Selvsagt, jeg leste den feil vei (linzy sin). Det var derfor jeg stussetTeststreken skal være like sterk, eller sterkere enn kontrollstreken.
Så dine er negative.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Selvsagt, jeg leste den feil vei (linzy sin). Det var derfor jeg stussetTeststreken skal være like sterk, eller sterkere enn kontrollstreken.
Så dine er negative.
Spennende da!!! krysser fingrene for deg !Enten blir det positiv test eller TR mens man er på besøk hos svigers.
Reiser dit neste søndag eller mandag
Krysser fingrene for oss alleSpennende da!!! krysser fingrene for deg !
Sent from my iPad using BV Forum
Har vært sliten de to siste dagene, så håper humping på tirsdag og onsdag gjorde susen.Da begynner ventetiden.. Fortsetter med å legge inn litt aksjer i helgen, men nå er det vell egentlig bare å smøre seg med tålmodighet.. Spennende
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Litt usikker på min el også. El testen såg positiv ut i går,men er ikke helt sikker siden kontroll streken også var litt svak. Men ut i fra kroppens symptomer så var den i går eller i dagHar vært sliten de to siste dagene, så håper humping på tirsdag og onsdag gjorde susen.
Må vel prøve å få til litt i dag og i morgengså, dersom EL er i dag eller morgen. Mistenker at egget slapp fri i går.
Sitter å tenker på en ting. Insulin behovet skal jo endre seg ganske mye når en blir gravid. Vet du noe om hvor for en vil merke den forandringen?Kjenner meg så igjen her.
Er glad jeg har blitt flink nå.
Og du.... Dette klarer du
Du vil nok ikke merke noe før etter positiv test.Sitter å tenker på en ting. Insulin behovet skal jo endre seg ganske mye når en blir gravid. Vet du noe om hvor for en vil merke den forandringen?
Ok. Grett å vite litt om når jeg kan forvente at bl.sukkeret begynner å skape seg har fått klar beskjed om at med en gang jeg finner ut at jeg er gravid så må jeg ringe rett til gyn.pol.Du vil nok ikke merke noe før etter positiv test.
Får du positiv test, så må du ta kontakt med lege snarest mulig. Du blir oppfulgt av sykehus.
Jeg bor for tiden i Vesterålen, så jeg må til Bodø eller Tromsø.
Man får ikke gjort noe, eller lagt noen videre oppfølging før man vet at man er gravid.Ok. Grett å vite litt om når jeg kan forvente at bl.sukkeret begynner å skape seg har fått klar beskjed om at med en gang jeg finner ut at jeg er gravid så må jeg ringe rett til gyn.pol.
Ok blodsukkeret har tulla skikkelig i to dager nå. Blir litt stressa når det ligger på 12-14 og jeg ikke får det ner, men nå har jeg fått det ned. Men ligge på 3,3og vil ikke opp stress på en lørdagskveldMan får ikke gjort noe, eller lagt noen videre oppfølging før man vet at man er gravid.
Så ikke tenk på blodsukker og insulin før du står med en positiv test i hånda.
Da jeg var gravid, var jeg på ferie før jeg fikk positiv test.
Koste meg med god mat, vin og godteri. Merka ikke forskjell på blodsukkeret da.
Bruker du mye insulin/tabletter?Ok blodsukkeret har tulla skikkelig i to dager nå. Blir litt stressa når det ligger på 12-14 og jeg ikke får det ner, men nå har jeg fått det ned. Men ligge på 3,3og vil ikke opp stress på en lørdagskveld
Bruker insulinpumpe og den gir 40enheter hver dag. Tilsammen med måltidsdoser får jeg 70-80 enheter i døgnet akkurat passe ;-pMan får ikke gjort noe, eller lagt noen videre oppfølging før man vet at man er gravid.
Så ikke tenk på blodsukker og insulin før du står med en positiv test i hånda.
Da jeg var gravid, var jeg på ferie før jeg fikk positiv test.
Koste meg med god mat, vin og godteri. Merka ikke forskjell på blodsukkeret da.
Jeg har 20IE insulatard hver morgen.Bruker insulinpumpe og den gir 40enheter hver dag. Tilsammen med måltidsdoser får jeg 70-80 enheter i døgnet akkurat passe ;-p