~IKM UKE 6~

Flere som har mye utflod dagene før EL? Etter tidligere sykluser, så er EL om en uke.
I dag startet det med masse melkeaktig utflod. Sorry detaljer, men tidvis føles det som det renner ut.
Så i morgen starter testinga.
Jeg får alltid mer utflod i dagene før el, men den er mer gjennomsiktig enn melkeaktig. :)
God lørdag alle sammen! :)

Jeg får alltid mer utflod i dagene før el, men den er mer gjennomsiktig enn melkeaktig. :)
God lørdag alle sammen! :)
Blankt, Melkeaktig så slimete så grumsete og så blir det helt tørt.. Kort gjennomgang av dagene mine fra før til etter El:)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Da var aksjene for denne pp lagt inn.har hatt en del stikking nedentil som kjennes ut som el smerter, men el test viser ingenting. Håper likevel på det beste og at svømmerne holder seg på plass til egget kommer ned ;-p tihi. Skulle ønske det gikk an å teste med en gang. Lenge å vente til ikm for å teste :-p

Da var aksjene for denne pp lagt inn.har hatt en del stikking nedentil som kjennes ut som el smerter, men el test viser ingenting. Håper likevel på det beste og at svømmerne holder seg på plass til egget kommer ned ;-p tihi. Skulle ønske det gikk an å teste med en gang. Lenge å vente til ikm for å teste :-p

Krysser fingrene for at det smeller til nå :-)

Krysser fingrene for at det smeller til nå :-)
Ja:-) lurer litt på hva som skjer der nede nå. Helt siden vi begynte pp på fredag har jeg kjent murring og stikking nedentil. Har aldri hatt det slik før,men det minner om el smerter.. Får bare vente og se. Symptomene kommer ikke akkurat så fort :-p

Kjempe spennende! Håper den sitter! :)

I følge el-kalkulatoren er jeg i min fruktbare periode nå. Selvfølgelig har vi begge klart å bli sørpe forkjøla. Lysten er ikke akkurat på topp, men vi har nå fått lagt inn noen aksjer alikevel.

Ja:-) lurer litt på hva som skjer der nede nå. Helt siden vi begynte pp på fredag har jeg kjent murring og stikking nedentil. Har aldri hatt det slik før,men det minner om el smerter.. Får bare vente og se. Symptomene kommer ikke akkurat så fort :-p

Jeg pleier å kjenne murringer og smerter et par dager før EL kommer.
Så kan være at kroppen gjør klar til EL nå, men at den kommer om 2-3 dager :-)

Jeg pleier å kjenne murringer og smerter et par dager før EL kommer.
Så kan være at kroppen gjør klar til EL nå, men at den kommer om 2-3 dager :-)
Håper den kommer FORT/ASAP ;-p slik at den rekker det før svømmerne takker for seg ;-p hihi

Håper den kommer FORT/ASAP ;-p slik at den rekker det før svømmerne takker for seg ;-p hihi

Svømmerne kan vel på det lengste leve opptil 4-5 dager i oss damer :-)
Her skal vi fortsette med testing, å kose oss omså hver dag :-)

Negativ EL-test i dag også. Helt som forventa.
Streken er litt sterkere i dag enn i går, så er på vei mot EL :-)

Bruker du bt eller cb?

Akkurat nå bruker jeg CB. Men har fulgt med før på strekene på de. De blir sterkere og sterkere inntil testen smiler til deg :-)
Bruker ikke strekene som utgangspunkt.
Har brukt den jeg også. Og såg at strekene var sterkere i dag enn på fredag så da regner jeg med det nærmer seg :) gidder ikke bruke for mye tid og penger på å teste etter El når mannen kun er hjemme i helger så vi legger inn aksjer uansett og håper på der beste :)

Satser lite på denne pp, har skjedd et dødsfall i familien og vet ikke helt hvordan sambo reagerer på dette med tanke på sengekos. For min del blir jeg mer avhengig av nærhet når jeg er trist, men det er ikke noe mål med spire denne mnd. Hadde jo vært kjempefint dersom vi fikk noe positivt her også da. :(

Satser lite på denne pp, har skjedd et dødsfall i familien og vet ikke helt hvordan sambo reagerer på dette med tanke på sengekos. For min del blir jeg mer avhengig av nærhet når jeg er trist, men det er ikke noe mål med spire denne mnd. Hadde jo vært kjempefint dersom vi fikk noe positivt her også da. :(
Huff så trist :-( sender varme tanker til dere <3

Huff så trist :-( sender varme tanker til dere <3

For meg vil kun folk kunne forsvinne fysisk, men fremdeles leve igjennom minner. Det er så tungt å se ham slik.. :(

Kanskje blir det noe, kanskje ikke. Men krysser fremdeles fingrene for alle dere andre :D

Back
Topp