~IKM UKE 6~

Alltid håp :) får prøve å ikke tenke så mye på det:-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Gjør noe som er avslappende eller distraherende, det funker endelig for meg nå. Var veldig stresset en periode, har hatt et blødende morsinstinkt i mange år. Tørna jo helt når vi bestemte oss for å prøve :)

Gjør noe som er avslappende eller distraherende, det funker endelig for meg nå. Var veldig stresset en periode, har hatt et blødende morsinstinkt i mange år. Tørna jo helt når vi bestemte oss for å prøve :)
Er helt på tuppa :-p får begynne trene eller noe.. Vaske huset kanskje :-p

Er helt på tuppa :-p får begynne trene eller noe.. Vaske huset kanskje :-p

Trene, husarbeid, fotbad, ta vare på seg selv (nappe øyenbryn, ta en lengre dusj osv), gå en lang tur ved natur, se en fin film og mye mer. Bare noen forslag jeg kom på i farten, veldig effektivt. Unngå å lese mye om barn osv. på nett, slikt kan man forberede seg på når man er gravid og har møtt sitt lille gull. Det er mye tid som skal sussles bort når den tid kommer :D

Her klikka CB-testen i dag, så får ikke testa mer med den :-(
Men vet at EL er i morgen eller overmorgen.
Skal sjekke med ebay-test i dag og i morgen, bare for å se om de gir utslag.
Har ihvertfall EL-smerter i lange baner :-)

Her klikka CB-testen i dag, så får ikke testa mer med den :-(
Men vet at EL er i morgen eller overmorgen.
Skal sjekke med ebay-test i dag og i morgen, bare for å se om de gir utslag.
Har ihvertfall EL-smerter i lange baner :-)
Du fikk i hvertfall med deg smilet på Testen, så er bare å humpe i vei :))

Hvorfor er det ikke spennende for deg?:/ har jeg gått glipp av noe? :-S

Hvorfor ikke spennende for deg?

For jeg vet ikke om han har bestemt seg eller ikke :P Plutselig er vi prøvere :P
Rar mann med en Tullerusk dame :P hehe... Så jeg vet jo egentlig hva som blir til nå også, men jeg lever i håpet.
Han har aldri sagt ja de to andre gangene, bare skjedde. Så blir med på IKM ukene just in case ;)

For jeg vet ikke om han har bestemt seg eller ikke :P Plutselig er vi prøvere :P
Rar mann med en Tullerusk dame :P hehe... Så jeg vet jo egentlig hva som blir til nå også, men jeg lever i håpet.
Han har aldri sagt ja de to andre gangene, bare skjedde. Så blir med på IKM ukene just in case ;)
Krysser fingrene for at han tar det riktige valget ;)

DA våknet jeg til noe som kan kjennes ut som murring/EL dirring :P spennende å vite at EL kommer, men når det skjer kan være fra nå til søndag, kanskje lengre også. :)

DA våknet jeg til noe som kan kjennes ut som murring/EL dirring :P spennende å vite at EL kommer, men når det skjer kan være fra nå til søndag, kanskje lengre også. :)
Mine smerter startet på fredag..fremdeles ingen El ut i fra testene i.hvertfall :-(

Ingen aksjer i går, det blir heller ingen i dag eller i morgen. Noe som er fryktelig dumt da EL er i helgen :/ jaja, sjansene er små nok for at det muligens er svømmere nok. Men krysser fingrene :)

2-3 DPO, og fortsatt mye murringer... Har liksom bare fortsatt etter EL... Håper dette er et positivt tegn, da jeg ikke hadde det slik forrige pp. :rolleyes: Endelig snart helg igjen... da føler jeg dagene går litt raskere ;)

Back
Topp