~IKM UKE 6~

Tok meg selv i å lure på om eg kunne gå til GYN i dag og be henne se etter et egg på vei ned :-P

"Ta deg en bolle..." måtte eg si til meg selv. Haha!
Hehehehe :-Pherligt å høre at det ikke bare er meg :-P prøver å være realistisk og tenke at det er første pp, men lettere sagt enn gjort.:-P

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Hehehehe :pherligt å høre at det ikke bare er meg :p prøver å være realistisk og tenke at det er første pp, men lettere sagt enn gjort.:p

Samme her... Første PP. Første EL etter MA. Fader så lang tid ting har tatt!

Da vi ble gravid i august hadde vi vært uten prevensjon i nesten ett år. Men aldri tenkt over det ene eller det andre. Det som skjer, det skjer. Så kan ikke kalle det PP :-P

Det første mannen sa da vi mistet var at "nå skal vi virkelig prøve igjen!"

MEN NÅ FRIKER JO KJERRINGA HELT UT! Tror han lurer litt på hva han har begitt seg ut på!!

Ikke det at han klaget i helga da.... :rolleyes:

Samme her... Første PP. Første EL etter MA. Fader så lang tid ting har tatt!

Da vi ble gravid i august hadde vi vært uten prevensjon i nesten ett år. Men aldri tenkt over det ene eller det andre. Det som skjer, det skjer. Så kan ikke kalle det PP :-P

Det første mannen sa da vi mistet var at "nå skal vi virkelig prøve igjen!"

MEN NÅ FRIKER JO KJERRINGA HELT UT! Tror han lurer litt på hva han har begitt seg ut på!!

Ikke det at han klaget i helga da.... :rolleyes:
Krysser fingrene for oss :-D

Jeg har tenkt litt; jeg tror dette blir siste pp'en vår. Vi har forsøkt på nr to i tre og et halvt år nå, og det er nok, synes jeg. Jeg tenker at det kommer til et punkt hvor man må stikke fingeren i jorda og innse at vi nok har fått den familien vi skal ha.

Det rare er at det ikke føles bittert heller, helt ok, faktisk. Det er vel en mening med hvordan ting blir, og da er det kanskje vårt lodd i livet å være ettbarnsforeldre. Noen må være det også. :)

Har ikke gitt opp denne pp'en da - fortsatt halvannen uke igjen til IKM. ;)

Jeg har tenkt litt; jeg tror dette blir siste pp'en vår. Vi har forsøkt på nr to i tre og et halvt år nå, og det er nok, synes jeg. Jeg tenker at det kommer til et punkt hvor man må stikke fingeren i jorda og innse at vi nok har fått den familien vi skal ha.

Det rare er at det ikke føles bittert heller, helt ok, faktisk. Det er vel en mening med hvordan ting blir, og da er det kanskje vårt lodd i livet å være ettbarnsforeldre. Noen må være det også. :)

Det var trist å høre, men samtidig fint å se at du tar det så "fint". Jeg krysser alt jeg har for at spiren sitter denne pp! :)

I går slo trøtten meg helt ut og min mr.A sa i går kveld; "du må være gravid!":) Han har opplevd meg gravid nå 2 (kanskje 3) ganger på et drøyt halvår, så han begynner vel å kjenne igjen tegnene;)
Kjenner jeg etter så er puppene blitt litt ømmere, det er mer utflod (hvit) og hvis jeg kjenner etter nok så kjenner jeg noen stikkninger... :p Hvordan jeg skal klare å vente ei uke til med å teste vet ikke jeg...

Det var trist å høre, men samtidig fint å se at du tar det så "fint". Jeg krysser alt jeg har for at spiren sitter denne pp! :)

Det er noe med det at vi vet selv når nok er nok... Det er jo trist, men det viktigste er jo at dere har det bra med avgjørelsen. Da kan dere bruke tiden på barnet dere har og alt det fine det bringer med seg. Men - man vet jo aldri, plutselig så sitter spiren :-)

I går slo trøtten meg helt ut og min mr.A sa i går kveld; "du må være gravid!":) Han har opplevd meg gravid nå 2 (kanskje 3) ganger på et drøyt halvår, så han begynner vel å kjenne igjen tegnene;)
Kjenner jeg etter så er puppene blitt litt ømmere, det er mer utflod (hvit) og hvis jeg kjenner etter nok så kjenner jeg noen stikkninger... :p Hvordan jeg skal klare å vente ei uke til med å teste vet ikke jeg...
Jeg har værtufattelig trøtt siden mandag. Men syns det er altfortidlig iforhold til å merke symptomer. Er i dag 5 DPO. Drømmer også mye. Det har jeg hjort siden 1 DPO.

Jeg har værtufattelig trøtt siden mandag. Men syns det er altfortidlig iforhold til å merke symptomer. Er i dag 5 DPO. Drømmer også mye. Det har jeg hjort siden 1 DPO.

Jeg også syntes det er altfor tidlig, meeen jeg klarer ikke å la være å håpe at det er en sammenheng;)

Takk! :) Jeg tar det nok så fint fordi vi allerede har et barn. Hadde vi ikke det ville vi nok gått for ivf eller adopsjon. Det har vært en lang prosess, men jeg har rett og slett bestemt meg for å godta at ting er som de er. :)

Det er noe med det at vi vet selv når nok er nok... Det er jo trist, men det viktigste er jo at dere har det bra med avgjørelsen. Da kan dere bruke tiden på barnet dere har og alt det fine det bringer med seg. Men - man vet jo aldri, plutselig så sitter spiren :-)

Ja, man skal aldri si aldri. For meg handler det litt om å slutte å bruke energi på prøving, håping, testing og spekulering. Dukker det opp en liten til er den hjertelig velkommen, og hvis ikke så har vi da et godt liv likevel! :)

Den største sorgen kjenner jeg på min datters vegne, som drømmer om å bli storesøster.. :(

Jeg har også drømt mer enn vanlig de siste nettene! Håper det er et godt tegn da! :)

Tror nok det ville vært best for oss alle å bare slutte å prøve, men samtidig ikke starter på prevensjon. Vi legger på oss så mye stress og forventninger at det kan godt være at vi hindrer oss selv i å bli gravide. Men det er jo enklere sagt enn gjort når man er så gira, damehormoner deluxe :p

Du har fått et veldig sunt syn på det og jeg tror nok at de fleste unnfanger når presset blir borte. Unner deg en spire nå altså! :)

Jeg har slitt med treg mage, stikninger i mage, nesten krampe aktig.. drømmer MYE, "stråler" igjennom puppa, ikke ømme.. men jeg er ikke mange dpo.. så mye kan vel og være "symptom jakt" typ.. men stikninger i magen er mer enn bare innbildning.. men vi får se :) håper spiren sitter snart.. er allerede på pp.9.. masse lykke til, til alle andre her :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Tror nok det ville vært best for oss alle å bare slutte å prøve, men samtidig ikke starter på prevensjon. Vi legger på oss så mye stress og forventninger at det kan godt være at vi hindrer oss selv i å bli gravide. Men det er jo enklere sagt enn gjort når man er så gira, damehormoner deluxe :p

Du har fått et veldig sunt syn på det og jeg tror nok at de fleste unnfanger når presset blir borte. Unner deg en spire nå altså! :)

Takk! :)

Jeg blir ikke å begynne med prevensjon igjen. Nærmere ni år uten har resultert i ett barn, så det viser vel at det er bortkastet å bruke penger på... ;)

Jeg vet ikke helt hvor mye jeg tror på teorier om at barn blir unnfanget så snart man slapper av, men at alt stresset rundt prøvingen uansett er negativt er det liten tvil om! Håper vi får mange positive tester i denne tråden!!! :)

Har hatt mye stikking og verk i magen, ustabilt blodsukker og kvalme. Har også vært en del svimmel..

Back
Topp