 uker så de mente det var grunn til å tro at jeg har et lavere gjennomsnitt enn hba1c viser :)

Flink du er da :-) jeg ligger på 7,0 så skal enda litt lengre ned, men har gått fra 8,4 til 7 på 3 uker så de mente det var grunn til å tro at jeg har et lavere gjennomsnitt enn hba1c viser :)

Jeg gikk fra 7,9 til 9. Men da hadde insulinen min vært fryst, så hadde ikke virkning av den.
Så nå er jeg superfornøyd med at jeg har fått hba1c så lavt.
Men er blitt ganske nazi ang hva jeg spiser :-)

Back
Topp