Alltid håp får prøve å ikke tenke så mye på detHold motet oppe, alt håp er bra å ha med seg. Du minnet meg på det, nå er det min tur *klem*
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Alltid håp får prøve å ikke tenke så mye på detHold motet oppe, alt håp er bra å ha med seg. Du minnet meg på det, nå er det min tur *klem*
Gjør noe som er avslappende eller distraherende, det funker endelig for meg nå. Var veldig stresset en periode, har hatt et blødende morsinstinkt i mange år. Tørna jo helt når vi bestemte oss for å prøveAlltid håp får prøve å ikke tenke så mye på det
Er helt på tuppa får begynne trene eller noe.. Vaske huset kanskjeGjør noe som er avslappende eller distraherende, det funker endelig for meg nå. Var veldig stresset en periode, har hatt et blødende morsinstinkt i mange år. Tørna jo helt når vi bestemte oss for å prøve
Trene, husarbeid, fotbad, ta vare på seg selv (nappe øyenbryn, ta en lengre dusj osv), gå en lang tur ved natur, se en fin film og mye mer. Bare noen forslag jeg kom på i farten, veldig effektivt. Unngå å lese mye om barn osv. på nett, slikt kan man forberede seg på når man er gravid og har møtt sitt lille gull. Det er mye tid som skal sussles bort når den tid kommerEr helt på tuppa får begynne trene eller noe.. Vaske huset kanskje
Du fikk i hvertfall med deg smilet på Testen, så er bare å humpe i vei )Her klikka CB-testen i dag, så får ikke testa mer med den :-(
Men vet at EL er i morgen eller overmorgen.
Skal sjekke med ebay-test i dag og i morgen, bare for å se om de gir utslag.
Har ihvertfall EL-smerter i lange baner
Jepp, gjorde detDu fikk i hvertfall med deg smilet på Testen, så er bare å humpe i vei )
Hvorfor ikke spennende for deg?Så spennende tid vi går i møte Eller dere Ikke så spennende her
Krysser fingrene for dere
Hvorfor ikke spennende for deg?
Krysser fingrene for at han tar det riktige valgetFor jeg vet ikke om han har bestemt seg eller ikke Plutselig er vi prøvere
Rar mann med en Tullerusk dame hehe... Så jeg vet jo egentlig hva som blir til nå også, men jeg lever i håpet.
Han har aldri sagt ja de to andre gangene, bare skjedde. Så blir med på IKM ukene just in case
Mine smerter startet på fredag..fremdeles ingen El ut i fra testene i.hvertfall :-(DA våknet jeg til noe som kan kjennes ut som murring/EL dirring spennende å vite at EL kommer, men når det skjer kan være fra nå til søndag, kanskje lengre også.
Ingen aksjer i går, det blir heller ingen i dag eller i morgen. Noe som er fryktelig dumt da EL er i helgen :/ jaja, sjansene er små nok for at det muligens er svømmere nok. Men krysser fingrene
Mine smerter startet på fredag..fremdeles ingen El ut i fra testene i.hvertfall :-(