Er ikke normalt, men heller ikke unormalt tror jeg. Er 5dpo og begynte å svimle i dag.3dpo og svimmler? Er vell ikkje mulig at det kan merkes så tidlig hvis det skulle skje noe i kroppen?
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er ikke normalt, men heller ikke unormalt tror jeg. Er 5dpo og begynte å svimle i dag.3dpo og svimmler? Er vell ikkje mulig at det kan merkes så tidlig hvis det skulle skje noe i kroppen?
Haha, ble glad av å lese nicket ditt!Er ikke normalt, men heller ikke unormalt tror jeg. Er 5dpo og begynte å svimle i dag.
Så godt at jeg kan gjøre noen glad :-DHaha, ble glad av å lese nicket ditt!
Men, rare greier! Var ikke svimmel sist jeg var gravid(men mistet) så blir spennende å se!
Skal ikke kontrollstreken være litt tydligere? ellers så ser jeg to klare streker spennende!! Hvor mange dpo er du!
Det er en EL test, ebay. Sånn normalt sett skulle jeg ha vært 6dpo hadde ikke EL vært forsinket. Kan si at det ikke er noe riktig ennå, for hvis den er pos eller neg (enten eller og course ) så har jeg ikke hatt EL så forsatt håp, hvis ikke så hadde jeg EL i går tror jeg eller kommer i dag kanskje.Skal ikke kontrollstreken være litt tydligere? ellers så ser jeg to klare streker spennende!! Hvor mange dpo er du!
Høres ikke godt ut.Menssmerter ved orgasme, varer en god stund etter. Det er jo trivelig? Hahah
JeppFull av luft... Kan det være et symptom?
Kjempe fin, hah. Kjenner meg igjen i den, prøv en stilling hvor han ikke får til å humpe livmoren din. Ups, det hørtes litt groteskt utMenssmerter ved orgasme, varer en god stund etter. Det er jo trivelig? Hahah
Ja den er fin... jeg får vondt i selve opplegget jeg da.. for hver hump så er det rett å slett ubehagelig :/ jippi liksom..
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app