~IKM UKE 6~

Noen som sjekker livmortapp og sekret her som vet hva "normalen" er i dpo-land?

6 dager dpo, og jeg føler og ikke føler nesten annenhver time... Kan jo bli smårar av dette her.
Trodde jeg var en voksen, rolig og behersket person - men neidaxsmile8
Godt å se at vi er mange i samme situasjon, slik at man ikke føler seg heeelt forskrudd her;)
Og alle de positive graviditetstestene ... SNART må det vel være våres tur:p

Blir helt på tuppa her. Dagens på tuppa symptom; kviser!! Ikke nok med at jeg har fått det så et de plassert steder jeg aldri har hatt kviser før...uff.. Godt det ikke bare er meg som surrer rundt og er helt på tuppetur :-P

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

I forhold til sekret så skal man vell være ganske tørr etter El? :-) (det er ikke jeg!:-S)

Etter eggløsningen (ikke fruktbar): Skjeden føles tørr eller klebrig. Sekretet er tykt, ugjennomsiktig eller hvitt, og det er mye mindre av det enn før eggløsningen.

Etter eggløsningen (ikke fruktbar): Skjeden føles tørr eller klebrig. Sekretet er tykt, ugjennomsiktig eller hvitt, og det er mye mindre av det enn før eggløsningen.

Kan av og til sammenlignes med cottage cheese.

Jeg kan gjerne settes opp på ikm 8/2. Er veldig usikker på om jeg har hatt eggløsning for testen var bare positiv 1 dag mot 2-3 til vanlig. Hadde heller ikke ømme brystvorter som jeg pleier, men jeg hadde elslimet i forkant da, så jeg håper!:)

Siste bedhumping: torsdag. Tror dere det er mulig å bli gravid ved EL idag eller imorgen? ;)

Siste bedhumping: torsdag. Tror dere det er mulig å bli gravid ved EL idag eller imorgen? ;)
Alltid håp, men ville vell ha satsa på en ekstra dose soldater om det er mulig :-)

Litt vanskelig når han jobber offshore, skikkelig kjipt!!! Hadde håpet på EL tidligere, men eltesten er ikke positiv i dag heller :/ men tempen fallt i natt så det kan jo hende jeg har i dag likevel. Blir nok å vente til neste PP uansett, men lov å håpe ;)

Litt vanskelig når han jobber offshore, skikkelig kjipt!!! Hadde håpet på EL tidligere, men eltesten er ikke positiv i dag heller :/ men tempen fallt i natt så det kan jo hende jeg har i dag likevel. Blir nok å vente til neste PP uansett, men lov å håpe ;)
Det er håp helt til tanten kommer på besøk:-) slapp av og nyt dagene. Vips så kan det være du har en glad test ;-)

Det er håp helt til tanten kommer på besøk:) slapp av og nyt dagene. Vips så kan det være du har en glad test ;-)

Ja jeg gir ikke opp håpet heelt enda, men skuffelsen blir nok ikke så altfor stor denne gang om tante kommer. Er i grunnen forberedt :)

Ja jeg gir ikke opp håpet heelt enda, men skuffelsen blir nok ikke så altfor stor denne gang om tante kommer. Er i grunnen forberedt :)
Er nok godt å ikke være for håpefull slik at skuffelsen ikke blir for stor.. Selv kommer jeg nok til å bli super skuffet for jeg følte meg neste gravid bare jeg avsluttet siste pille brett.. Hahaha :-p huff..

Er nok godt å ikke være for håpefull slik at skuffelsen ikke blir for stor.. Selv kommer jeg nok til å bli super skuffet for jeg følte meg neste gravid bare jeg avsluttet siste pille brett.. Hahaha :p huff..

Godt å høre andre like "gal" som meg! :-P

Og ja. sykt skuffa om tanta kommer... Er det mulig å ha det så travelt liksom?! Heldigvis er mannen veldig forståelsesfull.

Love,
Miss Cranky-pants :rolleyes::p

Godt å høre andre like "gal" som meg! :-P

Og ja. sykt skuffa om tanta kommer... Er det mulig å ha det så travelt liksom?! Heldigvis er mannen veldig forståelsesfull.

Love,
Miss Cranky-pants :rolleyes::p
Kunne liksom tenkt meg å tisse på pinne rett etter sexen var overstått :-P hahaha

Back
Topp