Romi
Glad i forumet
hmmm... positiv på 5 dagen her.. kanskje di ikke virker? går ikke på noe1-3 dager er vel det normale.
Dersom du har PCO/PCOS kan du få falsk positiv.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hmmm... positiv på 5 dagen her.. kanskje di ikke virker? går ikke på noe1-3 dager er vel det normale.
Dersom du har PCO/PCOS kan du få falsk positiv.
PCOS er ikke noe du går på, det er noe du har regner med du ikke har fått konstatert det siden du ikke vet hva det er ;-phmmm... positiv på 5 dagen her.. kanskje di ikke virker? går ikke på noe
Selv måtte jeg Google det etter å ha lurt meg i hjel på hva det sto forPCOS er ikke noe du går på, det er noe du har regner med du ikke har fått konstatert det siden du ikke vet hva det er ;-p
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Jepp. Har oppdaget det samme.Er det flere her som ikke får redigere og slette sine egne innlegg?
haha... stemmer ingenting konstatert herPCOS er ikke noe du går på, det er noe du har regner med du ikke har fått konstatert det siden du ikke vet hva det er ;-p
Godt å høre krysser fingrene for en spire hos både deg og alle oss andre her inne :-D hadde vert kjekt å fortsette i samme termin forumhaha... stemmer ingenting konstatert her
ja det hadde vært så gøy!! krysser alt som krysses kan... sånn forutenom bena til tiderGodt å høre krysser fingrene for en spire hos både deg og alle oss andre her inne :-D hadde vert kjekt å fortsette i samme termin forum
Bena bør holdes lengst mulig fra hverandre ;-)ja det hadde vært så gøy!! krysser alt som krysses kan... sånn forutenom bena til tider
Kan du flytte min ikm til 7feb ?
Jepp d kan eg
Mmmm.. Pass på blodsukkeret ;-p såg herlig ut
Er bare fruktsukker herMmmm.. Pass på blodsukkeret ;-p såg herlig ut
Stiger rett til værs av sånn jeg :-S pleier å ha blåbær på siden siden du senker bl.sukker. Så slipper jeg å ta så mye insulinEr bare fruktsukker her
Så blåbær er bra?Stiger rett til værs av sånn jeg :-S pleier å ha blåbær på siden siden du senker bl.sukker. Så slipper jeg å ta så mye insulin
Har du forresten sjekket ut www.funksjonellmat.no (eller noe sånt)? Der er masse oppskrifter med lite karbohydraterStiger rett til værs av sånn jeg :-S pleier å ha blåbær på siden siden du senker bl.sukker. Så slipper jeg å ta så mye insulin
Takk skal kikke på den tenker at jeg spiser som om jeg er gravid sånn i tilfelle. Best å være på den sikre sidenHar du forresten sjekket ut www.funksjonellmat.no (eller noe sånt)? Der er masse oppskrifter med lite karbohydrater