~IKM UKE 6~

Så blåbær er bra?
Da skal jeg fikse meg syltetøy av blåbær og sukrin :-)
Blåbær kan brukes i stedet for insulin ved måltider. Når jeg var barn åt jeg f.eks 15blåbær i stedet for å sette sprøyte når jeg var høg i bl.sukker :-) når jeg spiser noe med blåbær er jeg alltid litt forsiktig med å ta insulin. :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Blåbær kan brukes i stedet for insulin ved måltider. Når jeg var barn åt jeg f.eks 15blåbær i stedet for å sette sprøyte når jeg var høg i bl.sukker :-) når jeg spiser noe med blåbær er jeg alltid litt forsiktig med å ta insulin. :-)

Takk for tips :-)

Hvordan går det med dere, jenter?

Her har jeg vært kvalm hele helgen, og har irritert meg over at det aldri blir til noe mer. Jeg hater å kaste opp, men vil heller kaste opp og bli bra enn å være kvalm i flere dager i strekk. Et lite lykkelig øyeblikk i går kveld tenkte jeg at jeg selvfølgelig er kvalm fordi jeg er gravid, men like etter at den tanken kom inn i hodet husket jeg at det faktisk bare er en uke siden EL, og at kvalmen umulig kan være svangerskapsrelatert. Nøyaktig en uke igjen til ikm i dag!

Her har vi farang (omgangssjuke), vil så gjerne at et lite gull skal ta boplass i magen. Har ikke store håpet akkurat nå, men vil nok endre seg når positiviteten sniker seg tilbake :)

Her har jeg vært kvalm hele helgen, og har irritert meg over at det aldri blir til noe mer. Jeg hater å kaste opp, men vil heller kaste opp og bli bra enn å være kvalm i flere dager i strekk. Et lite lykkelig øyeblikk i går kveld tenkte jeg at jeg selvfølgelig er kvalm fordi jeg er gravid, men like etter at den tanken kom inn i hodet husket jeg at det faktisk bare er en uke siden EL, og at kvalmen umulig kan være svangerskapsrelatert. Nøyaktig en uke igjen til ikm i dag!
Har gått med kvalme i flere dager nå.
Slitsomt!! :(

Ja akkurat slik føler jeg det også. Derfor jeg har trodd det måtte være spysyken eller noe pågang, da det liksom bare er nummeret før jeg går på do og kaster opp! Har lest litt på nett, og er mange som skriver de kan oppleve kvalme i det egget fester seg... Men men....kan jo være noe helt annet, evt ønsketenkninger som glad sau før har skrevet :D Men men....vi får bare smøre oss med tålmodighet ;) 7 dager er jo forholdsvis lite da, og så kan vi jo evt teste om ca 3-4 dager :D

Jeg har IKM 8. Feb:) gidder du å føre meg opp?:)

Her er vi bare 3 DPO, så merker lite.
Har ingen tro på positiv test, så tenker egentlig ikke så mye på hvor jeg er i syklusen.

Hadde time hos diabetes sykepleier i dag og hun spurte om hvordan det gikk. Jeg fortalte om blodsukkeret og hvordan formen var sånn ellers. Spørsmålet jeg fikk da var; du er vell ikke gravid? Hahaha |-p ble helt satt ut. Hun sa at blodsukkeret kunne endre seg allerede dagen etter befruktning så det kunne være symptom på graviditet, men også andre ting selvfølgelig. Får prøve å tenke negativt nå så skuffelsen ikke blir så stor... Måtte bare dele dette. Ble helt satt ut!! 'huff :-p

Back
Topp