~IKM UKE 6~

For meg vil kun folk kunne forsvinne fysisk, men fremdeles leve igjennom minner. Det er så tungt å se ham slik.. :(

Kanskje blir det noe, kanskje ikke. Men krysser fremdeles fingrene for alle dere andre :D
Menn er ofte ganske forskjellige fra oss når det kommer til slikt. Håper det går bra med han

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

ImageUploadedByBV Forum1390239372.137377.jpg

Da er det vel bare å sette i gang :-)

Har et spørsmål :) hvor lenge pleier dere å ha el smerter? Har hatt det siden fredag og synes det er på tide det gir seg snart :-p smerter fremme i underlivet og murring i ryggen.

Godt jeg bruker tester.
Disse testene skal smile i 4 dager.
Er litt usikker på om de to første dagene er størst sjanse for befruktning, sånn at EL er på onsdag. Eller om sjansen for befruktning starter i dag, og EL kommer to dager etter siste smil.
Uansett så kommer EL før søndag, som var antatt dag.
Så da vil nok syklusen bli 28-30 dager.

Min test smilte ikke fredag og ikke i går. Nå er jeg tom for tester

Min test smilte ikke fredag og ikke i går. Nå er jeg tom for tester

Uffda. Da har du vel tidligst EL på onsdag.
Hba1c hos deg er vel klar for spire, så håper soldatene overlever lenge nok hos deg.

Målte blodsukker nå.... 3,2. Måtte bare hive innpå en sjokolade.

Uffda. Da har du vel tidligst EL på onsdag.
Hba1c hos deg er vel klar for spire, så håper soldatene overlever lenge nok hos deg.

Målte blodsukker nå.... 3,2. Måtte bare hive innpå en sjokolade.
Har hatt en del følinger nede i 2,6 i det siste. Ikke morsomt når jeg er alene hjemme og det skjer om natten.. Har gått til innkjøp av druesukker. Håper det hjelper litt. Blir fort litt engstelig av meg. Har opplevd mange komafølinger når jeg var yngre.. Krysser fingrene for supersvømmerne som mannen min sier di er ;)

Ingen EL her i gården enda :confused: Men enda litt for tidlig:p

Hvis det skulle klaffe, hva blir termindatoen deres da? :)

Her blir det 16.okt :)

Siden søndag har jeg hatt nesten som mens følelse med ømme bryster,stikkinger og murringer nede med eggstokkene,så etter kalenderen skal jeg ha el rundt nå,Men el testene slår ikke ut,,,?blir ikke heilt klok av denne syklusen min!!lure på om det kommer ubehag noen dager før el,sist pp stoppet eg testingen dagen etter kalenderen sa jeg hadde el,så fikk aldri svar på om eg hadde positive el tester vis jeg hadde testet en uke til......

Stryk meg fra lista.
Blir ingen prøving her....
Bortkasta bruk av pergo....

Lykke til dere andre :-)
Håper dere fyller opp oktober.

Siden søndag har jeg hatt nesten som mens følelse med ømme bryster,stikkinger og murringer nede med eggstokkene,så etter kalenderen skal jeg ha el rundt nå,Men el testene slår ikke ut,,,?blir ikke heilt klok av denne syklusen min!!lure på om det kommer ubehag noen dager før el,sist pp stoppet eg testingen dagen etter kalenderen sa jeg hadde el,så fikk aldri svar på om eg hadde positive el tester vis jeg hadde testet en uke til......
Har akkurat det samme her!! :-)

Stryk meg fra lista.
Blir ingen prøving her....
Bortkasta bruk av pergo....

Lykke til dere andre :-)
Håper dere fyller opp oktober.
Å?? Så kjedelig da :-(

Kan kanskje krysse fingrene alikevell, så lenge man får lagt inn aksjer like før EL så er det jo håp :)

Back
Topp